Erg fraai! De diameter van de eindstukken is ook spot on, net wat dikker, maar niet te.
Erg mooi! Die uitlaat, super. Is dat alleen einddemper of de hele riedel?
Ik heb alleen een einddemper op maat laten maken. Uitgangspunt was het geluid ook enigszins beschaaft te houden.
Als ik geen multitronic had gehad dan was ik voor een chip op maat gegaan bij JD en dan had ik wel een heel uitlaatsysteem genomen.
Nu zonder chip is het zinloos.
ja ze staan lekker naar buiten. maar ik zal je zeggen ik ben super voorzichtig met parkeren. Desalniettemin kan je het nooit voorkomen. Ik heb zelfs op een pech moment een keer mijn 17 inch wintervelg langs een stoep gehaald. en daar zat toch een dikke velgbeschermer op. Dus uitsluiten lukt niet. Maar je hebt gelijk; oppassen geblazen!
Nou nog een kleine verlaging, dat zou hem af maken.
Ik zal je vertellen dat ik daar nu al het zweet van op mijn voorhoofd heb staan. Als ik mijn auto hart volg dan moet ie absoluut een stukje lager. sluit gewoon net wat beter aan. Is op de foto overigens niet zo goed te zien, maar irl wel duidelijk merkbaar. Ik ben alleen erg bang om over de weg te gaan lopen stuiteren. ook wil ik geen circus stunts met drempels. Ik heb dat wel een beetje gehad dat gedoe. Maar mijn hart is er goed voor. pffffff
Haha als je alleen veren pakt van 30mm verlaging ofzo, denk ik niet dat je veel problemen krijgt.
Zakken met dat ding! 20" zonder verlagen is geen gezicht. Je moet het gewoon niet te bont maken en niet verder gaan dan 3 cm, dan heb je nergens problemen. Een setje Eibachs kost je met montage 450 en als het niet bevalt dan mik je ze er zo weer onder uit. Zet ze op Marktplaats, morgen verkocht.
En als je het echt goed wilt doen een schroefsetje, dan kun je de stance helemaal perfect naar je eigen smaak zetten.
Dus jij zou het zo weer doen??
Heb je nog genoeg comfort over in je auto?
Heb je problemen als je volgeladen op vakantie gaat?
Ik heb hiervoor een Z4 gehad en die had ik verlaagd. Ik weet hele andere auto maar daar heb ik meegemaakt dat mijn vrouw moest uitstappen in de parkeergarage omdat mijn auto bleef steken op de helling. Pas na het uitstappen van mijn vrouw en het verwijderen van wat koffers kon ik verder. Echt Peppie Kokkie. Kan er niets anders van maken. De verlaging stond de auto overigens wel super!!
Een schroefset zou ik persoonlijk niet doen bij zo'n auto. Onder mijn vorige auto had ik een eibach schroefset waar ik een haat/liefde relatie mee had . Het is echt super als je sportief rijd maar je gaat je er eigen soms ook aan ergeren (slechte wegen). Zou denk ik niet snel meer een schroefset kopen voor een dagelijkse auto. Onder mijn S4 komen gewoon verlagingsveren.
Laatst gewijzigd door Jelle..; 28-02-13 om 22:15.
Ik zal nooit meer een Audi kopen, maar dat staat hier verder los van. Maar ik zou hem zo weer verlagen ja. Je kunt een A5 ook niet echt vergelijken met een Z4, die is standaard al superlaag dus ik kan me die problemen wel voorstellen.
Ik vind van wel. Hij is nauwelijks stugger dan met het 1cm Sline sportonderstel. Maar dit is heel persoonlijk natuurlijk. Ik hou wel van stug. Als ik in een normaal geveerde auto rij word ik bijna zeeziek.
Als ik op vakantie ga huur ik altijd een vliegtuig samen met een paar honderd andere mensen en blijft de Audi thuis ; )
Wat je met schroefsets vaak ziet is dat ze veel te laag worden gezet. Gewoon op 2-3 cm zetten.