Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Bolletje-pijltje systeem ombouwen naar Navi Plus

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Bolletje-pijltje systeem ombouwen naar Navi Plus

    Goedenmiddag

    ik heb een a4 quattro uit 2006 nou heeft deze een bolletje pijltje navi maar wil hem graag ombouwen naar een audi navi plus, mijn vraag is of de bediening in de middenconsole dan ook nog gewoon functioneerd en of het navi dan ook nog in het originele scherm tussen de tellers te zien is

    heb nu een concert 2 radio dus zal eea ook om moeten bouwen naar 2 din maar dat is geen probleem.

    mvg nike

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Bolletje-pijltje systeem ombouwen naar Navi Plus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nike1983 Bekijk Berichten
    Goedenmiddag

    ik heb een a4 quattro uit 2006 nou heeft deze een bolletje pijltje navi maar wil hem graag ombouwen naar een audi navi plus, mijn vraag is of de bediening in de middenconsole dan ook nog gewoon functioneerd en of het navi dan ook nog in het originele scherm tussen de tellers te zien is

    heb nu een concert 2 radio dus zal eea ook om moeten bouwen naar 2 din maar dat is geen probleem.

    mvg nike
    Of de bediening blijft werken weet ik niet zeker, maar mijn vermoeden is van niet.

    Tussen de klokken houdt je wel navi. Heb je een kleurenscherm of een rode BIS tussen de klokken?
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

  3. #3
    lscholten's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Posts
    528
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Bolletje-pijltje systeem ombouwen naar Navi Plus

    Nee bediening bij de handrem werkt niet meer na het inbouwen van een RNS-E. Scherm tussen de tellers wel! Waarschijnlijk heb je nu BNS-4 navigatie.
    Als je RNS-E wilt inbouwen heb je behalve de dubbeldin console nog het volgende nodig:
    -Nieuwe gps-muis (of je moet je huidige gps kabel van de kofferbak naar de radio willen doortrekken)
    -Adapterkabel voor de stekkers
    -Adapterset voor de antennes.

    En dan werkt alles!
    2010 Audi Q5 3.2FSI Quattro Exclusive Cherry Black Pearleffect

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •