Pagina 94 van 109 EersteEerste ... 4484909192939495969798104 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.861 tot 1.880 van de 2171

Onderwerp: A4-B9 MY 2016 topic

  1. #1861
    Lion of Judah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    235
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gochem Bekijk Berichten
    Vraag over het 7 inch kleuren display dat standaard onderdeel is van de Lease edition. Klopt het dat je daar ook google maps op kan zien zoals op dit plaatje:

    Bijlage 233306
    Nee, daarvoor heb je MMI plus nodig

  2. #1862

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    mijn bestelling van mijn a4 is doorgegeven aan de fabriek op 13 september,de wagen is aangekomen bij de dealer op 14 oktober.
    Dit is toch wel erg snel,zeer blij uiteraard maar komt dit door een tegenvallende verkoop?(ik vermoed van wel..)

  3. #1863
    2015a3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Posts
    156
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Iemand al ervaringen met de 2.0 tdi 122pk?
    2018 Audi A3 8V 1.0 TFSI S-edition

  4. #1864
    Servicepack's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    582
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2015a3 Bekijk Berichten
    Iemand al ervaringen met de 2.0 tdi 122pk?
    Ja, incl. stronic prima te rijden. Is iig sneller dan mijn A3 Sedan 1.6 TDI. Maar een chip is geen overbodige luxe!
    A4 Avant BL B9 2.0 TDI S-tronic, Scuba, S-line interieur, Black optiek, verwarmde stoelen en 19" RS4 2016
    A3 Limousine Proline S, Daytona, Panorama dak, verwarmde stoelen, Black optiek en RS6 2014

  5. #1865
    2015a3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Posts
    156
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Servicepack Bekijk Berichten
    Ja, incl. stronic prima te rijden. Is iig sneller dan mijn A3 Sedan 1.6 TDI. Maar een chip is geen overbodige luxe!

    Dat is het overwegen dus waard! Bedankt voor de reactie.
    2018 Audi A3 8V 1.0 TFSI S-edition


  6. #1866

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Zijn er hier al meer 2.0TFSI Ultra rijders? Bij mij begint de auto vrij snel te zeuren dat ik moet tanken. Lijkt er bijna op dat er maar 40L tank in zit. Of, dat de auto dat "denkt". Met een bereik van nog 60-70k gaat er nog geen 40L in. Terwijl er in deze uitvoering toch een 54L tank zou moeten zitten. Sowieso moet ik zeggen dat hij niet erg zuinig is. Heb een tankpas dus qua kosten maakt het niet uit, maar kan minder dan 600 rijden alvorens ik weer moet tanken. Nu nog geen 500 erop met nog 70 range.. Weet even niet wat er "Ultra" aan is.

  7. #1867

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thekingnl Bekijk Berichten
    Weet even niet wat er "Ultra" aan is.
    Ultra betekent dat er in een onrealistische testomgeving prachtige resultaten behaald worden... dat mag inmiddels wel duidelijk zijn...

  8. Ad
  9. #1868
    Lion of Judah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    235
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thekingnl Bekijk Berichten
    Zijn er hier al meer 2.0TFSI Ultra rijders? Bij mij begint de auto vrij snel te zeuren dat ik moet tanken. Lijkt er bijna op dat er maar 40L tank in zit. Of, dat de auto dat "denkt". Met een bereik van nog 60-70k gaat er nog geen 40L in. Terwijl er in deze uitvoering toch een 54L tank zou moeten zitten. Sowieso moet ik zeggen dat hij niet erg zuinig is. Heb een tankpas dus qua kosten maakt het niet uit, maar kan minder dan 600 rijden alvorens ik weer moet tanken. Nu nog geen 500 erop met nog 70 range.. Weet even niet wat er "Ultra" aan is.
    Als je een 54l tank hebt en maar 40l kan tanken dan is het heel simpel: er zit nog 14l in. Dus als je dan 600km hebt gereden (verbruik is dan 1:15) dan is de totale actieradius 810km. 1:15 vind ik wel redelijk Ultra trouwens, ik kwam met mijn A5 1.8tfsi 170pk niet verder dan 1:13,5 gemiddeld.

  10. #1869

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Heb een 2.0TDI 190PK. Tank is slechts 54L. Reeds bij resterende 160km radius begint hij al te waarschuwen om te tanken.
    De eerste weken deed hij dit bij radius 90km.
    Ik maak heel veel kilometers (200 per dag), waarschijnlijk houdt hij daar rekening mee.

  11. #1870

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Ik heb nu sinds een week dat het rooster van de middelste speaker, wat "bovenop" het dashboard tegen het raam zit, resoneert bij bepaalde frequenties. Ik heb de B&O speakersen vraag me af of dat middelste rooster überhaupt anders dan in de standaard Audi installatie. Maakt op zich niks uit als het maar niet trilt! Heeft iemand anders dezelfde ervaring?

  12. #1871
    Lion of Judah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    235
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saberone Bekijk Berichten
    Ik heb nu sinds een week dat het rooster van de middelste speaker, wat "bovenop" het dashboard tegen het raam zit, resoneert bij bepaalde frequenties. Ik heb de B&O speakersen vraag me af of dat middelste rooster überhaupt anders dan in de standaard Audi installatie. Maakt op zich niks uit als het maar niet trilt! Heeft iemand anders dezelfde ervaring?
    De roosters zijn allemaal hetzelfde. Wat je kunt doen is onder het rooster langs de zijkanten wat dun isolatietape te plakken. Let op dat je dossier heel voorzichtig met een kunststof leper verwijderd. Er breekt makkelijk wat af.

  13. #1872
    Servicepack's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    582
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saberone Bekijk Berichten
    Ik heb nu sinds een week dat het rooster van de middelste speaker, wat "bovenop" het dashboard tegen het raam zit, resoneert bij bepaalde frequenties. Ik heb de B&O speakersen vraag me af of dat middelste rooster überhaupt anders dan in de standaard Audi installatie. Maakt op zich niks uit als het maar niet trilt! Heeft iemand anders dezelfde ervaring?
    Ja heb ik ook.. Wordt er knetter gek van... Maakt niet uit of je het volume hard of zacht zet. Overigens geen B&O
    A4 Avant BL B9 2.0 TDI S-tronic, Scuba, S-line interieur, Black optiek, verwarmde stoelen en 19" RS4 2016
    A3 Limousine Proline S, Daytona, Panorama dak, verwarmde stoelen, Black optiek en RS6 2014

  14. #1873

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lion of Judah Bekijk Berichten
    Nee, daarvoor heb je MMI plus nodig
    Dat is gelukkig niet waar. Enige wat je nodig hebt is de audi connect abo. Eerste 3 maanden gratis en bij mmi plus geloof ik langer.

  15. #1874
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papito Bekijk Berichten
    Dat is gelukkig niet waar. Enige wat je nodig hebt is de audi connect abo. Eerste 3 maanden gratis en bij mmi plus geloof ik langer.
    Bij MMI plus volgens mijn contract voor onbepaalde tijd, dus geen beperking.

  16. #1875

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Leeftijd
    44
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papito Bekijk Berichten
    Dat is gelukkig niet waar. Enige wat je nodig hebt is de audi connect abo. Eerste 3 maanden gratis en bij mmi plus geloof ik langer.
    Thanks. Zou anders erg zonde zijn geweest van de mogelijkheden van MMI en het kleurenscherm.

  17. #1876
    Lion of Judah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    235
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Servicepack Bekijk Berichten
    Ja heb ik ook.. Wordt er knetter gek van... Maakt niet uit of je het volume hard of zacht zet. Overigens geen B&O
    Hoe kom je aan deze info?ik heb altijd begrepen dat het een hardware iets is i.p.v een software ding.

  18. #1877

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Dit heb ik nu pas na bijna een jaar. Bij de volgende beurt ga ik het aankaarten. Zullen ze wel weer geen oplossing voor hebben. Maar ja niet geschoten is altijd mis. Ik hoop dat ze dat label "premium" waar gaan. Aken en een oplossing vinden.

  19. #1878

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Leeftijd
    38
    Posts
    94
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Ik was even benieuwd naar iemand met een zwart optiek, wat is de kleur van de diffuser? Blijft die dat grijs? Of maken ze hem dan zwart. De configurator zegt het eerste. Iemand een idee wat het dan kost om er 1 zwart te spuiten? Op eBay zie ik nog geen sline imitatie voorbij komen

  20. #1879
    Servicepack's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    582
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shabazzz Bekijk Berichten
    Ik was even benieuwd naar iemand met een zwart optiek, wat is de kleur van de diffuser? Blijft die dat grijs? Of maken ze hem dan zwart. De configurator zegt het eerste. Iemand een idee wat het dan kost om er 1 zwart te spuiten? Op eBay zie ik nog geen sline imitatie voorbij komen
    Ik heb black optiek. Diffusor is zwart of heel donker grijs ;-) (geen Sline exterieur heb ik wel intern). Sline diffusor past NIET op een niet Sline bumper!!

    A4 AVANT BACK 1 (2).jpg
    A4 Avant BL B9 2.0 TDI S-tronic, Scuba, S-line interieur, Black optiek, verwarmde stoelen en 19" RS4 2016
    A3 Limousine Proline S, Daytona, Panorama dak, verwarmde stoelen, Black optiek en RS6 2014

  21. #1880

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Leeftijd
    38
    Posts
    94
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Thanks blijft een onwijs mooie kleur die je hebt. Ik heb het idee dat bij de sline de diff sowieso een stuk lichter grijs is. Maarja, ik heb het tot nu toe alleen maar in de configgezien. Er is 1 gozer op YouTube die een zwarte zwartoptiek heeft, maar dat is een abt... dus ik vermoed dat dat de abt diff is.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •