Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: MMI 3G downgraden

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Leeftijd
    34
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard MMI 3G downgraden

    Hi!

    Ik heb gisteren mijn software zelf geupdate, van 2012 naar 2016

    sinds ik de K0260 firmware update heb geinstalleerd werkt mijn soundaktor module niet meer dit weet ik doordat de fout op exact die datum en uur staat namelijk.

    kan iemand me helpen? waarschijnlijk kan ik via het zogenaamde 'green screen' enkele opties afvinken bij het installeren van de update maar zou niet weten welke

    of hoe kan ik terug mijn 2012 CD gebruiken? wanneer ik wil downgraden kan ik niet op de knop ' start download' klikken
    Laatst gewijzigd door 50L; 23-11-16 om 12:46.

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI 3G downgraden

    Moet het niet opnieuw gecodeerd worden? Wat voor fout laat vcds zien?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Leeftijd
    34
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: MMI 3G downgraden

    het eerste dat ik ben gaan controleren is of de zekering niet kapot was. het vreemde is dat op de plaats waar een zekering hoort te zitten, er geen was.
    bij deze zit er nu wel een in maar er is geen verschil. Hij maakt nogaltijd extra lawaai maar zeker niet veel. ik gok ongeveer 70% minder, motor staat nog steeds ingesteld op de dynamic mode dus daar ligt het ook niet aan.
    Ik las dat mensen met het updaten naar een nieuwere software soms problemen hebben met B&O boxen, misschien is dit hier bij mij ook het geval maar dan met mijn soundaktorbox



    Morgen ga ik eens opnieuw met vagcom kijken naar de foutmeldingen. voorlopig heb ik deze



    Ik ga morgen ook eens de soundmodule loskoppelen en het geluid vergelijken als er verschil is

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •