Pagina 9 van 23 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 449

Onderwerp: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

  1. #161
    dotcom87's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Go69 Bekijk Berichten
    Zoals beloofd, een paar kiekjes gemaakt op een oude filmlocatie met de zon als bondgenoot.
    Mooie bak man! Ik kan het misschien niet goed zien op men phone, maar geen s-line exterieur?
    Audi A5 Sportback F5 2.0 TDI 140kw 190pk BLACK aka BLACK BEAUTY
    Audi A5 Sportback 8T 2.0 TDI 100kw 136pk ICE SILVER
    Audi A5 Sportback 8T 2.0 TDI 120kw 163pk BLACK

  2. #162

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    94
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Bedankt @dotcom87.

    Ik heb inderdaad enkel de 'S-line' (twv 2.032,80 €) genomen maar niet de 'S-line design' (twv 1.742,40 €).

    Even wat extra duiding in mijn keuze hiervoor:
    De keuze voor 'S-line design' zou -gezien de keuze van andere packs- volgens de verkoper enkel maar geresulteerd hebben:
    - in een extra lijntje in chroom vooraan
    en
    - in een inlegstuk in de achterbumper in honingraatstructuur ipv een vlak stuk.

    We hebben die in de configuratie naast elkaar gelegd en eigenlijk scheelde dat (toen op de foto's van de configuratie) niet zoveel.
    Wetende dat ik eigenlijk die 'S-line' ook maar gekozen heb om de prijs van de Daytona-kleur (2.867,70€) naar 1.064,60€ te krijgen, ... met angst voor de sportophanging.

    Vorig jaar had ik een budget voorop gesteld -met de prijzen van het vorige model in het achterhoofd incl. een kleine meerprijs- dat zo'n 10K€ lager stond dan wat ik nu heb staan. Het feit dat Audi bij de lancering enkel maar 190pk TDI en 252pk TFSI modellen aanbood heeft mij ook extra in de geldbeugel doen tasten.
    Het is dus een 190pk TDI geworden ipv de 150pk TDI, louter wegens 'niet in het aanbod op dat moment'.

    En soms stopt het eens. En het was net DAT wat toen in mijn gedachten kwam om die 1742,40 € extra te verantwoorden voor een pack waarvan ik eigenlijk niet veel meerwaarde zag. Menige forumleden hier zullen mijn stelling waarschijnlijk niet onderschrijven maar voor mij leek het op dat moment het niet waard om een extra detail in chroom vooraan en een honingraatje achteraan er bij te willen voor 1742.40 €.

  3. #163
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    @Go69
    Je hebt voor een A5 gekozen dus dan doe je het sowieso altijd goed

    Van harte met deze prachtige bolide.

    Hoe bevalt het rijden en alle gadgets?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #164
    dotcom87's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Go69 Bekijk Berichten
    Bedankt @dotcom87.

    Ik heb inderdaad enkel de 'S-line' (twv 2.032,80 €) genomen maar niet de 'S-line design' (twv 1.742,40 €).

    Even wat extra duiding in mijn keuze hiervoor:
    De keuze voor 'S-line design' zou -gezien de keuze van andere packs- volgens de verkoper enkel maar geresulteerd hebben:
    - in een extra lijntje in chroom vooraan
    en
    - in een inlegstuk in de achterbumper in honingraatstructuur ipv een vlak stuk.

    We hebben die in de configuratie naast elkaar gelegd en eigenlijk scheelde dat (toen op de foto's van de configuratie) niet zoveel.
    Wetende dat ik eigenlijk die 'S-line' ook maar gekozen heb om de prijs van de Daytona-kleur (2.867,70€) naar 1.064,60€ te krijgen, ... met angst voor de sportophanging.

    Vorig jaar had ik een budget voorop gesteld -met de prijzen van het vorige model in het achterhoofd incl. een kleine meerprijs- dat zo'n 10K€ lager stond dan wat ik nu heb staan. Het feit dat Audi bij de lancering enkel maar 190pk TDI en 252pk TFSI modellen aanbood heeft mij ook extra in de geldbeugel doen tasten.
    Het is dus een 190pk TDI geworden ipv de 150pk TDI, louter wegens 'niet in het aanbod op dat moment'.

    En soms stopt het eens. En het was net DAT wat toen in mijn gedachten kwam om die 1742,40 € extra te verantwoorden voor een pack waarvan ik eigenlijk niet veel meerwaarde zag. Menige forumleden hier zullen mijn stelling waarschijnlijk niet onderschrijven maar voor mij leek het op dat moment het niet waard om een extra detail in chroom vooraan en een honingraatje achteraan er bij te willen voor 1742.40 €.
    Ik snap je keuze volledig hoor!! En het is inderdaad een hele mooie wagen!!
    Audi A5 Sportback F5 2.0 TDI 140kw 190pk BLACK aka BLACK BEAUTY
    Audi A5 Sportback 8T 2.0 TDI 100kw 136pk ICE SILVER
    Audi A5 Sportback 8T 2.0 TDI 120kw 163pk BLACK

  5. #165

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    94
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Rijdt wel goed en het voelt allemaal wel heel degelijk aan.
    Qua hardheid valt het op goed wegdek vrij goed mee (ongeveer zoals m'n Bora) maar op geaccidenteerd wegdek merk ik toch een iets hardere vering doch stoort het mij niet echt. Jammer genoeg hebben we in België van deze laatste soort een groot aantal. Gelukkig woon ik in Vlaanderen, in Brussel en Wallonië is het nog een pak erger.

    Van het rijden heb ik nog niet écht 100% kunnen genieten omdat ik een technologie-shock onderga op dit moment.

    Ik kom van mijn VW Bora(2000) en dat is toch wel effe wennen met al die toeters en bellen. De stap is erg groot en gaat tijd vergen.
    Ik ga nog héél veel moeten uitzoeken maar alles voelt mij wel vrij intuïtief aan.
    Over de gadgets kan ik dus nog niet al te veel kwijt.
    Maar geen nood: over een maand spreken we niet meer over deze 'problemen'.


  6. #166
    peterbus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    35
    Kudos
    2
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?


  7. #167
    dotcom87's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liebheriaan Bekijk Berichten
    Mooie wagen!!
    Audi A5 Sportback F5 2.0 TDI 140kw 190pk BLACK aka BLACK BEAUTY
    Audi A5 Sportback 8T 2.0 TDI 100kw 136pk ICE SILVER
    Audi A5 Sportback 8T 2.0 TDI 120kw 163pk BLACK

  8. Ad
  9. #168
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    @liebheriaan
    Schitterende wagen. Genieten (ge)blazen!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  10. #169

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    94
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Inderdaad. Prachtige machine.

  11. #170
    Mythos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Ik ben begonnen met de configuratie samen te stellen. Dit is het idee :-)

    Audi A5 Sportback Quatrro.jpg

  12. #171
    dotcom87's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mythos Bekijk Berichten
    Ik ben begonnen met de configuratie samen te stellen. Dit is het idee :-)

    Audi A5 Sportback Quatrro.jpg
    Hier zou ik nog shadow look op pakken :P
    Audi A5 Sportback F5 2.0 TDI 140kw 190pk BLACK aka BLACK BEAUTY
    Audi A5 Sportback 8T 2.0 TDI 100kw 136pk ICE SILVER
    Audi A5 Sportback 8T 2.0 TDI 120kw 163pk BLACK

  13. #172
    e.v.diermen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    537
    Kudos
    22
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dotcom87 Bekijk Berichten
    Hier zou ik nog shadow look op pakken :P
    Ja en dan met zwarte variant van de velg.
    Of niet de grijze kleur op de velg maar gewoon de normale variant.
    Audi S5 Cabrio - Misanorood --> Audi S5 Coupe Daytona met Vossen wheels
    VW Sharan full options - Night Blue / VW Exclusive leder

  14. #173
    Mythos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dotcom87 Bekijk Berichten
    Hier zou ik nog shadow look op pakken :P
    Zit ik inderdaad over te twijfelen :-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.v.diermen Bekijk Berichten
    Ja en dan met zwarte variant van de velg.
    Of niet de grijze kleur op de velg maar gewoon de normale variant.
    Deze velg is op dit moment nog niet in Nederland leverbaar (configuratie is gemaakt op audi.de) welke varianten te krijgen zijn weet ik nog niet. Maar bedankt voor de tip!

  15. #174
    e.v.diermen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    537
    Kudos
    22
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mythos Bekijk Berichten
    Zit ik inderdaad over te twijfelen :-)

    Deze velg is op dit moment nog niet in Nederland leverbaar (configuratie is gemaakt op audi.de) welke varianten te krijgen zijn weet ik nog niet. Maar bedankt voor de tip!


    Dit is een originele velg. Wil de dealer vast wel voor je regelen met inruil van je bijgeleverde velg.
    Audi S5 Cabrio - Misanorood --> Audi S5 Coupe Daytona met Vossen wheels
    VW Sharan full options - Night Blue / VW Exclusive leder

  16. #175
    Bonsai's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    56
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Smile Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    En de nieuwe A5 Sportback is inmiddels al weer bijna twee weken in mijn bezit! Hoog tijd voor een update en wat foto's.

    Uitvoering: A5 Sportback TFSI 2.0 Launch Editie. Mythoszwart. 190 pk, S-Line, S-Tronic, 7 versnellingen.
    Extra: afgeplat sportstuur, automatisch dimmende binnenspiegel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, inleg eikenhout grijs (oakgrey), parkeerhulp plus, LM velgen 19" PRR, DAB, smartphone interface.

    Had voorheen (zes jaar) een A4. Twijfelde aanvankelijk tussen een nieuwe A4 dan wel de A5 Sportback. Maar bij showroombezoeken was snel duidelijk: de A5 is toch wel ontzettend mooi. Auto rijdt prima. Een feest om er naar toe te lopen, in te stappen en weg te rijden. Automaat had ik jaren terug al moeten nemen, rijdt erg prettig.

    Bij aankoop twijfelde ik over:
    1. S-Line in combinatie met 19", zou het geen "stuiterbak" worden? Duidelijk antwoord: nee :-) Auto rijdt lekker, zowel op de snelweg (logisch) als op binnenwegen. Verkeersdrempels etc. zijn niet meer te merken dan voorheen met de A4 (met 18"). En wat ogen die 19" mooi.
    2. Afgeplat stuur, erg mooi maar rijdt zo'n niet geheel rond stuur wel prettig? Eveneens duidelijk antwoord: ja :-) Vergde totaal geen gewenning. Ligt lekker in de handen (extra ruimte is meegenomen maar was geen noodzaak).
    3. Kleur Mythoszwart. De A4 was eveneens zwart. Naar diverse grijstinten en donkerblauw gekeken, maar kwam in de showroom toch al snel steeds weer uit bij zwart. Heb hem nu twee weken en nog geen moment spijt van gehad. Poetsen moet sowieso, ook bij donkergrijs, dus dan maar meteen de (voor mij) favoriete kleur nemen.
    4. Inleg eikenhout grijs (oakgrey), dat werd weinig gekozen, meestal werd het standaard aluminium gekozen. Maar dat had de A4 ook al. En bij een zwarte auto met een donker interieur is zo'n lichte balk niet echt mooi (naar mijn mening, smaak is altijd persoonlijk). Met het donkere oak grey is er nu een meer uniform donkere én luxe uitstraling, was juiste keuze!
    5. Al dan niet getinte ruiten (privacyglas) nemen? Wat ik persoonlijk niet mooi vind: donkere achterruiten en dan duidelijk kleurverschil met voor. Niet alleen kan het qua uitstraling richting bedrijfswagen gaan, ook doet het (in mijn ogen) afbreuk aan de doorlopende horizontale lijnen van de auto, er komt dan qua uitstraling een duidelijke breuk in het midden. Dus niet laten tinten. Inmiddels merk ik dat de standaard ruiten dermate getint tegen de zon zijn, dat het zo prima is. Alles nu dezelfde kleur en het oogt als één geheel. Helemaal tevreden :-)

    Bijgaand alvast een paar foto's. Qua knopjes en mogelijkheden nog lang niet alles ontdekt. Geen haast...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A5 Sportback (juni 2017), Launch edition, 2.0 TFSI 190 PK, Mythoszwart, S-Line exterieur en interieur, 19" PRR, afgevlakt sportstuur, elektrisch inklapbare buitenspiegels, inleg oak grey, parkeerhulp plus, DAB-radio, smartphone interface.

  17. #176
    e.v.diermen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    537
    Kudos
    22
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonsai Bekijk Berichten
    En de nieuwe A5 Sportback is inmiddels al weer bijna twee weken in mijn bezit! Hoog tijd voor een update en wat foto's.

    Uitvoering: A5 Sportback TFSI 2.0 Launch Editie. Mythoszwart. 190 pk, S-Line, S-Tronic, 7 versnellingen.
    Extra: afgeplat sportstuur, automatisch dimmende binnenspiegel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, inleg eikenhout grijs (oakgrey), parkeerhulp plus, LM velgen 19" PRR, DAB, smartphone interface.

    Had voorheen (zes jaar) een A4. Twijfelde aanvankelijk tussen een nieuwe A4 dan wel de A5 Sportback. Maar bij showroombezoeken was snel duidelijk: de A5 is toch wel ontzettend mooi. Auto rijdt prima. Een feest om er naar toe te lopen, in te stappen en weg te rijden. Automaat had ik jaren terug al moeten nemen, rijdt erg prettig.

    Bij aankoop twijfelde ik over:
    1. S-Line in combinatie met 19", zou het geen "stuiterbak" worden? Duidelijk antwoord: nee :-) Auto rijdt lekker, zowel op de snelweg (logisch) als op binnenwegen. Verkeersdrempels etc. zijn niet meer te merken dan voorheen met de A4 (met 18"). En wat ogen die 19" mooi.
    2. Afgeplat stuur, erg mooi maar rijdt zo'n niet geheel rond stuur wel prettig? Eveneens duidelijk antwoord: ja :-) Vergde totaal geen gewenning. Ligt lekker in de handen (extra ruimte is meegenomen maar was geen noodzaak).
    3. Kleur Mythoszwart. De A4 was eveneens zwart. Naar diverse grijstinten en donkerblauw gekeken, maar kwam in de showroom toch al snel steeds weer uit bij zwart. Heb hem nu twee weken en nog geen moment spijt van gehad. Poetsen moet sowieso, ook bij donkergrijs, dus dan maar meteen de (voor mij) favoriete kleur nemen.
    4. Inleg eikenhout grijs (oakgrey), dat werd weinig gekozen, meestal werd het standaard aluminium gekozen. Maar dat had de A4 ook al. En bij een zwarte auto met een donker interieur is zo'n lichte balk niet echt mooi (naar mijn mening, smaak is altijd persoonlijk). Met het donkere oak grey is er nu een meer uniform donkere én luxe uitstraling, was juiste keuze!
    5. Al dan niet getinte ruiten (privacyglas) nemen? Wat ik persoonlijk niet mooi vind: donkere achterruiten en dan duidelijk kleurverschil met voor. Niet alleen kan het qua uitstraling richting bedrijfswagen gaan, ook doet het (in mijn ogen) afbreuk aan de doorlopende horizontale lijnen van de auto, er komt dan qua uitstraling een duidelijke breuk in het midden. Dus niet laten tinten. Inmiddels merk ik dat de standaard ruiten dermate getint tegen de zon zijn, dat het zo prima is. Alles nu dezelfde kleur en het oogt als één geheel. Helemaal tevreden :-)

    Bijgaand alvast een paar foto's. Qua knopjes en mogelijkheden nog lang niet alles ontdekt. Geen haast...
    Hele mooie A5! Veel plezier ervan!
    Audi S5 Cabrio - Misanorood --> Audi S5 Coupe Daytona met Vossen wheels
    VW Sharan full options - Night Blue / VW Exclusive leder

  18. #177
    dotcom87's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonsai Bekijk Berichten
    En de nieuwe A5 Sportback is inmiddels al weer bijna twee weken in mijn bezit! Hoog tijd voor een update en wat foto's.

    Uitvoering: A5 Sportback TFSI 2.0 Launch Editie. Mythoszwart. 190 pk, S-Line, S-Tronic, 7 versnellingen.
    Extra: afgeplat sportstuur, automatisch dimmende binnenspiegel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, inleg eikenhout grijs (oakgrey), parkeerhulp plus, LM velgen 19" PRR, DAB, smartphone interface.

    Had voorheen (zes jaar) een A4. Twijfelde aanvankelijk tussen een nieuwe A4 dan wel de A5 Sportback. Maar bij showroombezoeken was snel duidelijk: de A5 is toch wel ontzettend mooi. Auto rijdt prima. Een feest om er naar toe te lopen, in te stappen en weg te rijden. Automaat had ik jaren terug al moeten nemen, rijdt erg prettig.

    Bij aankoop twijfelde ik over:
    1. S-Line in combinatie met 19", zou het geen "stuiterbak" worden? Duidelijk antwoord: nee :-) Auto rijdt lekker, zowel op de snelweg (logisch) als op binnenwegen. Verkeersdrempels etc. zijn niet meer te merken dan voorheen met de A4 (met 18"). En wat ogen die 19" mooi.
    2. Afgeplat stuur, erg mooi maar rijdt zo'n niet geheel rond stuur wel prettig? Eveneens duidelijk antwoord: ja :-) Vergde totaal geen gewenning. Ligt lekker in de handen (extra ruimte is meegenomen maar was geen noodzaak).
    3. Kleur Mythoszwart. De A4 was eveneens zwart. Naar diverse grijstinten en donkerblauw gekeken, maar kwam in de showroom toch al snel steeds weer uit bij zwart. Heb hem nu twee weken en nog geen moment spijt van gehad. Poetsen moet sowieso, ook bij donkergrijs, dus dan maar meteen de (voor mij) favoriete kleur nemen.
    4. Inleg eikenhout grijs (oakgrey), dat werd weinig gekozen, meestal werd het standaard aluminium gekozen. Maar dat had de A4 ook al. En bij een zwarte auto met een donker interieur is zo'n lichte balk niet echt mooi (naar mijn mening, smaak is altijd persoonlijk). Met het donkere oak grey is er nu een meer uniform donkere én luxe uitstraling, was juiste keuze!
    5. Al dan niet getinte ruiten (privacyglas) nemen? Wat ik persoonlijk niet mooi vind: donkere achterruiten en dan duidelijk kleurverschil met voor. Niet alleen kan het qua uitstraling richting bedrijfswagen gaan, ook doet het (in mijn ogen) afbreuk aan de doorlopende horizontale lijnen van de auto, er komt dan qua uitstraling een duidelijke breuk in het midden. Dus niet laten tinten. Inmiddels merk ik dat de standaard ruiten dermate getint tegen de zon zijn, dat het zo prima is. Alles nu dezelfde kleur en het oogt als één geheel. Helemaal tevreden :-)

    Bijgaand alvast een paar foto's. Qua knopjes en mogelijkheden nog lang niet alles ontdekt. Geen haast...
    Wow! Hele mooie auto! Wat ik mij nu afvraag: is het bij de A5 altijd een uitlaatpijp links en rechts? Of is het op de lichtere modellen nog altijd een dubbele linkse pijp? Ik heb zelf ook een 2.0 TDI met 190 pk besteld, vandaar mijn vraag. Ik heb de wagen in België besteld trouwens.
    Audi A5 Sportback F5 2.0 TDI 140kw 190pk BLACK aka BLACK BEAUTY
    Audi A5 Sportback 8T 2.0 TDI 100kw 136pk ICE SILVER
    Audi A5 Sportback 8T 2.0 TDI 120kw 163pk BLACK

  19. #178

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    94
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Bij de 2.0 TDI 190pk heb je links een dubbele uitlaat (link)

    Knap! Erg mooie wagen. @Bonsai.
    Ik heb je dan nog op snelheid gepakt.
    Laatst gewijzigd door Go69; 26-07-17 om 12:02.

  20. #179
    MvdV75's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Leeftijd
    48
    Posts
    183
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Mooie auto, ik moet nog even wennen aan die "clean" look van de neus
    Audi A5 8T 1.8 Tfsi 177 pk Adrenalin Sport Competition Plus (2017)
    Audi A4 B8 1.8 Tfsi 170 pk S Edition Competition Plus (2015)

  21. #180

    Standaard Re: Wie heeft er al een nieuwe A5 (F5)?

    Zijn er ook al mensen die een 3.0 tdi sportback hebben?
    Laatst gewijzigd door rtb; 08-10-17 om 13:02.

Pagina 9 van 23 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •