Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Storing in spiegelbediening

  1. #21

    Standaard Re: Storing in spiegelbediening

    IK heb het complete schema voor je auto in een boek, Motor (ahk) en al..
    ZE hebben allemaal meer vermogen maar omdat ik later kan remmen en eerder op het gas ga kan ik ze net bijbenen.

    Er stond een man op de bus te wachten, de chauffeur zei "kom daar eens van af."

    Een rookworst zonder r is ook worst..

  2. #22

    Standaard Re: Storing in spiegelbediening

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_rs Bekijk Berichten
    Het regelapparaat voor spiegelklap funktie (J 351) zit op plaats 3+4 op de extra relaisplaat II (A-stijl onderin). memory-apparaat spiegelinstelling (J 267) woont op de midden tunnel onder de achterbank.
    Dank voor de info, ik zal daar eens naar kijken. Het memory apparaat zit dus niet onder de achterbank zelf maar net in de middentunnel? Ik heb 'm namelijk niet onder de achterbank kunnen vinden.

    Ik heb de So wird's gemacht voor de C4, maar daar staat geen specifieke info over mijn AHK V8 in. Welk boek heb jij dan?
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  3. #23

    Standaard Re: Storing in spiegelbediening

    stroomloopschema's uitgegeven door V.a.g. gmbh

    Ik bedoelde wel onder de achterbank maar op de midden tunnel zeg maar en ik zie op E**A dat hij aan de onderkant van een beugel geschroefd zit (ik denk van het ABS re.app.). onderdeel nummer 4A0 907 455 A zou er op moeten staan.
    We kunnen misschien eens iets afspreken voor de schema's.
    ZE hebben allemaal meer vermogen maar omdat ik later kan remmen en eerder op het gas ga kan ik ze net bijbenen.

    Er stond een man op de bus te wachten, de chauffeur zei "kom daar eens van af."

    Een rookworst zonder r is ook worst..

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •