Zie post 214 tot 217 in het topic van @johnny boy -> http://www.audiforum.nl/forum/audifo...ml#post1697410
Peeet
Beste Audiforum-gebruiker.
Ik ben nu al een tijdje aan het informeren bij bedrijven voor een accu.
Niemand kan me nog helpen. Accudienst.nl niet en adrivitek ook niet.
De maten en aantal voltage klopt maar er zit dan weer geen BEM code op. Dit moet je toch hebben?
De dealer vraagt 270 euro voor een accu en plaatsen. Het lijkt me dat dit goedkoper moet kunnen?Ik heb de orginele accu erin op het moment. 520 A , 110 AH , 850 A (neem aan dat dat startvermogen is)
Ik heb ook gelezen dat je de systemen van stroom moet blijven voorzien. Ik heb dus een acculader gekocht en ik heb gelezen dat je deze voor moet aansluiten. Heeft een van jullie meer informatie hoe ik deze eerst moet aansluiten. Wellicht info van elsawin ? Kan ik dan gerust de accu klemmen achter bij de accu eraf halen achter of staat hier dan ook stroom op als ik hem voor heb aangesloten?
Alvast erg bedankt!
Zie post 214 tot 217 in het topic van @johnny boy -> http://www.audiforum.nl/forum/audifo...ml#post1697410
Peeet
S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 -> Retrofits Topic A5/8T
ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld
had ik een andere accu met startkabels aangesloten voor onder de motorkap en toen de accu achter los gekoppeld
kijk wel uit dat je geen kortsluiting maakt met de pluskabel andere accu plaatsen en inleren met vag/com (anders blijf je meldingen krijgen van management controller)
de accu ingeleerd Varta AGM 595901 en doet het nu perfect (in MMI ook 100%)
niet via module 61 (heb ik niet) maar via
19-CAN Gateway _> Long Adaptation -> Channel 4 -> Battery identification
daar invullen wat voor accu je hebt (heb dus VAO ipv MLA ) en BEM code klaar
en accu koste mij 200,- (zijn duur dus)