Dan nog, toyota Yaris, komop man, dat is een kippenhok en geen auto...
idd passat59 !!! we willen hier met elkaar ons probleem uiten, onze ervaringen delen en oplossingen nastreven!
heren, (kinders ), laten we hier leuk en inhoudelijk blijven!
Ik weet niet of het een juiste vergelijking is, maar het doet me denken aan DSB. Alles ontkennen etc. totdat het water ze tot aan de lippen stijgt.
Pas dan komt er een schamel excuus uit hun mond.
Ik ben bang dat dit ons ondernemersklimaat is, de goede niet nagesproken.
heb een ibiza (DE NIEUWE ) gehad
is ook een VAG AUTO
ZELFDE PROBLEMEN EN OOK GEEN OPLOSSINGEN
DEZELFDE IMPORTEUR PON
OOK DAAR GEVEN ZE NIET THUIS
ZIE http://www.seat-online.nl/forum/inde...c,48204.0.html
http://www.seat-online.nl/forum/inde...&topic=51606.0
ANWB heeft vrijdag middag gereden, voelt trilling en zegt "beter dan dit kan de auto niet worden" dat is dus geen acceptabele uitspraak! er is klaarblijkelijk een trilling. punt.
en waar de ANWB-betrokkenheid eerst werd vermeld als externe expert die mee diagnose kan stellen, werd gisteren ineens gezegd "zo, nu sluiten we het dossier want de uitspraak is bindend". dacht ik dus niet... ik heb geen opdracht gezien, de proefrit was maar een klein uurtje zo'n 60km zonder afwisselende belasting etc., en ANWB is vaste opdrachtnemer van Pon dus niet objectief. de beoordelaar is een aardige man, maar heeft meer tijd besteed aan koffie drinken en woorden zoeken om er omheen te l*llen naar zijn 'conclusie' (ahum) dan serieus de auto te beoordelen.
vooraf zeggen dat ik hem niet moet beïnvloeden onder het rijden en dan achteraf zeggen dat ik de trilling niet kan aanwijzen, ja dat is lekker
ben nu benieuwd naar volgende stap. als hele proces hiermee volgens Pon cq. dealer zou moeten stoppen, gaat nu echt het juridisch touwtrekken beginnen.
qua publiciteit zijn er op de achtergrond al enerverende stappen geweest, maar ik zie daar eigenlijk geen heil in. (en verder kan ik er hier niets over schrijven, want er zullen wel meer partijen meelezen)
Waarom ga je niet naar ADAC ? Misschien heb je daar dezelfde belangenverstrengeling maar het is het uitzoeken waard.en ANWB is vaste opdrachtnemer van Pon dus niet objectief.
googlen levert mij de volgende interesante link op, weet niet of hij al eerder gemeld is.
http://a6retrofit.tripod.com/article...vibration.html
@misteriks,
Ik heb de link gelezen maar er is niet echt één specifiek probleem wat voor de problemen zorgt. Het verhaal over de lichte voorkant tov de oude A4 is een feit maar hoe zit het dan met de A6 na de facelift? Daar is de neus niet veranderd en die trilt ook. Het komt erop neer dat ze zeggen dat je aan ik-weet-niet-hoeveel dingen moet sleutelen om ferfectie te benaderen. Je kunt het vergelijken met het plaatsen van een goedkope keuken, je kunt 'm afstellen tot je een ons weegt maar de kieren tussen de deurtjes worden nooit overal gelijk.
Ik ben overigens benieuwd naar de ervaringen van je collega.
Hallo Audi fanaten,
Begin januari 2010 staat bij ons een Daytona grijze A4 Avant S edition op de stoep. 2.0 TDI, 170 PK. Smullen dus. Waar ik mij wel wat zorgen over maak is de keuze voor het S-Line onderstel. Is dit onderstel echt zo oncomfortabel en met het gezin niet fijn om te rijden of is het gewoon wat minder comfortabel dan men gewend is...
L4R
Ik weet niet wat je gewend bent, zelf kom ik uit de passat van de vorige generatie en ik vindt de A4 met het normale sportonderstel en 17 inch lichtmetaal niet echt comfortabel. Afhankelijk van wat je gewend bent denk ik dat je gezin er niet echt of echt niet vrolijk van zal worden. Uiteraard zijn ervaringen erg persoonlijk.