Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: Nokia E71 icm MMI

  1. #1

    Standaard Nokia E71 icm MMI

    Vraag?

    Ik heb een nieuwe audi A4 2.0 Tdi 120 pk van februari 2099 met MMI systeem en i pod interface

    Een poosje geleden heb ik een nokia E71 gekocht en via bluetooth tech. gesynchroniseerd met het MMI systeem.Het telefoonboek werd weergeven in het scherm en werkte perfect.Op een of andere onverklaarbare reden is het telefoonboek nu weg wel de gemiste oproepen en beantwoorde oproepen komen wel nog terug.
    Heb de telefoon laten up daten en alles opnieuw laten installeren.
    Kan iemand mij vertellen hoe ik dit telefoonboek weer kan terugkrijgen.

    Ik gebruik ook soms de houder in de middenarm steun met een nokia 6310 i wanneer deze is geinstalleerd in de vaste houder worden wel de nummers ingelezen in het boek.

    JAn-Pieter

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JP MAUS Bekijk Berichten
    Vraag?
    ......Op een of andere onverklaarbare reden is het telefoonboek nu weg wel de gemiste oproepen en beantwoorde oproepen komen wel nog terug......

    Ik heb precies dezelfde klacht/ ervaring (zelfde auto + telefoon). Bij mij heeft het ongeveer 3 maanden perfect gewerkt en nu the same shit.....echt vervelend. Ik hoop dat er een oplossing is / komt...

    Mzzl

  3. #3
    Avantisti's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    786
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Heb dezelfde auto + telefoon.
    Had vandaag alleen ff dat de auto en telefoon geen contact hadden met elkaar (bluetooth).
    Telefoon ff uit en aanzetten en probleem was opgelost.
    Hoop dat het hier bij blijft.
    2008 A4 Avant 1.8TFSI

  4. #4

    Standaard

    Nokia E en N serie telefoons werken met een Symbian operating system, dit operating system gebruikt een ander adresboek protocol dan de BT systemen die in auto's geplaatst worden, hierdoor wordt het telefoonboek niet overgedragen.

    Deze problemen komen bijna bij alle automerken voor!

    Groet Ronald
    Thommy.nl

  5. #5
    Avantisti's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    786
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thommy Bekijk Berichten
    Nokia E en N serie telefoons werken met een Symbian operating system, dit operating system gebruikt een ander adresboek protocol dan de BT systemen die in auto's geplaatst worden, hierdoor wordt het telefoonboek niet overgedragen.

    Deze problemen komen bijna bij alle automerken voor!

    Groet Ronald
    Thommy.nl
    Telefoonboek wordt wel overgedragen hoor. Geen probleem!
    2008 A4 Avant 1.8TFSI


  6. #6

    Standaard

    Ik heb ook een A4 1.8 TFSI 160PK MT vanaf september 2008 en mijn toenmalige telefoon een SE 902 viel steeds het BT icoon weg in het scherm , auto en telefoon waren steeds weer de verbinding kwijt.
    Ik heb toen een nieuwe telefoon gekocht en dit is een SE 905 en die doet het fantastisch ook met telefoonboek. Ik heb hem trouwens alleen via BT aangesloten in mijn zak zitten. Er is wel een optie om een telefoon in de armsteun aan te sluiten maar dat vind ik alleen maar lastiger en je moet weer kosten maken voor een verloop naar de juiste telefoon aansluiting.

  7. #7

    Standaard

    wie kan mij helpen met het verbinden van een nokia 5800 expres met mijn mmi navi

    bedankt alvast
    mirko

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    61
    Posts
    1
    Kudos
    0

    Angry Nokia E 75 overdracht data

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door V-spec Bekijk Berichten
    Ik heb precies dezelfde klacht/ ervaring (zelfde auto + telefoon). Bij mij heeft het ongeveer 3 maanden perfect gewerkt en nu the same shit.....echt vervelend. Ik hoop dat er een oplossing is / komt...

    Mzzl
    Hallo,

    Heb sinds mei 2009 A4 2.0T met telefoon voorbereiding fabriek Af.
    Mijn nieuwe Nokia E 75 werkte tot afgelopen week prima via bluetooth.
    Incl. telefoonboek. wat nu rest is alleen de gebelde nummers.

    Weet iemand waarom het telefoonboek inladen ineens stopt.
    De dealer wijst naar Nokia, men kan geen reden geven waarom de overdracht eerst wel goed ging.

    knap vervelend als je toch via de telefoon een nummer moet kiezen.

    Audi help!!!!

  10. #9

    Standaard Adres/telefoonboek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thommy Bekijk Berichten
    Nokia E en N serie telefoons werken met een Symbian operating system, dit operating system gebruikt een ander adresboek protocol dan de BT systemen die in auto's geplaatst worden, hierdoor wordt het telefoonboek niet overgedragen. Deze problemen komen bijna bij alle automerken voor!
    Het kan toch niet waar zijn. Het telefoonboek werd eerst wel gewoon overgenomen, ook de gemiste nummers of eerder gekozen nummers, maar van het een op het andere moment niets meer. Directe verbinding niet mogelijk met deze adapter, dus altijd via BT gewerkt.

    Het moet wel aan de telefoon liggen, maar indirect toch ook aan een soort allergie voor dit model. Het telefoonboek van de Iphone werkt namelijk wel goed en ook een ouder model van Nokia werkt perfect.

    Ik wil best geloven dat er iets niet juist is met protocollen, maar eerst wel goed werken en nu ineens niet meer, dat kan toch niet????? (zonder wijziging instellingen)????

    Gr Paul


    P.S.
    Audi A4 sept 2009 met MMI systeem
    Telefoon Nokia 3109 Classic

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik heb ook problemen met de Nokia N51:
    - Vaak valt na een tijdje de BT verbinding weg, moet dan telefoon resetten
    - De spraakbesturing werkt niet als het telefoonboek is geladen (ca. 2000 nummers)

    Bij de garage weten ze geen oplossing... Moet dan misschien toch een Blackberry gaan gebruiken.

    Groet

  12. #11

    Standaard

    Ik weet niet of het helpt maar er bestaat een programma genaamd Nokia_810_Contacts_Download_S60_3rd.sis. Dit programma wordt gestart zodra er een bluetooth carkit vraagt om de contacten te synchroniseren. Ik weet dat hiermee veel problemen met Parrot carkits werden opgelost.

    Probeer het eens en anders PM mij even voor het bestandje.

    Suc6

  13. #12
    cactus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    777
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ceussen Bekijk Berichten
    Ik weet niet of het helpt maar er bestaat een programma genaamd Nokia_810_Contacts_Download_S60_3rd.sis. Dit programma wordt gestart zodra er een bluetooth carkit vraagt om de contacten te synchroniseren. Ik weet dat hiermee veel problemen met Parrot carkits werden opgelost.

    Probeer het eens en anders PM mij even voor het bestandje.

    Suc6
    ja dat klopt en het werkt, echter moet je dat steeds opstarten in je mobiel...of op de achtergrond laten draaien en binnen een dag je accu leeg...bij mij althans met de n95 en n96
    A4 Avant 1.8 TFSI S-line 210 pk
    voorheen : A1 1.4 TFSI 185 pk S-Edition // A4 B8 3.2 V6 Q Proline B limousine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •