Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Ster in voorruit, vervangen door verwarmde vooruit mogelijk?

  1. #1

    Standaard Ster in voorruit, vervangen door verwarmde vooruit mogelijk?

    Hey,

    Ik heb al even een ster in mijn voorruit maar deze lijkt toch een beetje vergroot te zijn. De gehele ruit zal dus vervangen moeten worden. Ik vroeg me af of er eigenlijk een verwarmd exemplaar in de plaats gezet zou kunnen worden en mits wat aanpassingen en draden (verbruikt veel I know) en codeerwerk werkende zou krijgen? Als ik het goed voor heb zit er hier geen knopje voor op de airco unit (versie met digitale temp in de knoppen). Ik zie op geen enkele foto een knopje hiervoor staan. Heeft iemand hier al onderzoek naar gedaan of het überhaubt mogelijk is? Indien het toch zou lukken (wat ik betwijfel) hoe wordt dit dan aangezet bij af fabriek vooruitverwarming?

    Thanks!
    Laatst gewijzigd door Yargo; 04-05-18 om 23:24.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ster in voorruit, vervangen door verwarmde vooruit mogelijk?

    Werkt als volgt:
    Gaat automatisch aan bij lage buitentemperatuur. Handmatig inschakelen kan d.m.v. inschakelen ontwasemen (knop rooster met max er onder). Deze gaat dan knipperen.
    Of dit achteraf toe te passen is zou ik niet weten.
    Audi A4 Avant (B9 '17) S-Line Edition / S-tronic / Mythos Zwart/ Alcantara/ MMI+/Virtual Cockpit/ Parkeerhulp +/ Achteruitrijcamera / Grootlichtassistent / Smartphone Interface
    Audi A3 SB (8V '15) Proline S / S-Tronic / Mythos Zwart / Alcantara / ASS

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •