Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: PRY-velgen onrond, verkoper ruilt ze om

  1. #1
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard PRY-velgen onrond, verkoper ruilt ze om

    Update:

    Inmiddels heeft de verkopende partij een nette oplossing aangeboden en worden de velgen omgeruild. De vervangers zullen eerst worden gecontroleerd of ze helemaal rond zijn. Ik heb aangeboden om dekosten voor demontage en montage plus uitbalanceren voor mijn rekening te nemen.
    Verhaal met een happy end.
    Laatst gewijzigd door VroemTFSI; 04-11-11 om 08:33.
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

  2. #2

    Standaard Re: PRY-velgen onrond

    Wat mij betreft toch even proberen wat ze doen bij melding. Wie weet lossen ze het netjes op. Dit is toch niet je eerste set bij hun?
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #3
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: PRY-velgen onrond

    **edit**
    Laatst gewijzigd door VroemTFSI; 02-11-11 om 08:23.
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

  4. #4

    Standaard Re: PRY-velgen onrond

    Frustratie snap ik. Ik zou er ook totaal niet happy van worden. Reactie van 0,0 .... kan echt niet! Zoals al ge-smst ... je mag een normaal product verwachten of dat tekortkomingen worden vermeldt.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #5
    eirikur's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    90
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: PRY-velgen onrond

    Dat lees ik net op tijd, zit vandaag inhet oosten van het land en was eigenlijk van plan om in Harderwijk langs te gaan voor een setje winterbanden op velg (17"), maar dat gaan we dan maar even anders doen lijkt mij, dank voor het delen van dit ongemak
    A4 Avant pro-line S gletsjerwit
    BMW 320d high executive
    A3 E-Tron 2015 S-line gletsjerwit


  6. #6

    Smile Re: PRY-velgen onrond

    Ik heb je vorige post niet gelezen, maar is dit een handelaar die zwart werkt of een officieel bedrijf? Bij de laatste zou ik ze een officiële brief sturen waarbij je ze in gebreken stelt en ze een redelijke termijn geven om het op te lossen en dat je anders juridische stappen zult nemen. Brief moet je dan aangetekend versturen en schakel je rechtsbijstand (duimen dat je die hebt) vast in! Ik zou ze dan vragen ok mijn geld terug...

    Is hij gewoon een handelaar die zijn zaken zwart doet, dan is ook die aan te pakken maar daar moet je zin in hebben... Had de Bekastingdienst niet een kliklijn? 😁😜

    JD

  7. #7
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: PRY-velgen onrond

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDoe77 Bekijk Berichten
    Ik heb je vorige post niet gelezen, maar is dit een handelaar die zwart werkt of een officieel bedrijf? Bij de laatste zou ik ze een officiële brief sturen waarbij je ze in gebreken stelt en ze een redelijke termijn geven om het op te lossen en dat je anders juridische stappen zult nemen. Brief moet je dan aangetekend versturen en schakel je rechtsbijstand (duimen dat je die hebt) vast in! Ik zou ze dan vragen ok mijn geld terug...

    Is hij gewoon een handelaar die zijn zaken zwart doet, dan is ook die aan te pakken maar daar moet je zin in hebben... Had de Bekastingdienst niet een kliklijn? 😁😜

    JD
    Dreigen met justitiële stappen zou ik absoluut niet zo snel doen - je werkt daar mensen mee in het harnas en de oplossingen die daarna geboden worden zijn nooit goed genoeg (immers, ze reageren onder dwang, "en anders zouden ze het waarschijnlijk niet zo doen").

    Niet reageren op e-mails is voor veel bedrijven nog steeds heel gewoon, zelfs op sales, helaas. En dit fenomeen is vooral in de auto branche nog heel erg merkbaar: kijk eens naar advertenties voor auto's waarin staat dat er op mail niet wordt gereageerd, de beller is sneller, en kijk ook eens naar slopers: niemand reageert op e-mail.

    Wat ik zou doen: geef een belletje, of rij langs. Pols de directe persoonlijke reactie, en geen toetsenbord reactie. Als je er echt niet uit komt kan je altijd nog verdere stappen nemen, maar meteen een officiële (aangetekende) brief met een dreigement erin is in mijn optiek way-out-of-place en overtrokken. Laf zelfs, imho.

  8. Ad
  9. #8
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: PRY-velgen onrond

    Update:

    Inmiddels heeft de verkopende partij een nette oplossing aangeboden en worden de velgen omgeruild. De vervangers zullen eerst worden gecontroleerd of ze helemaal rond zijn. Ik heb aangeboden om dekosten voor demontage en montage plus uitbalanceren voor mijn rekening te nemen.
    Verhaal met een happy end.
    Laatst gewijzigd door VroemTFSI; 04-11-11 om 08:33.
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

  10. #9

    Standaard Re: PRY-velgen onrond

    Mooi mooi dat het opgelost is. Kun je goed de winter in. En ach ik ga ook pas in 1e week december over op de wintersloffen. Het lijkt nu tenslotte wel lente of misschien zelfs zomer.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  11. #10
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.881
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: PRY-velgen onrond

    Goed geregeld!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #11

    Standaard Re: PRY-velgen onrond

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Dreigen met justitiële stappen zou ik absoluut niet zo snel doen - je werkt daar mensen mee in het harnas en de oplossingen die daarna geboden worden zijn nooit goed genoeg (immers, ze reageren onder dwang, "en anders zouden ze het waarschijnlijk niet zo doen").

    Niet reageren op e-mails is voor veel bedrijven nog steeds heel gewoon, zelfs op sales, helaas. En dit fenomeen is vooral in de auto branche nog heel erg merkbaar: kijk eens naar advertenties voor auto's waarin staat dat er op mail niet wordt gereageerd, de beller is sneller, en kijk ook eens naar slopers: niemand reageert op e-mail.

    Wat ik zou doen: geef een belletje, of rij langs. Pols de directe persoonlijke reactie, en geen toetsenbord reactie. Als je er echt niet uit komt kan je altijd nog verdere stappen nemen, maar meteen een officiële (aangetekende) brief met een dreigement erin is in mijn optiek way-out-of-place en overtrokken. Laf zelfs, imho.
    Muiz!

    Helemaal met je eens, nu ik het hele verhaal lees zou ik ook eerst andere stappen zetten om de verkoper een kans te bieden het netjes op te lossen -zoals hij nu gedaan heeft-!

    Echter; ik had gedacht dat hij al contact gehad had met de verkoper en deze niet thuis gaf en vervolgens niets meer liet horen. Maar dit ligt anders en imho vind ik het ongepast om dit toppic te starten met een dikke waarschuwing erin (waar ook nog iemand gehoor aan heeft gegeven) over het bedrijf terwijl zij het dus keurig oplossen. Dan lijkt me het direct starten van een negatief verhaal op een forum behoorlijk slecht!

    Blij dat het is opgelost maar beetje jammere actie om iedereen "te waarschuwen" voor een bedrijf die klachten dus wel degelijk netjes oplost als je er maar de gelegenheid toe geeft!

    JD

  13. #12
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: PRY-velgen onrond

    Gelukkig .

  14. #13
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: PRY-velgen onrond

    Dit topic mag worden verwijderd of op slot.
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •