Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Prijslijst audi a4 avant 2005?

  1. #1

    Standaard Prijslijst audi a4 avant 2005?

    wie kan mij helpen aan een prijslijst voor een audi a4 avant uit 2005?

    deze heb ik namelijk nodig om de cataloguswaarde inclusief opties te bepalen.
    (het betreft een s-line en dit pakket wordt nooit getoond als zijnde een apart model, zoals een proline bijvoorbeeld)

    grt

  2. #2

    Standaard

    Ha A4Avnt,

    Wie wat bewaart heeft wat :-) Ik heb hier de prijslijst A4 juni 2005, helaas wel op papier. Geef anders even door wat je precies nodig hebt, want het hele boekwerk door de scanner halen is nogal wat werk.

    grt

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AhoA4 Bekijk Berichten
    Ha A4Avnt,

    Wie wat bewaart heeft wat :-) Ik heb hier de prijslijst A4 juni 2005, helaas wel op papier. Geef anders even door wat je precies nodig hebt, want het hele boekwerk door de scanner halen is nogal wat werk.

    grt
    Klinkt goed!
    Het gaat om een audi a4 avant 2.5 V6 TDI, 120 kw, handgeschakeld 6 versnellingen.
    Dan gaat het om het s-line pakket. Wat dat kost?
    (ik heb een donkere hemel, maar weet niet of dat onderdeel is van het s-line pakket)
    B7 avant 2.5 V6 TDI s-line

  4. #4
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a4avnt Bekijk Berichten
    wie kan mij helpen aan een prijslijst voor een audi a4 avant uit 2005?

    deze heb ik namelijk nodig om de cataloguswaarde inclusief opties te bepalen.
    (het betreft een s-line en dit pakket wordt nooit getoond als zijnde een apart model, zoals een proline bijvoorbeeld)

    grt
    de nieuwprijs kunnen ze via je BPM bedrag op je kenteken uitrekenen, veel verzekerings maatschapijen kunnen dat wel
    ga anders even naar de Audi dealer, die zullen dat ook wel kunnen (die van mij in ieder geval wel)
    ik weet niet precies hoe ze dat doen, zou dat graag eens weten

    Remy

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a4avnt Bekijk Berichten
    wie kan mij helpen aan een prijslijst voor een audi a4 avant uit 2005?

    deze heb ik namelijk nodig om de cataloguswaarde inclusief opties te bepalen.
    (het betreft een s-line en dit pakket wordt nooit getoond als zijnde een apart model, zoals een proline bijvoorbeeld)

    grt
    Ik heb hem als pdf op mijn PC, prijsslijst oktober 2004 staan (Introductie A4-B7)- stuur maar een PM met je e-mail adres.

    Pete
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •