Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: A6; MMI valt plots uit en er is direct een lichte electrische geur te ruiken in de auto

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    36
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard A6; MMI valt plots uit en er is direct een lichte electrische geur te ruiken in de auto

    Ik heb vandaag een probleem gehad met mijn MMI systeem. Hij viel opeens onder het radio luisteren uit. 1 van de boxen(links voor) produceerde een harde ruis en dit stopte na ongeveer 20 seconden. Er was meteen een lichte electronika geur te ruiken in de wagen.
    Ik heb meteen de auto van het contact gehaald en sindsdien springt het scherm alleen op MMI opstart scherm en spring daarna direct op zwart...
    Wat kan dit zijn?

  2. #2
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    32
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6; MMI valt plots uit en er is direct een lichte electrische geur te ruiken in de auto

    Owowow, ik zie dat je een Avant hebt. Volgens mij is dit de probleem:
    Zie dit topic van Andre, http://www.audiforum.nl/forum/c6-200...leem-audi.html

    Dus kijk even achterin bij de apparatuur of alles droog is, dan kan je de bovenstaande probleem tenminste uitsluiten.
    Laatst gewijzigd door Fatih; 20-05-11 om 17:41.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    36
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6; MMI valt plots uit en er is direct een lichte electrische geur te ruiken in de auto

    Jep..is idd nat..nu maar zoeken naar een 2e hands versterker want denk dat ik die niet meer aan de praat krijg.

    Bedankt alvast!

  4. #4
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    32
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6; MMI valt plots uit en er is direct een lichte electrische geur te ruiken in de auto

    Laat maar eerst de slang repareren, straks gebeurt het weer :P
    Laatst gewijzigd door Fatih; 20-05-11 om 19:20.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.523
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: A6; MMI valt plots uit en er is direct een lichte electrische geur te ruiken in de auto

    Lees mijn item helemaal door, dan weet je wat je moet doen.

    Is een bekend probleem, en als je all risk verzekerd bent kun je je verzekering aanspreken.

    Het goedkoopste onderdeel van de drie die achterin zitten is omruil al €500 ex BTW. De DVD Navi speler is zelfs € 1050,00 ex !
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •