Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 69 van de 69

Onderwerp: Dagrijverlichting (led lampen)

  1. #61

    Standaard

    Bedankt voor de foto's en info zover, wordt wel een algemeen LED dagrijlichten topic...,

    Vind de fotos nog wat onduidelijk overkomen, misschien bij daglicht, incl. mistlicht? & hoe zijn de lichten gemonteerd?
    Hoogte van In-Pro is 23, Philips heeft hier nog maar 21mm voor nodig (dit is dan zonder houder, met houder komt het op 25mm)
    Moet even met de meetlat langs de auto, In de roosters van eenA4/A6 kan wel wat verschil in zitten.

    Heb de Philips lampen vanmiddag even vast gehouden en goed bekeken, is ook een complete en vooral degelijke set, wel wat smaller dan de In-Pro. Aankomende zaterdag met de A4 even passen of het wel netjes staat.

    205x23x60 mm In-Pro
    181x[21/25]x51 mm Philips LED Daytime

    Zou wel heel mooi zijn als de lichtbalk precies tussen 2 lamellen past, zo centraal mogelijk, gelijk met bovenkant mistlicht.
    Ietsje verzonken zodat het geen uitstekend geheel is, gaat toch om zichtbaar te zijn op afstand.

    Word vervolgd...

  2. #62

    Standaard

    @mp4 ; je hebt het netjes gemaakt, moo iweggewerkt, daar valt niks over te zeggen, en als je het mooi vind moet je het er zeker niet af halen omdat wat lui hier het er niet uit vinden zien...
    gat tenslotte om je eigen wagen, toch ?

    ik persoonlijk vind dat je beter voor koplampunits met ledverlichting erin had kunnen gaan, zoals je ook bij verschillende nieuwe audi's,vind ze zo eerlijk gezegd te laag... maarja dat is ook weer kwestie van eigen smaak.. heb trouwens ook aantal x mercedes zien rijden met ledverlichting op ongeveer zelfde plek als jij ze hebt, ook onderaan in de bumper, weet niet of dat origineel is ? houd me nmlk. niet zo met mercedes bezig.... iemand???
    was vroeger een twijfelaar, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van....



    ...toch?

  3. #63

    Standaard

    Die leds op een MB zijn volgens mij een optie op de nieuwe E-klasse in combi met 1 of ander lichtpakket denk ik. Die branden fel als DRL en met dimlicht aan gedimd als stadslicht,zelfde principe als dat ik heb.

    Gr Jeroen

  4. #64
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard

    [QUOTE=stoj;855161]Bedankt voor de foto's en info zover, wordt wel een algemeen LED dagrijlichten topic...,

    Vind de fotos nog wat onduidelijk overkomen, misschien bij daglicht, incl. mistlicht? & hoe zijn de lichten gemonteerd?
    Hoogte van In-Pro is 23, Philips heeft hier nog maar 21mm voor nodig (dit is dan zonder houder, met houder komt het op 25mm)
    Moet even met de meetlat langs de auto, In de roosters van eenA4/A6 kan wel wat verschil in zitten.

    Heb de Philips lampen vanmiddag even vast gehouden en goed bekeken, is ook een complete en vooral degelijke set, wel wat smaller dan de In-Pro. Aankomende zaterdag met de A4 even passen of het wel netjes staat.

    205x23x60 mm In-Pro
    181x[21/25]x51 mm Philips LED Daytime

    Zou wel heel mooi zijn als de lichtbalk precies tussen 2 lamellen past, zo centraal mogelijk, gelijk met bovenkant mistlicht.
    Ietsje verzonken zodat het geen uitstekend geheel is, gaat toch om zichtbaar te zijn op afstand.

    heb ook Philips LED Daytime wil ze ook nog monteren laat even weten hoe jij dat gedaan hebt @stoj?
    er staat bij een draad aansluiten op parklicht (op welke??)

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  5. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcel1986 Bekijk Berichten
    @mp4 ; je hebt het netjes gemaakt, moo iweggewerkt, daar valt niks over te zeggen, en als je het mooi vind moet je het er zeker niet af halen omdat wat lui hier het er niet uit vinden zien...
    gat tenslotte om je eigen wagen, toch ?

    ik persoonlijk vind dat je beter voor koplampunits met ledverlichting erin had kunnen gaan, zoals je ook bij verschillende nieuwe audi's,vind ze zo eerlijk gezegd te laag... maarja dat is ook weer kwestie van eigen smaak.. heb trouwens ook aantal x mercedes zien rijden met ledverlichting op ongeveer zelfde plek als jij ze hebt, ook onderaan in de bumper, weet niet of dat origineel is ? houd me nmlk. niet zo met mercedes bezig.... iemand???
    Thanks voor je positive reactie , ik heb de q7 zien rijden met originele verlichting vind ze eerlijkgezegt niet zo mooi als ledjess maar ja klopt wat je zegt ieder heeft zn eigen smaak...


  6. #66

    Standaard

    [QUOTE=johnny boy;859928]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stoj Bekijk Berichten
    Bedankt voor de foto's en info zover, wordt wel een algemeen LED dagrijlichten topic...,

    Vind de fotos nog wat onduidelijk overkomen, misschien bij daglicht, incl. mistlicht? & hoe zijn de lichten gemonteerd?
    Hoogte van In-Pro is 23, Philips heeft hier nog maar 21mm voor nodig (dit is dan zonder houder, met houder komt het op 25mm)
    Moet even met de meetlat langs de auto, In de roosters van eenA4/A6 kan wel wat verschil in zitten.

    Heb de Philips lampen vanmiddag even vast gehouden en goed bekeken, is ook een complete en vooral degelijke set, wel wat smaller dan de In-Pro. Aankomende zaterdag met de A4 even passen of het wel netjes staat.

    205x23x60 mm In-Pro
    181x[21/25]x51 mm Philips LED Daytime

    Zou wel heel mooi zijn als de lichtbalk precies tussen 2 lamellen past, zo centraal mogelijk, gelijk met bovenkant mistlicht.
    Ietsje verzonken zodat het geen uitstekend geheel is, gaat toch om zichtbaar te zijn op afstand.

    heb ook Philips LED Daytime wil ze ook nog monteren laat even weten hoe jij dat gedaan hebt @stoj?
    er staat bij een draad aansluiten op parklicht (op welke??)
    Hoi,
    Ik heb de set nog niet, misschien dat ik morgen de set ga passen.., eerst zien of het wel strak en netjes oogt, anders op zoek naar ander setje.

  7. #67
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard

    [QUOTE=stoj;860495]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten

    Hoi,
    Ik heb de set nog niet, misschien dat ik morgen de set ga passen.., eerst zien of het wel strak en netjes oogt, anders op zoek naar ander setje.
    ok wacht wel af opzich makkelijk te plaatsen maar aansluiten weet niet waar de gele draad aante sluiten
    staat bij op park licht maar mijn audi staat op schandi gecodeerd dus licht gaat aan bij contact
    dan gaan ze dus nooit aan is hier ook een oplossing voor ?

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  8. Ad
  9. #68

    Standaard

    zo te zien ben je blijven haken bij de wat oudere generatie's meneer Marcel.
    Het is helemaal geen 'Sjonnie' ding hoe jij het noemt de nieuwere types komen allemaal zo uit de fabriek rollen.
    Bv. heb je wel eens de foto's van een a8 bekenen met mistlampen aan?

  10. #69
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard

    hier een filmpje speciaal voor audi b6/b7
    http://www.youtube.com/watch?v=tnd9r_p21F0

    van phillips led daytime
    Laatst gewijzigd door johnny boy; 27-12-09 om 10:21.

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •