Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Schokbreker achteras (schroefset) anders

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Schokbreker achteras (schroefset) anders

    De originele schokbreker van de achteras is anders dan de schokbreker die in de set zit. De orignele schokbreker
    heeft aan de onderkant een lange bus van 80mm zitten. De schokbreker die in de set zit heeft een bus van 40mm,
    dus blijft er een gat van 40mm. Volgens mijn leverancier maakt dat niets uit, maar dat wil ik niet geloven.
    Heeft er iemand hiermee al eerder te maken gehad, zoja wat heb je hieraan gedaan.

    Alvast bedankt voor jullie advies.

  2. #2
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Gaat hem om de bus die haaks op de schokdemper zit aan de onderzijde? Die hoort idd maar iets van 4cm te zijn. Hen je overigens een Quattro of FWD? Maak er anders eens foto's van, van je huidige en nieuwe.

    Oh ja, stel je ook even voor in het showroom topic met je wagen en foto's er van. Is ook wel zo netjes.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Schokbreker achteras (schroefset) anders

    Het is een front wheel drive. Ik zal mezelf zsm effe voorstellen op de forum. Maar klopt het wat de mijn leverancier zegt? Blijkbaar ken jij deze schokbrekers ook.

    schokdempera41995jl7.jpg
    DSC_0037.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  4. #4
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Schokbreker achteras (schroefset) anders

    WAt je leverancier zegt klopt NIET. De Avant heeft een extra lange bus - de sedan voor zover ik weet niet. Je kan de huidige busjes van je oude dempers afzagen en er los bij zetten, zo spannend is het niet (zo rij ik nu ook al rond).

    Mooie bak overigens, als die A4 van jou is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •