Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Navigatie/bluetooth telefoon achteraf inbouwen

  1. #1

    Standaard Navigatie/bluetooth telefoon achteraf inbouwen

    Hallo ik ben Anne al meer dan 8 jaar hier ingeschreven echter heb ik nu pas een vraag ik hoop dat iemand hier ervaring/tips voor mij heeft.

    ik ben sinds zaterdag in bezit van een audi a4 avant 2.0 tdi (2010). mooie auto weinig km(71000) echter heeft hij helaas geen telefoon(module) en geen navigatie.
    nu heb ik her en der geïnformeerd.
    alleen schijnt dit origineel nogal behoorlijk duur te zijn. persoonlijk houd ik hier wel van maar €2000 heb ik er eigenlijk niet voor over.
    het bellen in auto heeft prioriteit echter kom ik dan al gouw uit bij fiscon? A (€399)
    terwijl elders http://www.inbouwnavigatie.com/audi-...ouchscreen-tmc
    een systeem staat met navigatie en televoonvoorbereiding voor €700.
    echter staat hier niet veel over beschreven over of dit goed en betrouwbaar is zijn hier mensen met ervaring hiermee?
    andere tips o.i.d. zijn ook welkom

    alvast bedankt

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Navigatie/bluetooth telefoon achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 1.8 Turbo Ambiente Bekijk Berichten
    Hallo ik ben Anne al meer dan 8 jaar hier ingeschreven echter heb ik nu pas een vraag ik hoop dat iemand hier ervaring/tips voor mij heeft.

    ik ben sinds zaterdag in bezit van een audi a4 avant 2.0 tdi (2010). mooie auto weinig km(71000) echter heeft hij helaas geen telefoon(module) en geen navigatie.
    nu heb ik her en der geïnformeerd.
    alleen schijnt dit origineel nogal behoorlijk duur te zijn. persoonlijk houd ik hier wel van maar €2000 heb ik er eigenlijk niet voor over.
    het bellen in auto heeft prioriteit echter kom ik dan al gouw uit bij fiscon? A (€399)
    terwijl elders http://www.inbouwnavigatie.com/audi-...ouchscreen-tmc
    een systeem staat met navigatie en televoonvoorbereiding voor €700.
    echter staat hier niet veel over beschreven over of dit goed en betrouwbaar is zijn hier mensen met ervaring hiermee?
    andere tips o.i.d. zijn ook welkom

    alvast bedankt
    Geen navigatie? Dus je bedieningsknoppen zitten bij je airco paneel? Als je bedieningsknoppen bij je schakelpook zitten en je 2 sd-kaart slotjes hebt...dan heb je een mmi3g systeem. Dan kan het makkelijk via vcds vrijgeschakeld worden, althans je bluetooth module. Navi is dan even een kaart installeren en activeren.

    Mocht je toch de bedieningsknoppen bij je airco paneel zitten, dan heb je geen mmi3g.
    Laatst gewijzigd door Rainesh; 11-01-17 om 21:16.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Navigatie/bluetooth telefoon achteraf inbouwen

    Beste,

    ik heb een audi a4 B8 standaard waarvan geen navigatie of bleutooth, bij audi kon echter geen bleutooth omdat ik geen harddisk heb.
    op deze site:

    https://www.kufatec.de/shop/en/audi/...-q5-basic-plus

    heb ik deze besteld en zelf ingebouwd en werkt perfect.
    ik beschik wel over een origineel VCDS software om zelf te coderen.
    kan wel gebeuren dat u enkel in de computer uw telefoon kan activeren aangeizen uw auto van jaar 2010 is, en hoog waarschijnlijk een harddisk aanwezig is.

    ik weet niet van waar u afkomstig ben, maar wil gerust vrijblijvend met VCDS nakijken of het mogelijk is.

    mvg kurt

  4. #4

    Standaard Re: Navigatie/bluetooth telefoon achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tech-kd Bekijk Berichten
    Beste,

    ik heb een audi a4 B8 standaard waarvan geen navigatie of bleutooth, bij audi kon echter geen bleutooth omdat ik geen harddisk heb.
    op deze site:

    https://www.kufatec.de/shop/en/audi/...-q5-basic-plus

    heb ik deze besteld en zelf ingebouwd en werkt perfect.
    ik beschik wel over een origineel VCDS software om zelf te coderen.
    kan wel gebeuren dat u enkel in de computer uw telefoon kan activeren aangeizen uw auto van jaar 2010 is, en hoog waarschijnlijk een harddisk aanwezig is.

    ik weet niet van waar u afkomstig ben, maar wil gerust vrijblijvend met VCDS nakijken of het mogelijk is.

    mvg kurt
    Bedankt Rainesh en Kurt voor jullie reacties, ik heb inmiddels al de dynavin n6 ingebouwd deze werkt prima. zowel de navigatie als het bellen.

    zal nu nog opzoek naar mooie set velgen voor deze zomer. en ben aan het rondkijken en voor een chiptuning.

    mvg,
    Anne

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •