Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Prijs van originele Armsteun

  1. #1

    Standaard Prijs van originele Armsteun

    Hallo, mijn eerste post!

    Mijn naam is Erik, 38 jaar, en sinds bijna een jaar ben ik Audi-fan; en dat komt omdat ik sinds die tijd ook een Audi hèb. Het is een A4 Avant van 2006, 1.9 tdi met nu 102.000 op de teller. Hij bevalt uitstekend, maar ik heb een vraag, en kwam bij dit forum uit. Leuke club lijkt me! Nou, hier komt ie:

    In mijn A4 Avant van 2006 heb ik een paar maanden geleden een goedkope armsteun geplaatst, maar deze is afgebroken. Was rommel dus. Ik vroeg mij af: kan ik ergens de prijs vinden van een originele Audi-armsteun voor mijn auto? Of weet iemand een echt goede imitatie-armsteun?

    Hartelijk dank voor de hulp!
    erik
    Laatst gewijzigd door erikvdb; 26-07-09 om 00:23.

  2. #2

    Standaard

    Welkom op het forum. Vwb je vraag; doe even de zoekfunctie gebruiken. Heeft menigmaal de revue gepasseerd.

    Tip: Ebay.de
    Laatst gewijzigd door 030; 26-07-09 om 00:20.

  3. #3

    Standaard

    Dag 030,
    Dank voor je snelle reactie; heb het 1e bericht even aangepast en mezelf daarin kort voorgesteld.
    Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kan toch niet echt iets vinden. Ik zocht in het A4-B7-forum, maar misschien kan ik elders meer vinden?
    Groet,
    Erik

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Opeens bedacht ik me dat ik in het verleden een armsteun heb gekocht van Kamei voor een Mercedes die ik ooit had. Hier is ie te zien. Iemand ervaring met deze toevallig? En wat zou er bedoeld worden met de mededeling dat ie op de 'originele bevestigingspunten' wordt geplaatst?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •