Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: cv a6 werkt niet via linker portier

  1. #1

    Standaard cv a6 werkt niet via linker portier

    hey,,

    ik heb een a6 uit 96 sinds kort maar het probleem luid als volgt

    de cv doet het niet..

    wel werkt deze bij het openen en afsluiten bij de rechter voor portier
    maar niet bij de linker

    wat moet of kan ik hier aan doen


    m.v.g jz

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.881
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: cv a6 werkt niet via linker portier

    Zoekfunctie al gebruikt? Je bent niet de eerste met dit probleem.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    nb_coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.061
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: cv a6 werkt niet via linker portier

    Ik had hetzelfde probleem,gebruikte de zoekfunctie en kwam uit ben een heleboel topics die niet over mijn probleem gingen. Gebruik de zoekfunctie zelf eens en zoek dat topic over dit probleem eens dan. Plaats hier dan even wat ik moet invullen bij de zoekfunctie. Want "cv werkt niet" is niet voldoende.


    @ TS : ik heb dit probleem ook gehad,dit heeft waarschijnlijk te maken met sneeuw dat op je auto ligt,daarna smelt door dooi en dus ergens misschien je autodeur inloopt,wat tot bevriezing zorg van bepaalde delen in de deur,met name bij de klink,waardoor de deur niet meer geopend kan worden van de buitenkant. Ik had dit zelf eerst bij de linkerdeur,daarna ook bij de rechterdeur. Ik ben er gewoon in gekomen via het achterportier aan bestuurderskant om dan de deur gewoon van binnenuit open te maken.
    Ik heb er nu geen last meer van. Gister heeft de vriendin er van die slot-ondooier in gespoten,maar ik weet niet of dat geholpen heeft,maar daarnaast heb ik ook de auto eens goed warm gereden toen het 2 graden buiten was,dan vriest het buiten niet en word hij ook van binnen goed warm,misschien dat dat ervoor gezorgt heeft dat het water/ijs wat voor het niet goed functioneren van de deur/klink verdwenen is.

    Mijn deuren deden het na -15 in Venlo te hebben meegemaakt nog gewoon,maar sinds die sneeuw-dooi-sneeuw-dooi-sneeuw-dooi-sneeuw heb ik hier ook last van gekregen.
    Ik denk dus niet dat deur kapot is,maar dat er gewoon iets bevroren is. Trek dus niet te hard aan je deurklink (buitenkant),dalijk trek je um wel kapot
    Audi A6 Avant 2.6 C4 1998

  4. #4

    Standaard Re: cv a6 werkt niet via linker portier

    Aangezien ik hetzelfde probleem heb vraag ik me af hoe je het opgelost hebt en wat nou precies de oplossing was.

    Bij mij is het alarm ook niet aangesloten (wil ik trouwens wel doen maar weet niet echt hoe met al die kabels daar).
    Aan de bestuurderskant kan ik alleen de bestuurdersdeur ont- en vergrendelen.
    Aan de bijrijderskant allemaal wel ontgrendelen, maar alleen de bijrijdersdeur weer vergrendelen.
    En met het slot van de kofferbak kan ik wel alles openen en sluiten.

  5. #5

    Standaard Re: cv a6 werkt niet via linker portier

    Vaak ligt het probleem bij cv in de bestuurdersdeur. de schakelaar die bediend wordt door de luchtpomp in de deur werkt dan niet meer.
    Had dit laatst ook toen ik mijn alarm wilde inbouwen heb nu maar het signaal van de rechterdeur genomen. En nu werkt het via het alarm.

    gr fenne


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •