Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Sierlijsten te demonteren?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    99
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Sierlijsten te demonteren?

    Goedemiddag allemaal,

    Even kort uitleggen wat er is gebeurd/ wat ik gezien heb..
    Vandaag poets ik men auto zoals iedere zaterdag (A5 Coupé) en tijdens het drogen van de wagen zie ik boven de deur van de chauffeur dat er een kleine kras in de sierlijst zit.. toen ik ietwat beter keek zag ik dat er een kleine deuk/neep/buil inzat.
    Precies alsof er iemand er iets heeft willen tussen steken om de deur te openen of iets dergelijks..

    ik vroeg me échter af kunnen ze dit stuk demonteren en een nieuw op monteren? want ik dacht dat de sierlijst vast zat op de wagen en dat je deze niet los kan krijgen, maar we hebben op men vorig werk eens de sierlijsten van een A7 gedemonteerd dus dit moet toch ook kunnen bij een a5 niet?

    Zou dit graag hersteld hebben want ik ben namelijk heel erg gesteld op men wagen dusja.. leuk is anders.

    Mvg, Quattrings

  2. #2
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.184
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Sierlijsten

    Beste Quattrings,

    Het duurde even om je te begrijpen. Door de spelfouten is het erg lastig lezen. Het is niet men auto, maar mijn auto etc.

    Maak er eens een foto van, dan kunnen we zien wat je bedoelt.
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi TT Roadster 2011 + Audi A3 2022

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  3. #3
    fokkert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.085
    Kudos
    1063
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Sierlijsten te demonteren?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reboq Bekijk Berichten
    Beste Quattrings,

    Het duurde even om je te begrijpen. Door de spelfouten is het erg lastig lezen. Het is niet men auto, maar mijn auto etc.

    Maak er eens een foto van, dan kunnen we zien wat je bedoelt.
    Taalgebruik tussen belgen en nederlanders durft wel eens mislopen. Ik begrijp het perfect. Maar ik kan helaas niet antwoorden op de vraag.
    A5 Sportback 2.0TDI MT S-Line MY2013. JD TUNED: 218.5PK - 441NM
    A6 Avant 4G Competition BiTdi MY2015
    RS6 Avant 4G Performance MY2017

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    99
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Sierlijsten

    Hallo,

    Ja het taalgebruik tussen belgen en nederlanders is misschien iets moeilijker te verstaan/ te lezen.
    ik zal morgen een foto nemen en plaatsen, eenmaal je de deuk hebt gezien valt deze enorm op, zelf van ver. Wie het niet ziet of gezien heeft zal tochwel een tijdje moeten zoeken waar deze zit.

    grz

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    99
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Sierlijsten

    Hallo,

    Vandaag met enkele vrienden tot de conclusie gekomen nadat we de deuk in de sierlijst goed bekeken hadden, is precies een poging tot diefstal.
    Ze hebben geprobeerd om de ruit vanonder de sierlijst te trekken/duwen en doordat ze ietwat kracht hebben moeten gebruiken is de sierlijst geplooid.

    Nu heb ik even mijn verzekering bekeken en ik ben diefstal verzekerd, dit ook eventjes opgezocht en dan heb ik dit hier gevonden op het internet

    *quote*
    Diefstal

    Vergoed na 21 dagen: Wordt uw auto gestolen en hebt u hem niet terug in uw bezit binnen 15 dagen na aangifte bij DVV? Dan vergoeden wij u binnen 21 dagen na de aangifte. Elke dag vertraging vergoeden wij met driemaal de wettelijke interest.
    Vervangingswagen: in afwachting van uw vergoeding hebt u recht op een vervangingswagen. DVV betaalt de huurkosten ervan tot 20 euro per dag gedurende 15 dagen.

    Inbraak in uw auto: DVV vergoedt de schade, ook die aan het interieur.
    Ook schade door poging tot diefstal wordt vergoed.
    En als de dieven enkel uw nummerplaten stelen, betaalt DVV de kosten voor een nieuwe.
    Vergoedt nieuwe sloten als uw autosleutels uit uw woning gestolen worden.

    U betaalt geen franchise

    Dus ik zal een PV laten opmaken door de politie en daarmee naar men verzekeraar gaan en normaal gesproken zou ik een gloednieuwe sierlijst moeten krijgen van de verzekering.

    ik zeg wel normaal gesproken...

    Mvg.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •