Pagina 7 van 43 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 848

Onderwerp: Levertijden in 2012

  1. #121

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDoe77 Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd beide!

    @eddy: Welke kleur heb je besteld?

    JD
    Monzazilver... Had liefst toch Daytona gehad, maar die is niet meer leverbaar helaas op de S. Dus heb enorm getwijfeld tussen deze kleur en Quartz. Na monza een paar keer in het echt gezien te hebben vond ik het toch een echt mooie en exclusieve kleur met een luxe uitstraling. Was bang dat die lichtblauwe zweem te nadrukkelijk zou zijn maar die is precies goed!

  2. #122
    jbg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    49
    Posts
    82
    Kudos
    0

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willemc650 Bekijk Berichten
    Nieuwe A4 limo 2.0 TDI DSG -business edition besteld begin maart (11 maart) levering 1e week van juni..
    PDC, Chrome sierlijsten, Trekhaak, ISOFIX, sportstoelen..
    DSG? Denk dat je multitronic bedoeld.
    Verder gefeliciteerd met de auto en de kleine ;-)
    __
    S-edition 1.8tfsi, multitronic. ('t is bijna zover)
    Verwarmde voorstoelen, opbergpakket, licht & regensensor, Zonnescherm, PQ5 velgen, Zilveren stiksels, Daytonagrijs

  3. #123

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Zo, vandaag te horen gekregen dat de auto deze week in productie is genomen en volgende week af te halen is bij de dealer.

    1e week april besteld, volgende week dus binnen. 8 week.

    Ging dus toch aardig snel!

  4. #124

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Vreemd, ik hoorde dat mijn auto deze week in productie is, over twee weken (!) bij Pon wordt verwacht, daarna op transport gaat naar de dealer, en dat dan de dealer er nog werk aan heeft.
    Besteld week 4, aflevering week 23?

  5. #125

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Nou vandaag was het dan zover !
    Auto besteld in januari (A4 Avant Pro Line Business), handtekening hier, handtekening daar. eerste week februari belt de leasemaatschappij : Pro Line Business is niet meer te bestellen (= ie nog wel...maar goes), dit moet de Business Edition worden. OK. CW 13 geproduceerd, 2 weken transport naar de importeur... normaal gezien 3 dagen transport naar de dealer, paar dagen rijklaar maken en leveren dus...maar helaas niet voor mij. Schijnbaar had de importeur of teveel te doen of te weinig wagens voor op transport naar de dealer.

    Maar hij is er nu dan eindelijk en ik moet zeggen dat het echt een stap vooruit is tov de MY2006 VW Passat die ik hiervoor reed.

    Morgen nog ff de sonnyboys er in hangen en dan is ie compleet.
    Laatst gewijzigd door rendo; 20-05-10 om 21:55.
    Audi A4 Avant Business Edition, MY2010


  6. #126

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rendo Bekijk Berichten
    Nou vandaag was het dan zover !
    Auto besteld in januari (A4 Avant Pro Line Business), handtekening hier, handtekening daar. eerste week februari belt de leasemaatschappij : Pro Line Business is niet meer te bestellen (= ie nog wel...maar goes), dit moet de Business Edition worden. OK. CW 13 geproduceerd, 2 weken transport naar de importeur... normaal gezien 3 dagen transport naar de dealer, paar dagen rijklaar maken en leveren dus...maar helaas niet voor mij. Schijnbaar had de importeur of teveel te doen of te weinig wagens voor op transport naar de dealer.

    Maar hij is er nu dan eindelijk en ik moet zeggen dat het echt een stap vooruit is tov de MY2006 VW Passat die ik hiervoor reed.

    Morgen nog ff de sonnyboys er in hangen en dan is ie compleet.
    Gefeliciteerd! Wat voor samenstelling heb je precies?

    Veel plezier!

    JD

  7. #127

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Heb een audi a4 avant s-edition 120 pk in bestelling. Hij is in week 15 besteld (half april, laatste dag voor de afloop van de s-edition, welke nu dus is vervangen door de pro line S) en wordt in week 23 geleverd. Dealer heeft vorige week aangegeven dat de productie 1,5 week voorloopt, dus dat zou inhouden dat hij wellicht week 21/22 wordt geleverd. Moet binnenkort dus worden gebeld voor een afspraak. hoop ik!
    Huidig: Audi A4 Avant 1.9TDI Pro Line Business
    In bestelling: Audi A4 Avant 2.0 S-edition Daytona grijs

  8. Ad
  9. #128

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDoe77 Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd! Wat voor samenstelling heb je precies?

    Veel plezier!

    JD
    thanks !

    Hij rijdt heerlijk.

    Naast het business edition pakket met achteraf ingebouwde cruise control enkel nog Audi Parking System achter, dakreling blank en sierlijsten blank.

    toen vond de baas het genoeg ;-)
    Audi A4 Avant Business Edition, MY2010

  10. #129
    sand0kan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    266
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RichardE Bekijk Berichten
    Heb een audi a4 avant s-edition 120 pk in bestelling. Hij is in week 15 besteld (half april, laatste dag voor de afloop van de s-edition, welke nu dus is vervangen door de pro line S) en wordt in week 23 geleverd. Dealer heeft vorige week aangegeven dat de productie 1,5 week voorloopt, dus dat zou inhouden dat hij wellicht week 21/22 wordt geleverd. Moet binnenkort dus worden gebeld voor een afspraak. hoop ik!
    Ik snap hier gewoon nada niks meer van. Heb mijn limo op dezelfde datum als die van jou besteld. De mijne wordt in week 23 gemaakt. En laatst meende ik van de dealer begrepen te hebben dat de levertijd op een avant met 120 pk extra lang is.

    Maar goed afwachten maar want ik hoop nog steeds stiekum dat het het waar is dat de productie voor ligt want dan wordt de mijne wellicht toch nog MJ 2010.

  11. #130
    jbg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    49
    Posts
    82
    Kudos
    0

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sand0kan Bekijk Berichten
    Ik snap hier gewoon nada niks meer van. Heb mijn limo op dezelfde datum als die van jou besteld. De mijne wordt in week 23 gemaakt. En laatst meende ik van de dealer begrepen te hebben dat de levertijd op een avant met 120 pk extra lang is.

    Maar goed afwachten maar want ik hoop nog steeds stiekum dat het het waar is dat de productie voor ligt want dan wordt de mijne wellicht toch nog MJ 2010.
    Er lijkt inderdaad een ploegje extra krachten aan het werk te zijn gezet bij Audi. Mijn 120pk avant met multitronic, week 15 besteld, zou in week 36 volgens verwachting geleverd worden. Vandaag een brief van de leasemij dat productieweek 22 is.. Das behoorlijk wat sneller.
    __
    S-edition 1.8tfsi, multitronic. ('t is bijna zover)
    Verwarmde voorstoelen, opbergpakket, licht & regensensor, Zonnescherm, PQ5 velgen, Zilveren stiksels, Daytonagrijs

  12. #131

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rendo Bekijk Berichten
    thanks !

    Hij rijdt heerlijk.

    Naast het business edition pakket met achteraf ingebouwde cruise control enkel nog Audi Parking System achter, dakreling blank en sierlijsten blank.

    toen vond de baas het genoeg ;-)

    Klinkt goed hoor! En misschien heb ik het gemist, maar welke motor heb je? En hoe zijn de eerste kilometers?

    JD

  13. #132

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sand0kan Bekijk Berichten
    Ik snap hier gewoon nada niks meer van. Heb mijn limo op dezelfde datum als die van jou besteld. De mijne wordt in week 23 gemaakt. En laatst meende ik van de dealer begrepen te hebben dat de levertijd op een avant met 120 pk extra lang is.

    Maar goed afwachten maar want ik hoop nog steeds stiekum dat het het waar is dat de productie voor ligt want dan wordt de mijne wellicht toch nog MJ 2010.
    levetijd was in het begin wel langer. de productieweek was week 23/24. Na aardig wat aandringen bleek de dealer al een s-edition met dezelfde configuratie een paar weken eerder besteld te hebben voor in de showroom. Dat is een gelukje!! (3/4 weken eerder). Volgens mij hebben ze er ook nog een extra ploegje bij gezet om alles een beetje vlot te trekken. Overigens heeft de dealer aangegeven dat hij deze week is geproduceerd. Nu duurt het dus nog 8 werkdagen en dan kan ik hem ophalen
    Huidig: Audi A4 Avant 1.9TDI Pro Line Business
    In bestelling: Audi A4 Avant 2.0 S-edition Daytona grijs

  14. #133

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RichardE Bekijk Berichten
    Heb een audi a4 avant s-edition 120 pk in bestelling. Hij is in week 15 besteld (half april, laatste dag voor de afloop van de s-edition, welke nu dus is vervangen door de pro line S) en wordt in week 23 geleverd. Dealer heeft vorige week aangegeven dat de productie 1,5 week voorloopt, dus dat zou inhouden dat hij wellicht week 21/22 wordt geleverd. Moet binnenkort dus worden gebeld voor een afspraak. hoop ik!
    Hoe kan dit nou???

    Ik heb dezelfde auto, een Avant s-edition met 120 pk midden februari besteld, dus pakweg 2 maanden eerder, en de mijne wordt i week 27 geleverd, dus zeg maar 5 weken later!!!!

  15. #134

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwfan Bekijk Berichten
    Hoe kan dit nou???

    Ik heb dezelfde auto, een Avant s-edition met 120 pk midden februari besteld, dus pakweg 2 maanden eerder, en de mijne wordt i week 27 geleverd, dus zeg maar 5 weken later!!!!
    Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom dat kan. Variabele kunnen zijn dat er bij jouw een leasemaatschappij tussen zit? De dealer de order later heeft verzonden, etc. Kan ook zijn dat hij het ruim heeft ingeschat en dat je binnenkort een telefoontje krijgt dat hij onderweg is of al in de showroom staat en een afspraak wil gaan maken. Wanneer heb je voor het laatst gebeld met je dealer?
    Huidig: Audi A4 Avant 1.9TDI Pro Line Business
    In bestelling: Audi A4 Avant 2.0 S-edition Daytona grijs

  16. #135

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Mijn Avant SE is besteld in week 4, is vorige week geproduceerd en wordt in week 22, maar waarschijnlijker in week 23 geleverd. Dus RichardE, het lijkt me dat jij een voorkeursbehandeling hebt gekregen. Zoals die ook mij toegezegd werd, maar wat uiteindelijk niet lukte... (het waarom is mij nooit uitgelegd, trouwens).
    Dealers en/of Pon hebben de mogelijkheid om reeds ingeplande voertuigen te veranderen, zodat een showroomauto later wordt gebouwd en jouw auto naar voren gehaald wordt, of zodat jouw auto de plaats van een afbestelde auto inneemt. Maar je bent dan natuurlijk wel overgeleverd aan de goede wil van iemand die daarover moet beslissen.

    Maar goed, na al dat wachten kunnen die twee weekjes wachten er nog wel bij.

  17. #136

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    In wk 18 is er voor mij een A4 avant 1.8TFSI quattro S-editions besteld. Vandaag nog even met de dealer gebeld en deze vertelde mij dat de productie in wk 22 gepland staat en de aflevering nog steeds in wk 25/26.
    A4 avant 1.8 TFSI Quattro S-edition Monzazilver

  18. #137

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDoe77 Bekijk Berichten
    Klinkt goed hoor! En misschien heb ik het gemist, maar welke motor heb je? En hoe zijn de eerste kilometers?

    JD

    snorry... iets te snel.

    Anyway : 2.0 TDI, 143 PK, Phantom zwart. opties : chrome sierlijsten, chrome dakreling, parking system achter.

    To Do : Chrome ringen mistlampen en chrome strips grill.

    Eerste kilometers perfect, de eerste 1000 staan er op, woensdag een flinke rit naar friesland gehad....
    Audi A4 Avant Business Edition, MY2010

  19. #138
    rudmerw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Posts
    133
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    audi a4 1.8T avant plb met chroom, pdc, sportstuur, lichtpakket, MMI HD, phantomzwart. Aangezien Athlon er 2 mnd over doet om een auto te bestellen is hij 12 april besteld produktie week eerste week september!!. Bedankt Athlon!!, 2 weken eerder en ik had hem half juni gehad. Moet ik als nog 4mnd in die verschrikkelijke 407 rond tuffen

  20. #139

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rudmerw Bekijk Berichten
    ...Moet ik als nog 4mnd in die verschrikkelijke 407 rond tuffen
    Ach, het kan erger; ik moet 4 maanden rond tuffen in een Renault Megane Station van Europcar (voorloopauto) voordat ik in mijn Pro Line S mag toeren ;-)

  21. #140

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Ik moet rijden in een Touran als voorloopauto. Verschrikkelijkste auto die ik ooit heb gehad...
    Maar als het goed is kan ik mijn SE over twee weken ophalen.

Pagina 7 van 43 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •