Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Bearlock monteren A6 2013

  1. #1

    Standaard Bearlock monteren A6 2013

    Ik had al een topic in algemeen aangemaakt maar nadat deze verwijderd is probeer ik het nog een keer.

    Ik krijg over twee weken een Audi A6 uit 2013 en wil daar graag een bearlock op laten monteren, alleen zit deze aan de bestuurderskant en daar twijfel ik aan, ik gebruik Bearlock al jaren op m'n VW's maar die zaten aan de bijrijders kant.

    Heeft er iemand ervaring met deze positie?



    Dit is nog de oude versie met een rechte sleutel, tegenwoordig is het een klapsleutel.

    Thank.
    Laatst gewijzigd door Roman77; 04-04-18 om 14:35.

  2. #2

    Standaard Re: Bearlock monteren A6 2013

    Niemand die een Bearlock heeft op zijn A6/S6/RS6? Wat ik eigenlijk vraag is zit het slot in de weg tijdens het rijden?

    ps: @mod dit was precies de reden dat ik het in algemeen had gevraagd, wellicht zijn er nog wel meer modellen die het slot aan de linkerkant hebben zitten.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Bearlock monteren A6 2013

    Dit is geen topic voor Algemeen. Je wilt weten hoe het moet in een C7, dus hoort het in het C7-subforum.

    De sleutels zijn inklapbaar dus het lijkt me niet dat je er last van hebt. Het bedrijf wat de sloten installeert kan je er ongetwijfeld alles over vertellen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Leeftijd
    60
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Bearlock monteren A6 2013

    hoi roman77,
    Ik heb een bearlock in mijn a6 c7 uit 2012 en heb geen last van de sleutel mede omdat de sleutel half omklapt en dus bijna niet uitsteekt.

  5. #5
    Hondema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    426
    Kudos
    6
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bearlock monteren A6 2013

    Op mn S4 avant B7 zat de bearlock ook aan de bijrijderskant. Nu bij mn S3 sportback aan de bestuurderskant, maar het zorgt helemaal niet voor irritatie. Gewoon doen dus

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


  6. #6

    Standaard Re: Bearlock monteren A6 2013

    Super mannen bedankt voor de reacties!!! Ga gelijk morgen opdracht geven tot inbouwen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •