Ik zou eerder de voorkant omlaag gooien met B5 schotels dan de achterkan omhoog... Just my two cents
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bij THSautomotive in Den Bosch.
Hij plaatst ze ook.
http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=...+audi&_sacat=0
Ik zou eerder de voorkant omlaag gooien met B5 schotels dan de achterkan omhoog... Just my two cents
Sent from my iPhone using Tapatalk
A4 B6 - 1.8T Sedan (2003) Ming Blauw--> https://tinyurl.com/tlp4vcs
A4 B8 - 2.0TDI Avant (2014) Briljant Zwart --> https://tinyurl.com/szfqvt3
Meestal meet je de afstand van midden wiel tot spatbordrand om zo een kleine oneffenheid in de straat weg te filteren. Zijn dit de waarden zowel aan voor als achterzijde? En weet je de inhoud van de tank ook zo nog? Dat kan ongeveer 10mm verschil uitmaken, afhankelijk van tankinhoud.
Ik vind namelijk dat de voorzijde in verhouding weg laag staat ten opzichte van de achterzijde.
Als je de zwarte pro-kit van Eibach heb zou ik ook voor de B5 schotels kiezen.
Bij de sportline zou ik de achterzijde verhogen.
Het goedkoopste is alleen de 3cm zwarte pro-kit Eibach veren met de originele schokdempers en B5 schotels.
Dit kan prima met de originele schokdempers
Het nadeel is wel dat je het echte resultaat pas na enkele maanden zie door het nazakken.
Waarschijnlijk heeft Weitec en KW setjes waarbij er al rekening is gehouden met de achterzijde.
Voor 4cm en achter3cm of zoiets.
Maar de meeste leveranciers hebben die setjes niet.
Vandaag nog even nagemeten vanaf het hart v/h wiel tot wielkast op een vlakke weg (mijn oprit loopt af). Zowel voor als achter kom ik nagenoeg op +/-34cm (kan een enkele mm afwijking in zitten). Eibach geeft een indicatie van 45-50mm aan de voorzijde en 35-40mm aan de achterzijde. Foto is ditmaal met volle tank.
Betere foto;
verlaging.jpg
Montage kan je zelf - dat scheelt weer. Montage kost tijd, en tijd is geld. Monteurs leven ook niet gratis; die moeten hun kost ook verdienen met hun arbeid. Enne, daarna staat je auto vermoedelijk zoals je wil. Your call, maar ik vind het een prima bedrag. Volgende keer meteen een verstelbaar onderstel kopen.
Ik heb - naar aanleiding van jouw bericht - mijn auto net ook even opgemeten. Maten zijn van wielkast tot de grond, en tussen haakjes wielkast tot hart naafdop). Precisie is altijd discutabel, maar het is redelijk goed gedaan. Grond is vlak (zie foto).
LV: 63,7cm (33cm)
RV: 64cm (33,2cm)
LA: 63,5cm (32cm)
RA: 63,5cm (32cm)
Banden/velgen: 19x8,5 ET35 + Continental SC5 235/35 vóór, 19x9,5 ET45 + Continental 235/35 achter. Eibach schroefset die van de winter op 't oog een centimetertje omhoog is gezet. Tank is ruim 3/4 vol.
WP_20160518_11_36_23_Pro.jpg
Als jouw auto eerst 20mm verlaagd was, dan is-ie stock dus zeg 69,5cm van de grond. Na verlaging nu bij jou 64,7 - dat geeft bijna 50mm verlaging. En dan zou ik dus op zo'n 60mm zitten nu. Dat kan best kloppen, al is de vorm van de wielkast wellicht net wat anders bij een B6 tov B7.