Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: 1 achteruitrijlicht

  1. #1
    avussilver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Post 1 achteruitrijlicht

    Beste forumgenoten,
    op mijn a6 4f 2005 heb ik maar 1 achteruitrijlamp,heb al een beetje zitten speuren maar dit schijnt normaal te zijn ( bij de led lichten sedan).
    toch wil ik graag indien mogelijk 2 lichten,1 is echt onvoldoende qua verlichting.
    ik las ook iets over een bepaalde instelling op "Zweden" zetten omdat het daar verplicht is 2 lichten te hebben.
    laatst heb ik de units eruit gehaald ,en zoals je vanaf buiten al ziet zijn ze van binnen geloof ik ook verschillend.
    is er iemand die hier ervaring mee heeft.
    wil wel de originele lichten behouden.
    ook zag ik nog iets op ebay.uk klein detail 4F5945095n is het artikelnummer van de led achterlichten in Duitsland is dat 4f5945096n.
    zit in die units misschien het achteruitrijlicht aan de andere kant?
    nou hoopdat iemand meer verstand van zaken heeft dan ik. Alvast bedankt!!

  2. #2

    Standaard Re: 1 achteruitrijlicht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avussilver Bekijk Berichten
    Beste forumgenoten,
    op mijn a6 4f 2005 heb ik maar 1 achteruitrijlamp,heb al een beetje zitten speuren maar dit schijnt normaal te zijn ( bij de led lichten sedan).
    toch wil ik graag indien mogelijk 2 lichten,1 is echt onvoldoende qua verlichting.
    ik las ook iets over een bepaalde instelling op "Zweden" zetten omdat het daar verplicht is 2 lichten te hebben.
    laatst heb ik de units eruit gehaald ,en zoals je vanaf buiten al ziet zijn ze van binnen geloof ik ook verschillend.
    is er iemand die hier ervaring mee heeft.
    wil wel de originele lichten behouden.
    ook zag ik nog iets op ebay.uk klein detail 4F5945095n is het artikelnummer van de led achterlichten in Duitsland is dat 4f5945096n.
    zit in die units misschien het achteruitrijlicht aan de andere kant?
    nou hoopdat iemand meer verstand van zaken heeft dan ik. Alvast bedankt!!
    ik ben er ooit mee bezig geweest , alles geprobeerd , instellingen ed, er bleef alleen nog over een draad trekken van het ene naar het andere, want alles zit erin, maar niets hielp heb het toen opgegeven....met de instelling van ik zie het toch niet, heb het ook nooit gemist.
    alleen je krijgt de opmerking er werkt maar 1 lamp..
    3 keer links is ook rechts

  3. #3
    A6SurveillanceDriver Raza's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.255
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: 1 achteruitrijlicht

    Ik heb andere achterlichten van dectane en deze hebben 2 achter uitrijlichten.
    Ik had standaard ook de led achterlichten maar enorm last van vocht daarom overgestapt op dectanes en nergens meer last van. Zie showroom.
    Audi A6 3.0TDI quattro Hartog Tuned

  4. #4
    avussilver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: 1 achteruitrijlicht

    Ik ik laat het maar gewoon zoals het is plug wel een bouwlamp in m'n sigarettenaansteker als ik achteruit rij.
    Had voorheen ook last van vocht in mijn achterlichten ,heb er toen wat gaatjes in geboord aan de binnenkant.
    Heb er sindsdien geen last meet van,en ben voorstander van zoveel mogelijk originele onderdelen.
    Evengoed toch bedankt voor jullie reacties!!!!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •