Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 69

Onderwerp: Dagrijverlichting (led lampen)

  1. #1

    Standaard Dagrijverlichting (led lampen)

    Beste mensen,

    Ik zie steeds vaker in bumpers verlichting zoals de nieuwste modellen audi's in de koplampen hebben. Maar mij vraag is waar kan ik het beste deze ledlampjes bestellen en welke soort of type. Want ik heb 10000k xenon en dat maakt mooie blauwe licht en wil graag ook blauwe ledjes in mij voorbumper alleen ben ik zo aan het rond kijken maar nergens kan ik zien of ze ook blauw zijn daadwerkelijk want dat vind ik wel belangrijk.

    En weet iemand hoe dat er uit kan gaan zien? blauwe xenon met blauwe dagrijverlichting(led)?

    Alvast bedankt mensen.

  2. #2
    Remy B.
    Guest

    Standaard

    blauw 10.000k kan er uit gaan zien als sjonnie en al helemaal niet functioneel

    maar ieder zijn eigen mening daarover

    Remy

  3. #3

    Standaard

    nou ik moet je zeggen wat jij een sjonnie vind en niet gezien hebt hoe het eruit ziet dat je dat niet moet zeggen,
    met prismabollen en 10000k is super alleen nu nog de ledjes maar k moet er meer van weten.

  4. #4
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    ik zou even kijken op het www.kermisverlichtingforum.nl
    Audi A2 1.4 aua

  5. #5

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupé Bekijk Berichten
    ik zou even kijken op het www.kermisverlichtingforum.nl
    Hahahaha bestaat dat ook nog...
    Audi A4 PoWeRfULL


  6. #6
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.281
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Binnenkort te koop in de nieuwe shop die we gaan lanceren...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupé Bekijk Berichten
    ik zou even kijken op het www.kermisverlichtingforum.nl
    doe dat maar eens en bestel er ook gelijk een paar.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Heren ik heb dus een leuke setje ledverlichting gekocht (ledstrips) , ze zijn wit dus dat mag wettelijk en alleen in combinatie met stadslicht en geen dimlicht.

    Ik wil mij mistlampen loskoppelen, want volgens mij gaat daar gewoon een plus en een min naar toe en deze stekkertje gewoon aan mij ledjes koppelen dus de plus op de plus en de min op de min.
    In principe moet dit werken maar mij vraag was of de computer dan geen storing of melding aan gaat geven van dat er iets met de mistlampen is want de stroom gaat naar de ledjes toe hij haakt nergens af of geen kapotte lampje ofzo dus...

    wat denken jullie heren??

  10. #9
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    ik denk een storing..
    Audi A2 1.4 aua

  11. #10

    Standaard

    ik hoop het niet maar waarom denk je dan dat hij storing zal geven??

  12. #11

    Standaard

    storing, is andere weerstand namelijk!! moet je met weerstanden gaan werken!!
    socom.
    Laatst gewijzigd door socom; 19-11-09 om 16:54.

  13. #12
    pacific's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    315
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    ik denk dat ik wel toe ben aan de foto's

  14. #13

    Standaard

    Ik ga morgen eraan werken en kijken hoe dat hij reageerd.. als dit werkt dan ben ik tevreden en zo niet dan breng ik de ledjes terug.

  15. #14

    Standaard

    Ik heb dagrijlichten van In-Pro in combi met een electronische regunit via Ebay. Gewoon als de auto op contact staat branden ze fel en zodra je de dimlichten aanzet dimmen ze voor ong. 50% zodat je ze kan gebruiken als stadslicht. Ook als ik stadslicht aanzet gaan ze gedimt branden en het parkeerlicht werkt er ook op. Alleen moet je het stadslicht in de koplampen wel uitschakelen(lampje eruit) omdat het anders niet mag.

    Gr Jeroen

  16. #15

    Standaard

    Dit is het geworden naa een paar uurtjes werk om het goed te doen. De foto van de ledjes is niet supergelukt gezien de omstandigheden maar komen er meer . Er zit dus nu een zilvere schakelaartje in de dashboard mooi gemonteerd en de foto's spreken voorzich. Ik vind het wel vet 10.000k xenon en witte ledjes... ze lijken blauw maar zijn echt wit best mooi gelukt ook. Oordeel zelf...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  17. #16
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Het spijt me zeer maar zou je nog even iets beter de leds op de foto willen zetten. Op de linker kan je zien dat de boel aan staat maar hoe het eea zit zie je niet echt goed. En op de rechterfoto zie ik alleen een cirkel maar ook niet goed hoe alles nu zit. (zal wel aan de bril liggen).
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  18. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wazzup01 Bekijk Berichten
    Het spijt me zeer maar zou je nog even iets beter de leds op de foto willen zetten. Op de linker kan je zien dat de boel aan staat maar hoe het eea zit zie je niet echt goed. En op de rechterfoto zie ik alleen een cirkel maar ook niet goed hoe alles nu zit. (zal wel aan de bril liggen).

    klopt de foto's zijn puur om even te laten zien dat het licht wel past bij elkaar en de andere foto zie je waar ik ze gemonteerd heb maar ik zal binnenkort goede foto's van maken het is echt mooi geworden vind ik zelf... ik heb hem ook geschakeld gekregen en dat is het beste . .. aan en uit waneer je het zelf wilt en veel energie gebruiktie ook niet dus toppie

  19. #18
    gratje83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Posts
    1.504
    Kudos
    38
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    zo dus zelf bekabeling gestrokken enz..
    waar heb jij je stroon afgetakt? gezekerd en wel?
    verder nergens een storing, afgezien bij het baasje?
    Audi a4 3.0 v6 avant quattro
    Ross-tech hex+can VCDS
    vcdscodering@gmail.com

  20. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gratje83 Bekijk Berichten
    zo dus zelf bekabeling gestrokken enz..
    waar heb jij je stroon afgetakt? gezekerd en wel?
    verder nergens een storing, afgezien bij het baasje?
    heel gewoon vanaf de accu , loopt eerst via de schakelaar en dan van de schakelaar naar de 12v van de lampjes
    simpeler kan niet. Er zullen nog foto's volgen van de resultaat maar ik ben zo ziek geworden dat ik geen tijd voor gehad heb k*tgrieps enzo.

  21. #20

    Standaard

    hmm.. dus gewoon rechtstreeks op je polen gesoldeerd? is ook een manier ja...
    snap allen niet helemaal dat je een rij ledjes in je onderbumper maakt i.pv. je mistlichten ?
    ten eerste niet echt de goede plek voor die ledjes, en nu ga je zeker altijd met je mistlicht aan rijden?
    snap het niet helemaal... maar ligt aan mij denk ik..
    en ik zal je xenon omzetten naar 4300K of misschien nog 6000K, 4300K komt het meest inde buurt van de originele kleur xenon, vind het blauwe idd meer weggelegd voor Sjonnie met zijn Corsa
    maarja dat is mijn persoonlijke mening, houd het wat meer bij "klasse"
    was vroeger een twijfelaar, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van....



    ...toch?

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •