Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Binnenverlichting brandt onregelmatig bij openen deur

  1. #1

    Standaard Binnenverlichting brandt onregelmatig bij openen deur

    Ik heb een A6 C5. Bij het openen van de bestuurders deur gaat de binnenverlichting keurig aan.
    Bij het openen van de bijrijders deur gaat de verlichting echter continu aan en uit.
    Weet iemand waar de sensor zit die dit regelt of wat er mis mee kan zijn?
    There are 10 kinds of people: Those who understand binary language and those who don't :)

  2. #2

    Standaard Re: Binnnverlichting brandt onregelmatig bij openen deur

    Niemand een idee?
    There are 10 kinds of people: Those who understand binary language and those who don't :)

  3. #3

    Standaard Re: Binnenverlichting brandt onregelmatig bij openen deur

    Het is volgens mij de zelfde sensor als die op het dashboard aangeeft dat er een deur open staat. Die aan de rechterkant werkt namelijk helemaal niet meer. Iemand enig idee waar dit ding zit en hoe deze te vervangen is?
    There are 10 kinds of people: Those who understand binary language and those who don't :)

  4. #4

    Standaard Re: Binnenverlichting brandt onregelmatig bij openen deur

    Ik heb het zelfde in mijn A4.
    Ik ga het is uitzoeken.

  5. #5
    MikeV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    2.665
    Kudos
    39
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Binnenverlichting brandt onregelmatig bij openen deur

    achter zitten ze in de deuropening en is hij zo te zien voor zitten ze ook in de deuropening alleen dan voorin dus waar de schanieren zitten, als je goed kijkt zult u vinden :-) Gewoon een slecht/oud schakelaartje dat de problemen veroorzaakt, dat gebeurt vaker.
    Het leven is een spel, de regels moet je leren!

    Audi TT, 225 PK Q, Speedport tuning, Forge DV007, Forge intakehose, Forge turbo hose.


  6. #6
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    74
    Posts
    2.713
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Binnenverlichting brandt onregelmatig bij openen deur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door P.Mallegrom Bekijk Berichten
    Ik heb een A6 C5. Bij het openen van de bestuurders deur gaat de binnenverlichting keurig aan.
    Bij het openen van de bijrijders deur gaat de verlichting echter continu aan en uit.
    Weet iemand waar de sensor zit die dit regelt of wat er mis mee kan zijn?
    Bij mijn A6 C5 (2001) zit de microswitch in het portierslot. Ik had hetzelfde verschijnsel. Heb het slot eruit gehaald en de microswitch bleek vuil / gecorrodeerd te zijn, schoongemaakt en met contactspray ingespoten. Hij heeft het toen zo'n jaar goed gedaan, totdat hetzelfde weer gebeurde. Heb toen een ander slot gemonteerd (via de onderdelenlijn, 40 euro).
    Je kunt niet bij deze schakelaar zonder het slot uit de deur te halen, en de microswitch is niet los te koop. Succes!

  7. #7

    Standaard Re: Binnenverlichting brandt onregelmatig bij openen deur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kees B Bekijk Berichten
    Bij mijn A6 C5 (2001) zit de microswitch in het portierslot. Ik had hetzelfde verschijnsel. Heb het slot eruit gehaald en de microswitch bleek vuil / gecorrodeerd te zijn, schoongemaakt en met contactspray ingespoten. Hij heeft het toen zo'n jaar goed gedaan, totdat hetzelfde weer gebeurde. Heb toen een ander slot gemonteerd (via de onderdelenlijn, 40 euro).
    Je kunt niet bij deze schakelaar zonder het slot uit de deur te halen, en de microswitch is niet los te koop. Succes!
    Bedankt voor de tip!

    Ik kon de schakelaar al niet vinden, ga nu maar is het slot open maken.
    Audi A4 1.8 1998

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Binnenverlichting brandt onregelmatig bij openen deur

    Dan moet ik maar eens even iemand anders vriendelijk gaan aankijken
    Als ik dat soort dingen zelf ga doen, heb je grote kans dat mijn auto daarna rijp is voor de sloop...
    There are 10 kinds of people: Those who understand binary language and those who don't :)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •