Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Vocht achter koplamp nw A4

  1. #1

    Standaard Vocht achter koplamp nw A4

    Na het wassen of na de regen heb ik vocht achter de koplampen (geen xenon), hebben meer mensen hier last van?

  2. #2
    Remy B.
    Guest

    Standaard Re: Vocht achter koplamp nw A4

    terug gaan als het een nieuwe is

    Remy

  3. #3
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.600
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Vocht achter koplamp nw A4

    welkom bij audi (bekend probleem)
    zoekfunktie gebruiken(vocht in koplamp)

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  4. #4

    Standaard Re: Vocht achter koplamp nw A4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remy B. Bekijk Berichten
    terug gaan als het een nieuwe is

    Remy
    Heb ik al gedaan, "hoort bij de soort lampen" was het antwoord. Maar laat het er nog niet bij zitten.
    Ik was benieuwd of meer mensen hier last van hadden.

  5. #5

    Standaard Re: Vocht achter koplamp nw A4

    HAHAHAHAHAHA, hoort bij de lamp??? dat er vocht in komt? En hoe moet dat dan met de APK? Daar kom je niet doorheen met vocht in de koplamp.

    Zulke onzin heb ik nog NOOIT gehoord, ik zou echt woest worden als ze zoiets bij mij hadden geflikt.
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Vocht achter koplamp nw A4

    Verplaatst naar het juiste subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7

    Standaard Re: Vocht achter koplamp nw A4

    Ik heb nu een brief gelezen van Audi nl waarin dat staat, het argument van APK is wel een goede, was ik zelf nog niet opgekomen.
    Maarja apk pas over 4 jaar en dan is er waarschijnlijk niemand meer thuis!!!

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    54
    Posts
    52
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Vocht achter koplamp nw A4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4viertje Bekijk Berichten
    Heb ik al gedaan, "hoort bij de soort lampen" was het antwoord. Maar laat het er nog niet bij zitten.
    Ik was benieuwd of meer mensen hier last van hadden.
    ik heb hetzelfde probleem,ook mijn xenon koplampen hebben een soort van watervlekken.(het is geen vocht,het zijn vlekken aan de binnenzijde)Vandaag bij Audidealer Autohaas Apeldoorn geweest,valt volgens hun niet onder
    de garantie,lichtbeeld zou niet verstoord zijn.Ga morgen(ook nog voor een paar andere zaken,trillen bij 120 km/h,zwaar schakelen etc) naar een Duitse audidealer,hoop hier wel serieus genomen te worden.

  10. #9

    Standaard Re: Vocht achter koplamp nw A4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulussanktus Bekijk Berichten
    ik heb hetzelfde probleem,ook mijn xenon koplampen hebben een soort van watervlekken.(het is geen vocht,het zijn vlekken aan de binnenzijde)Vandaag bij Audidealer Autohaas Apeldoorn geweest,valt volgens hun niet onder
    de garantie,lichtbeeld zou niet verstoord zijn.Ga morgen(ook nog voor een paar andere zaken,trillen bij 120 km/h,zwaar schakelen etc) naar een Duitse audidealer,hoop hier wel serieus genomen te worden.
    Het zou wel triest zijn (voor jou niet) als deze problemen wel in duitsland opgelost zouden worden. Ik ga morgen ook weer naar de dealer, storingen in de MMI; regelunit word vervangen. Ook zwaar schakelen, met name terug naar de tweede versnelling, heb ik als klacht aangegeven, het antwoord hierop is: de eerste 15000 km wordt hier niks aan gedaan. Wil jij mij een plezier doen? wil je mij op de hoogte houden van het bezoek aan Duitsland, wellicht kan ik daar ook nog wat mee

  11. #10

    Standaard Re: Vocht achter koplamp nw A4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4viertje Bekijk Berichten
    Het zou wel triest zijn (voor jou niet) als deze problemen wel in duitsland opgelost zouden worden. Ik ga morgen ook weer naar de dealer, storingen in de MMI; regelunit word vervangen. Ook zwaar schakelen, met name terug naar de tweede versnelling, heb ik als klacht aangegeven, het antwoord hierop is: de eerste 15000 km wordt hier niks aan gedaan. Wil jij mij een plezier doen? wil je mij op de hoogte houden van het bezoek aan Duitsland, wellicht kan ik daar ook nog wat mee
    De regelunit is bij mij ook vervangen nadat de MMI niet goed werkte. Daarna heb ik geen problemen meer gehad.
    Ook bij mij schakeld de auto iets minder makkelijk in de 1 en 2, maar dat is voor mij geen klacht.
    Audi A4 2.0 tdi, 88-kw, S-edition

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •