Hij staat wel bijzonder hoog op z'n poten idd.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
Hij staat wel bijzonder hoog op z'n poten idd.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned
even wielbasis meten zou ik zeggen (hart voorwiel - achterwiel). Dan weet je misschien meer.
Wielbasis mm
2645 Standaardonderstel 1BA
2651 Sportonderstel 1BE, Sportonderstel 1BV (quattro GmbH) Audi S4 1BD
2642 Onderstel met comfortabelere versterkte vering/demping 1BR
2650 Standaard onderstel 1BA Sportonderstel 1BE
Ik heb dit een paar keer eerder op andere auto's gezien. In die gevallen zat er verkeerde veer/schokdemper combinatie op. Een red bull f1 auto staat per design achter hoog. Een A4 zou dat toch zeker niet moeten doen.
Als ik mij dat visualiseer klopt het dat de wielbasis iets langer wordt naarmate je inveert (en gezien de constructie van de draagarm kan dat best kloppen). Daarmee kan het inderdaad zo zijn dat @Nick Skippa z'n auto nu een te korte wielbasis heeft omdat-ie zo te zien achterlijk hoog staat .
Plus dat als alleen het wiel al meer in de kast zou komen (puur verticale verplaatsing) er aan de voorkant meer ruimte komt en aan de achterkant minder. Dus meer gelijk dan nu. Zo lijkt het op plaatje twee in elk geval te zijn.
Als ik die foto zie wil ik de auto indrukken zoals ik vroeger speelgoedautootjes verlaagde. Ik vind hem erg hoog. Ik blijf erbij dat er in veer/schokdemper iets niet klopt.
Bij nader bekijken lijkt het wel een allroad qua hoogte.
Het lijkt wel een allroad .
Misschien zien we hier wel een komfortschlechtwegefahrwerk (fantastisch woord) voor de B7 (1BR). Die optie zie je natuurlijk nooit in NL, als het import betreft zou het zomaar kunnen al blijft het zeldzaam (en zeldzaam lelijk )
Mooi; Pro Street S rijdt nog best comfortabel op -60mm.
http://rulweb.nl/static/archive/cars...n/DSC_0001.JPG
http://rulweb.nl/static/archive/cars...n/DSC_0003.JPG
http://rulweb.nl/static/archive/cars...K/DSC_0004.jpg
Ligt aan de velgen en banden, maar in principe niet. Ik rij nu op 19*8,5 et35 235/35 voor en 19*9,5 et45 245/35 achter, en dat gaat. Wel iets aanlopen tegen de modderkuipen. Vereist wel de 12-o-clock mod vóór, en ik heb de wielkasten voor gerold. Nu staat ie ook op -65, dus het is wat krapper allemaal.
Als jij gewoon bij 19*8 et33(38) en -45mm blijft hoef je niks aan te passen.
Voor de mensen die het probleem willen weten. Ik heb er een eibach pro street s onder gegooid en hij bleek achter extra verhoogd te zijn. Dit is hoogstwaarschijnlijk gedaan voor een caravan of iets dergelijks. Na de montage staat het wiel netjes in het midden.