Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: kapotte kentekenverlichting

  1. #1

    Standaard kapotte kentekenverlichting

    de kentekenverlichting van mijn a4 is kapot. Althans 1 lampje, dus ik vanmiddag het lampje verwisselen maar hij doet het nog niet. heb voor de zekerheid ook nog maar eens het lampje getest wat het wel deed en ook die deed het dus niet.

    nu is het glaasje ook een beetje donker, wie weet hoe ik het lampje weer aan het werken krijg?

  2. #2
    gratje83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Posts
    1.504
    Kudos
    38
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    geoxideerde contacten?
    heb mijn glaasjes al eens vervangen,waren verrot
    Audi a4 3.0 v6 avant quattro
    Ross-tech hex+can VCDS
    vcdscodering@gmail.com

  3. #3

    Standaard

    en wat kun je precies doen tegen geoxideerde contacten want dat vermoed ik zelf ook. Het lampje was doorgebrand en dit zie je ook terug op de contactpunten en op het glaasje.

  4. #4
    Remy B.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wally77 Bekijk Berichten
    en wat kun je precies doen tegen geoxideerde contacten want dat vermoed ik zelf ook. Het lampje was doorgebrand en dit zie je ook terug op de contactpunten en op het glaasje.
    schoonmaken en daarna een beetje vaseline eraan doen (helpt tegen oxideren)

    Remy

  5. #5

    Standaard

    hoe kan ik de contactpunten het beste schoonmaken? met een schroevendraaier? want je komt er heel lastig bij. Het zit verzonken in de kofferbak.


  6. #6

    Standaard

    Evt . met een schuurborsteltje voor binnenkant van bv. verwarmingspijp af te bramen, automaterialen of bouwmarkt? Je moet het sowieso opruwen of 30 keer met lampje heen en weer draaien?
    Zou wel je licht uitlaten als je met een schroevendraaier of schuurmateriaal aan de slag gaat.... [spreekt voor zich]

    Succes!

  7. #7

    Smile

    Probeer de beugeltjes een beetje te verbuigen zodat het wat harder klemt, ik heb er pas ook met een A4 van een kennis mee zitten vervelen, op een gegeven moment had ik het door.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    31
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: kapotte kentekenverlichting

    Ik heb ook zo een probleem ik heb een A6 4F van 2008 nu laatst probeerde ik men kentekenverlichting te vervangen door leds na het monteren van de eerste begon ik aan de 2de steek die er in werkt niet rechse wel nu kdraai hem even niks meer alle 2 de kanten! even originele er terug in niks draai men contact aan geeft een foutcode met melding kentekenverlicht defect nu de lampjes zijn nog goed iemand een ide wat dit kan zijn en waar ergens vind je de zekering van het kenteken ?

    mvg niels

  10. #9

    Standaard Re: kapotte kentekenverlichting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niels a6 Bekijk Berichten
    Ik heb ook zo een probleem ik heb een A6 4F van 2008 nu laatst probeerde ik men kentekenverlichting te vervangen door leds na het monteren van de eerste begon ik aan de 2de steek die er in werkt niet rechse wel nu kdraai hem even niks meer alle 2 de kanten! even originele er terug in niks draai men contact aan geeft een foutcode met melding kentekenverlicht defect nu de lampjes zijn nog goed iemand een ide wat dit kan zijn en waar ergens vind je de zekering van het kenteken ?

    mvg niels
    ......,,,,,,,,......,,,,,, gebruik ze aub.
    Audi S6 C7 Avant 530PK

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •