Bij mijn tiptronic is het geen probleem. Je kunt ook weer terug van S naar D.
Weet echter even niet hoe het bij een multitronic zit, maar verwacht dat dit hetzelfde is.
Mensen,
nadat ik de zoekfunctie heb gebruikt en heb het 1 en andere gelezen heb over doorschakelen met een automaat.
Is mijn vraag kun je nu onder het rijden van de d naar de s doorschakelen?
Zonder dat je de bak stuk maakt.
Weet niet of het iets uit maakt maar het is een a4 2.0 tfsi multitronic met 200 pk met koppel van dacht ik 280.
Lees namelijk verschillen de dingen.
Gaat perfect. Het enige wat dat doet is een signaal sturen naar de schakelcomputer (wat het ook moge noemen ) om hoger in toeren te blijven.
Er worden geen mechanische onderdelen verzet, dus of je het stilstaand of al rijdend doet, maakt niets uit.
Inderdaad. Tipje erbij: als je het gaspedaal doortrapt, door 'weerstandje' heen dat je kunt voelen, dan springt de multitronic tijdelijk even in S.