Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 196

Onderwerp: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

  1. #21
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.201
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Mmmmm mmmmm dat was wel te verwachten Nu nog spannend of dit pakket ook op A5 sportback gaat komen (volgens mijn dealer zeker komend half jaar nog niet). In dergelijk pakket zitten al heel veel must-haves voor mij bij elkaar (zoals S-lines, clima, navi, telefoon, xenon).

    Doe er dan in de A5 MMI+, parkeersensoren voor, homelink en standkachel bij en ik begin het erg leuk te vinden Plus mijn beslissing (nu al) dat een volgende auto volledig leer moet hebben en weer een schuifdak; kan allemaal op A5 SB (maar zonder pakketvoordeel te begrotelijk).
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  2. #22

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Ik was bezig met een Q5, maar de laatste weken wat meer met de FL A4 avant. Maar nu ik lees dat de Pro line S bestelbaar is ben ik er wel uit.
    Ik zal morgen mijn dealer benaderen voor de Avant 1.8TFSI multi (20%!) in pro line S met B&O, MMI+, Panoramadak en 19 inch velgen. Bij mijn dealer staat er een Gletsjer Witte A4 met de 19 inch Rotor velg. Erg mooie combi vind ik zelf.
    A6 2.4 V6 Avant uit 2005

  3. #23
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Mmmmm mmmmm dat was wel te verwachten Nu nog spannend of dit pakket ook op A5 sportback gaat komen (volgens mijn dealer zeker komend half jaar nog niet). In dergelijk pakket zitten al heel veel must-haves voor mij bij elkaar (zoals S-lines, clima, navi, telefoon, xenon).

    Doe er dan in de A5 MMI+, parkeersensoren voor, homelink en standkachel bij en ik begin het erg leuk te vinden Plus mijn beslissing (nu al) dat een volgende auto volledig leer moet hebben en weer een schuifdak; kan allemaal op A5 SB (maar zonder pakketvoordeel te begrotelijk).
    Goed zo Ketelapper Dat gaat een hele mooie Sportback worden! Wel Monzazilver toch, of kan dat niet meer?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #24

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Mmmmm mmmmm dat was wel te verwachten Nu nog spannend of dit pakket ook op A5 sportback gaat komen (volgens mijn dealer zeker komend half jaar nog niet). In dergelijk pakket zitten al heel veel must-haves voor mij bij elkaar (zoals S-lines, clima, navi, telefoon, xenon).

    Doe er dan in de A5 MMI+, parkeersensoren voor, homelink en standkachel bij en ik begin het erg leuk te vinden Plus mijn beslissing (nu al) dat een volgende auto volledig leer moet hebben en weer een schuifdak; kan allemaal op A5 SB (maar zonder pakketvoordeel te begrotelijk).
    I Knew it, I knew it
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #25
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    @Randy Bohlmeyer: en privacy-glass, zo dus:
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC


  6. #26
    mouse's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    375
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MWT Bekijk Berichten
    A4 Pro line S €6.750,-

    ► S line
    ► S line exterieur
    ► Xenon plus
    ► MMI navigatie plus
    ► Metallic- of pareleffectlak
    ► Armsteunen in leder
    ► lichtpakket
    ► Diefstalalarm
    ► Parkeerhulp achter
    ► Comfort airconditioning
    ► Audi sound system
    ► BIS kleurenscherm
    ► Telefoonvoorbereiding basis
    ► Multifunctioneel sportstuurwiel
    ► Blanke dakrails
    ► Blanke raamlijsten
    ► In delen neerklapbare achterbank
    ► Licht- en regensensor
    ► Middenarmsteun vóór

    A6 S-Edition €9.350,-

    * S line
    * S line exterieur
    * Xenon Plus
    * MMI navigatie plus
    * Metallic- of pareleffect lak
    * Parkeerhulp Plus
    * Diefstalalarm
    * Automatische airconditioning met 4-zones
    * In delen neerklapbare achterbank
    * Audi Music Interface
    * Multifunctioneel sportstuurwiel
    * Telefoonvoorbereiding


    Het is mij opgevallen dat de 2.0TFSI niet meer als handgeschakeld en als multitronic leverbaar is. Alleen icm Quattro en S-Tronic. Op zich is die uitvoering icm proline S nu wel interessanter dan ooit. Kost nu als Avant € 54.800,- en was voorheen ruim € 62.000,-
    Vergeet niet dat je nu de PRO LINE S Met de S vergelijkt, wil je bij de A6 ook nog PRO LINE dan ben je nog een kleine €5000 extra kwijt! En voor de PRO LINE PLUS €9500!

  7. #27

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VroemTFSI Bekijk Berichten
    @Randy Bohlmeyer: en privacy-glass, zo dus:
    Oei dat is wel erg mooie combinatie zo....
    liet hem net mijn vrouw zien en die is er wel weg van.
    A6 2.4 V6 Avant uit 2005

  8. Ad
  9. #28
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.201
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    @Mouse:
    In het A6 S-edition pakket zitten al alle onderdelen van ProLine, en een flink deel van ProLine Plus! Om van een A6 S-edition een ProLine Plus te maken, heb je alleen nog leer + stoelverwarming + ambienteverlichting nodig = € 3.500. Dus voor ProLine NIETS bijbetalen want al inbegrepen; allemaal niet de bedragen die jij schetst.



    Maar wat schetst mijn verbazing... ... ... A5 Sportback ProLine S ook beschikbaar! En Audi A6 ProLine S staat ineens ook op de site, zowel limousine als avant! € 9.800 voor rits goede opties.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  10. #29
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    En hij is ook echt dik, de facelift S-line. Mogen ze zo op de stoep neer zetten, zelfs in in Daytona..
    Waarom moet ik dit nu weer zien. Ik was niet zo onder de indruk van de facelift, dus had me al voorgenomen om voorlopig nog niet in te ruilen. Maar nu ik die nieuwe S-line exterieur zie en hij ook nog in het Proline S pakket zit, begin ik toch te twijfelen.

    Voorlopig maar even niet meer op AF komen, voor er nog meer goed nieuws komt.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  11. #30

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Hmmmm 2012 wordt een mooi Audi jaar met de FL in Pro line S uitvoeringen. Ik zie de dealers al glimlachen.
    Ik heb net gekeken in onze lease calculator maar daar staan de uitvoeringen nog niet in. Per EUR 1000,- reken ik EUR 25 per maand aan leasekosten bovenop de standaard leaseprijs. Daarmee kom ik denk een een heel eind qua werkelijke leasetarief. Ik moet zeggen dat de A4 en A5 op het totaal nog geen 30 Euro per maand schelen.
    A6 2.4 V6 Avant uit 2005

  12. #31
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.282
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Nou.. Ik stond vandaag zowat op het punt om de offerte voor de A5 te ondertekenen, maar toch maar even dat pro line s bekeken... Roer gaat weer om, ik wil nu de A4 avant pro line s. Dan kan ik nog wat configgen (alcantara/priv. glass) én heb ik een automaat (mt weliswaar, maargoed). Dan kom ik gewoon dik 2000 goedkoper uit dan de handgeschakelde A5 die ik aan had samengesteld met enkel S-line interieur en elektrische rollo.

    Echter de hamvraag: Valt de A4 1.8TFSI MT vanaf 1 juni 2012 ook weer buiten de 20% regeling? Als ik nu al april/mei in de comment voorbij zie komen........

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    48
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Vandaag met de dealer en Lm gebeld en mijn reeds bestelde pro-line met los s-line wordt omgezet naar een pro-line-s. Ben 4000 euro minder kwijt voor de bijtelling.
    De dealer kan nu de auto al bestellen en deze in jan aanpassen naar de pro-line S. Zo kan hij alvast in bestelling in afwachting van het pakket.

    Ben echt blij dat ik op de FL heb gewacht
    Laatst gewijzigd door MCG; 05-12-11 om 20:56.

  14. #33

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Nou.. Ik stond vandaag zowat op het punt om de offerte voor de A5 te ondertekenen, maar toch maar even dat pro line s bekeken... Roer gaat weer om, ik wil nu de A4 avant pro line s. Dan kan ik nog wat configgen (alcantara/priv. glass) én heb ik een automaat (mt weliswaar, maargoed). Dan kom ik gewoon dik 2000 goedkoper uit dan de handgeschakelde A5 die ik aan had samengesteld met enkel S-line interieur en elektrische rollo.

    Echter de hamvraag: Valt de A4 1.8TFSI MT vanaf 1 juni 2012 ook weer buiten de 20% regeling? Als ik nu al april/mei in de comment voorbij zie komen........
    Onderstaande haal ik net van internet af.

    De nieuwe bovengrenzen van deze categorieën worden per 1 juli 2012:
    14% bijtelling tot maximaal 102 gram/km CO2-uitstoot (benzine) resp. maximaal 91 gram (diesel)
    20% bijtelling tot maximaal 132 gram/km CO2-uitstoot (benzine) resp. maximaal 114 gram (diesel).

    Voor de 14%-categorie gaat voor benzine de grens van 102 gram/km in 2013 omlaag naar 95, in 2014 naar 88 en in 2015 naar 82. Voor diesel gaat de grens naar 88 in 2013, 85 in 2014 en 82 in 2015.
    Voor de 20%-categorie gaat voor benzine de grens van 132 gram/km in 2013 omlaag naar 124, in 2014 naar 117 en in 2015 naar 110. Voor diesel gaat de grens naar 112 in 2013, 111 in 2014 en 110 in 2015.
    A6 2.4 V6 Avant uit 2005

  15. #34
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.282
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bohlmeijer Bekijk Berichten
    Onderstaande haal ik net van internet af.

    De nieuwe bovengrenzen van deze categorieën worden per 1 juli 2012:
    14% bijtelling tot maximaal 102 gram/km CO2-uitstoot (benzine) resp. maximaal 91 gram (diesel)
    20% bijtelling tot maximaal 132 gram/km CO2-uitstoot (benzine) resp. maximaal 114 gram (diesel).

    Voor de 14%-categorie gaat voor benzine de grens van 102 gram/km in 2013 omlaag naar 95, in 2014 naar 88 en in 2015 naar 82. Voor diesel gaat de grens naar 88 in 2013, 85 in 2014 en 82 in 2015.
    Voor de 20%-categorie gaat voor benzine de grens van 132 gram/km in 2013 omlaag naar 124, in 2014 naar 117 en in 2015 naar 110. Voor diesel gaat de grens naar 112 in 2013, 111 in 2014 en 110 in 2015.

    A5 1.8 TFSI = 136 gram. Die valt dus weg per 1 juli 2012
    A4 Sedan 1.8 TFSI = 134 gram. Die valt dus weg per 1 juli 2012
    A4 Avant 1.8 TFSI = 139 gram. Die valt dus weg per 1 juli 2012

    Ze vallen dus allemaal weg. Nou Audi dealers van Nederland, dat gaat een druk eerste halfjaar van het kalenderjaar worden!

  16. #35
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Nou Audi dealers van Nederland, dat gaat een druk eerste halfjaar van het kalenderjaar worden!
    Ik ben niet helemaal thuis in die bijtellingsregels, maar ik begrijp hieruit dat als je hem voor 1 juli 2012 afgeleverd krijgt, je de 20% behoudt voor zolang je deze auto rijdt?
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  17. #36
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.282
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Ik ben niet helemaal thuis in de bijtellingsregels, maar ik begrijp hieruit dat als je hem voor 1 juli 2012 afgeleverd krijgt, je de 20% behoudt voor zolang je deze auto rijdt?
    Ja dat klopt. Maar je auto moet wel afgeleverd (op kenteken gezet!!) zijn vóór die datum! Anders val je gewoon happy in die 25% regeling.

  18. #37
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Dan gaan ze het idd druk krijgen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  19. #38
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.201
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    @Sander:
    A5 is er nu ook als ProLine S !!! Dus waarom naar A4 Avant wisselen, als je een A5 wilt / wilde
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  20. #39
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.282
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Mjah ik weet het ook niet. Zie mijn andere topic voor mijn afwegingen...

  21. #40

    Standaard Re: A4 B8 facelift - Pro Line S (S-line + S-line exterieur)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Ja dat klopt. Maar je auto moet wel afgeleverd (op kenteken gezet!!) zijn vóór die datum! Anders val je gewoon happy in die 25% regeling.
    Het is toch beperkt tot 5 jaar. Nu zullen de meeste leasecontracten niet langer zijn, maar goed...

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •