Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Auto doet niks meer, niet op slot, contact gaat niet aan. Accu doorgemeten en OK.

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    36
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Auto doet niks meer, niet op slot, contact gaat niet aan. Accu doorgemeten en OK.

    Beste mensen,

    Sinds vorige week heeft mijn audi er de brui aan gegeven.
    Stak sleutel in het contact, contact ging aan, lampjes op dashboard lichtten op etc, wilde motor starten, gaf klein kickje en klaar.
    Met startkabels kregen we de auto niet gestart, toen ben ik richting huis gesleept, na amper 1 km slepen ging mijn contact ineens aan en kon ik de auto weer starten.
    Tot de volgende avond, auto probleemloos kunnen gebruiken. Toen weer hetzelfde probleem, auto is naar huis geduwd terwijl ik stuurde.
    Sindsdien kan ik niet eens mijn portieren meer op slot doen, behalve het bestuurdersportier en dan alleen via sleutelgat. Overige sloten komen niet in (worden denk ik dan ook elektrisch aangestuurd)
    Lijkt erop dat de elektronica gewoon niet aan gaat, contact gaat ook niet aan, lampjes op dashboard doen niks, kan motor niet starten helemaal niks.
    Accu is doorgemeten, is gewoon goed. Iemand enig idee hoe ik nu verder moet?
    Hoop dat er iemand op dit forum is, die hier ervaring mee heeft of er eerder van gehoord heeft.

    Groeten Tim

  2. #2
    1900gte's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    58
    Posts
    260
    Kudos
    3

    Standaard Re: Auto doet niks meer, niet op slot, contact gaat niet aan. Accu doorgemeten en OK.

    Is er water in de auto gelopen, waardoor de regelunit onder de bestuudersstoel in bad is gegaan?
    Je lijkt meerdere problemen te hebben.
    Laat eens het foutgeheugen uitlezen, grote kans dat je daarmee een stuk verder komt.
    Ordnung ist für Idiooten, nur ein Genie beherscht das Chaos...

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    36
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Auto doet niks meer, niet op slot, contact gaat niet aan. Accu doorgemeten en OK.

    Heb naar mijn weten nooit last gehad van water in de auto.. Maar zal eens checken onder de bestuurdsstoel, als het daar vochtig is, weet ik dat gelijk...
    Maar heb zelf tot nu toe nooit iets gemerkt van vocht/water in de vloermatten met stofzuigen ofzo..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •