Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 68

Onderwerp: Fake A6 Avant S-line ?

  1. #41
    pa27506's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dotcom87 Bekijk Berichten
    Nu ben ik wel heel benieuwd waar deze wagen vandaag komt. Maar ik kan je geen pm sturen

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk
    Staat op de nrpl houder achteraan en links onder op de kofferklep...
    A6 avant , tornadogrijs, S-Line, Black edition, 18 TFSI, 28.02.2018
    A4 berline, 2.0 tdi , 136 pk multitronic, ijszilver, 28.10.2010

  2. #42

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Leeftijd
    46
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pa27506 Bekijk Berichten
    Met originele velgen en banden naar de keuring rijden en nadien de replica's erop zetten.. simpel...
    Toch niet want deze banden staan vermeld op het keuringsrapport

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Leeftijd
    43
    Posts
    172
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    En ik wist niet dat je enkel een S-line exterieur kon aanklikken bij de bestelling ipv het geheel pakket...

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Leeftijd
    46
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Ik kreeg vandaag bericht dat ze mij nieuwe banden gaan monteren en een compensatie gaan geven voor die namaakvelgen.

    Als ze het correct oplossen mag het ook gezegd worden... Vrijdag weet ik meer.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  5. #45
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.881
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Prima geregeld. Velgen zijn geen OE maar wel gewoon prima spul.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #46
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.197
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Jammer dat je dit moet meemaken, naast het plezier van een nieuwe auto.

    Ook jammer dat er allerlei halve, en half onjuiste reacties komen op jouw vraag naar S line. Nu is het ook een kleine moeite om op audi.be gewoon de prijslijst te openen en daar precies te vinden wat er wel of niet met S line te maken heeft

    Even uit mijn hoofd de volgende pakket-inhoud:

    S line sportpakket
    - verlaagd onderstel 30mm ('vermindering' naar sportonderstel 20mm kostenloze optie, upgrade naar luchtvering optie)
    - 18" velgen 5-dubbelspaak (ander 18" model kostenloze optie, upgrades naar andere/grotere velgen optie)
    - sportstoelen (upgrade naar S supersportstoelen optie)
    - bekleding half stof, half leer in zwart (upgrade naar leer/alacantara, of volleder optie)
    - sportstuur met deels geperforeerd leer en S line logo
    - pookknop met geperforeerd leer
    - inleg dashboard, portieren en middenconsole geborsteld aluminium (upgrade naar pianolak, hout beaufort optie)
    - hemelbekleding zwart stof
    - voetsteun en pedalen aluminium
    - instaplijsten met S line logo (upgrade bij lichtpakket QQ2 instaplijsten met verlichting, maar zonder S line logo)
    - S line logo's op zijschermen voor

    S line exterieurpakket
    - voorbumper in sportief design
    - zijskirts
    - achterbumper in sportief design
    - diffusor titaangrijs in achterbumper met zwart rooster
    - instaplijsten met S line logo (upgrade bij lichtpakket QQ2 instaplijsten met verlichting, maar zonder S line logo)
    - S line logo's op zijschermen voor


    Deze twee pakketten zijn helemaal los van elkaar te bestellen. De instaplijsten en logo's buiten zitten in allebei de pakketten.
    Aan de grijze hemelbekleding, stoffen bekleding en plastic inleg zie je dat jouw auto géén S line sportpakket heeft.
    Aan de bumpers, zijskirts en diffusor achter zie je dat jouw auto wél S line exterieurpakket heeft.
    De logo's zitten er dus ook origineel op.
    Laatst gewijzigd door ketelapper; 13-07-18 om 22:30.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Leeftijd
    46
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Jammer dat je dit moet meemaken, naast het plezier van een nieuwe auto.

    Ook jammer dat er allerlei halve, en half onjuiste reacties komen op jouw vraag naar S line. Nu is het ook een kleine moeite om op audi.be gewoon de prijslijst te openen en daar precies te vinden wat er wel of niet met S line te maken heeft

    Even uit mijn hoofd de volgende pakket-inhoud:

    S line sportpakket
    - verlaagd onderstel 30mm ('vermindering' naar sportonderstel 20mm kostenloze optie, upgrade naar luchtvering optie)
    - 18" velgen 5-dubbelspaak (ander 18" model kostenloze optie, upgrades naar andere/grotere velgen optie)
    - sportstoelen (upgrade naar S supersportstoelen optie)
    - bekleding half stof, half leer in zwart (upgrade naar leer/alacantara, of volleder optie)
    - sportstuur met deels geperforeerd leer en S line logo
    - pookknop met geperforeerd leer
    - inleg dashboard, portieren en middenconsole geborsteld aluminium (upgrade naar pianolak, hout beaufort optie)
    - hemelbekleding zwart stof
    - voetsteun en pedalen aluminium
    - instaplijsten met S line logo (upgrade bij lichtpakket QQ2 instaplijsten met verlichting, maar zonder S line logo)
    - S line logo's op zijschermen voor

    S line exterieurpakket
    - voorbumper in sportief design
    - zijskirts
    - achterbumper in sportief design
    - diffusor titaangrijs in achterbumper met zwart rooster
    - instaplijsten met S line logo (upgrade bij lichtpakket QQ2 instaplijsten met verlichting, maar zonder S line logo)
    - S line logo's op zijschermen voor


    Deze twee pakketten zijn helemaal los van elkaar te bestellen. De instaplijsten en logo's buiten zitten in allebei de pakketten.
    Aan de grijze hemelbekleding, stoffen bekleding en plastic inleg zie je dat jouw auto géén S line sportpakket heeft.
    Aan de bumpers, zijskirts en diffusor achter zie je dat jouw auto wél S line exterieurpakket heeft.
    De logo's zitten er dus ook origineel op.
    Bedankt voor dit duidelijk antwoord !

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Novastar Bekijk Berichten
    Dat ga ik proberen... Velgen zijn niet expliciteit als Audi velgen geadverteerd maar als ze een A6 als S-Line adverteren is het dan overdreven van mij om ervan uit te gaan dat er originele Audi velgen onder liggen ? Uiteindelijk misleiden ze de klant hiermee.

    Morgen bellen ze terug... Ik lees dat GMP best wel deftig zijn dus ik wil eigenlijk vooral dat ze die banden vervangen door een deftig B-merk.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
    Hoezo misleiden? Ze doen het toch niet bewust om je troep aan te smeren? Jij bent gevallen voor een A6 op 19 inch velgen, en dat is precies wat ze beoogden: het smoelt beter. Dat jij onnoemelijk veel waarde hecht aan originele velgen is jouw probleem, maar het gebeurt vaak dat velgen gewisseld worden op 2e hands auto's.

    Het is jouw taak - als koper - om vooronderzoek te doen, en dus vooraf te achterhalen wat er precies in een S-Line pakket zit (binnen, buiten, beide). Er is niets gelogen aan deze auto, en buiten de verkeerde bandenmaat en matige bandenkeuze is er ook niets bedrogen. Heel lullig om te zeggen, maar jij hebt je vooronderzoek gewoon niet goed gedaan, en bent verliefd geworden op een auto (wat ook een mooi ding is, dus ik snap je wel).

    Als jij de banden laat vervangen door een goede set A-kwaliteit (desnoods met een paar 100 bijbetalen), dan heb je er een prima wagen aan, met de juiste looks. Niks bedrog.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  10. #49
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Amen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  11. #50

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Leeftijd
    46
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Hoezo misleiden? Ze doen het toch niet bewust om je troep aan te smeren? Jij bent gevallen voor een A6 op 19 inch velgen, en dat is precies wat ze beoogden: het smoelt beter. Dat jij onnoemelijk veel waarde hecht aan originele velgen is jouw probleem, maar het gebeurt vaak dat velgen gewisseld worden op 2e hands auto's.

    Het is jouw taak - als koper - om vooronderzoek te doen, en dus vooraf te achterhalen wat er precies in een S-Line pakket zit (binnen, buiten, beide). Er is niets gelogen aan deze auto, en buiten de verkeerde bandenmaat en matige bandenkeuze is er ook niets bedrogen. Heel lullig om te zeggen, maar jij hebt je vooronderzoek gewoon niet goed gedaan, en bent verliefd geworden op een auto (wat ook een mooi ding is, dus ik snap je wel).

    Als jij de banden laat vervangen door een goede set A-kwaliteit (desnoods met een paar 100 bijbetalen), dan heb je er een prima wagen aan, met de juiste looks. Niks bedrog.
    Waauw het voelde zeker goed dit te kunnen posten ? beetje kort door de bocht

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  12. #51
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.881
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Hij heeft wel een punt. Wat iemand nu voor je heeft gedaan had je zelf natuurlijk voor de aankoop moeten doen, als dit blijkbaar zo belangrijk voor je is.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #52

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Novastar Bekijk Berichten
    Waauw het voelde zeker goed dit te kunnen posten ? beetje kort door de bocht

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Niks kort door de bocht. Als koper heb je onderzoeksplicht, ongeacht wat je koopt. Je kan je niet beroepen op "ik wist niet wat het was, maar ik vind het wel extreem belangrijk!" zonder dat je er zelf moeite in steekt.

    Er is slechts één zoektocht voor nodig om te achterhalen wat er in een S-Line pakket zit. Sterker nog, deze auto is nog nieuw leverbaar, dus je zou zelfs op Audi.nl of Audi.be kunnen kijken wat er aan opties bij komt als je S-Line selecteert.

    Wees blij met je 19 inch velgen, het staat veel beter en scheelt je zelf weer 2000 euro aanschafwaarde .
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #53
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.197
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Novastar Bekijk Berichten
    Velgen zijn niet expliciteit als Audi velgen geadverteerd maar als ze een A6 als S-Line adverteren is het dan overdreven van mij om ervan uit te gaan dat er originele Audi velgen onder liggen ? Uiteindelijk misleiden ze de klant hiermee.
    In deze post, en ook in enkele ervoor, beschuldig je de verkoper van 'misleiden'. Dat is nogal zwaar, en daar slaat Bastet (terecht, naar mijn mening) op aan. Te meer omdat jouw post er blijk van geeft, dat je je niet hebt verdiept in wat je wilt kopen.

    Het antwoord op jouw vraag is immers JA, het is overdreven van jou om ervan uit te gaan dat er originele velgen onder liggen enkel omdat de A6 als S line is geadverteerd. Jouw auto heeft S line exterieurpakket (dus advertentie tekst klopt) maar in exterieurpakket zitten geen velgen.Daarnaast zijn de velgen op jouw auto origineel helemaal niet (!) leverbaar geweest op de 4G.

    Het siert ieder mens om eerst zelf onderzoek te doen, alvorens verwijten en beschuldigingen aan andere te geven. Maar dit forum is er om elkaar te helpen, wijzer te maken en in dit geval eenzelfde fout voor jouw volgende auto in de toekomst te voorkomen
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  15. #54

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Het is wel een beetje makkelijk om nu te zeggen dat TS beter onderzoek had moeten doen. Lang niet iedereen weet veel van auto's af en zoekt alles tot in de kleinste details uit zoals sommigen hier. En zelfs als je er veel vanaf weet zie je nog wel eens wat over het hoofd. Natuurlijk heb je 'onderzoeksplicht', maar er zijn genoeg mensen die gewoon no-nonsense een degelijke zeer jonge auto willen kopen zonder auto/Audi-expert te worden. Als je dan twijfels krijgt over de aankoop doordat steeds meer blijkt dat niet alles is zoals het op het eerste gezicht leek, kan ik mij voorstellen dat je je een beetje misleid voelt. Bij de volgende aankoop zal TS ongetwijfeld iets beter onderzoek doen Dat dit autobedrijf Wanli banden monteert op zo'n auto vind ik niet chique en komt wel erg dicht in de buurt van 'bewust troep aansmeren'.. Ze hebben het daarentegen wel uitzonderlijk goed opgelost.

  16. #55
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.881
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Ik vind het dan weer niet kloppen om, als je blijkbaar zoveel waarde hecht aan een bepaald uitrustingsniveau, niet even vooraf deze makkelijk vindbare info na te lezen zodat je beslagen ten ijs komt. Het gaat tenslotte niet om een pak melk, maar een dure aanschaf. Iedereen weet inmiddels ook wel dat er zoveel op internet te vinden is. Het lijkt wel of iedereen het tegenwoordig normaal vindt als je een passieve houding hebt en achteraf gaat klagen. Er zijn zoveel gebruikte auto's te koop dat je het je kunt veroorloven om rustig je onderzoek te doen en dan terug te gaan. Voordeel daarvan is dat je de verkoper in de onderhandeling kunt meenemen als de informatie niet klopt en daarop af te dingen als je de auto desondanks toch wilt hebben.

    Die banden zijn inderdaad geen fraaie actie maar een goede les voor kopers van gebruikte auto's. Check bandenmerk en -type, DOT-code en profieldiepte. Hoort bij het onderzoek, wordt door bijna iedereen overgeslagen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #56
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Mijn vorige A5 heb ik (lees: Leon) achteraf omgebouwd naar S-line.
    Had ik dan een fake s-line? Who cares?!
    Ik wilde gewoon een mooiere, dikkere en sportievere uitstraling. Oké, het moest wel OEM zijn
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  18. #57

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Leeftijd
    46
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Ik had nog een kleine vraag;

    In mijn MMI Plus staat de optie "Audi Smartphone Interface" vervaagd. Ik veronderstel dat de vorige eigenaar dat dan niet als optie genomen heeft ?

    Kan je dat laten activeren bij de dealer ? Op de NL website bestaat de optie om het zelfs via de website te bestellen maar in Belgie niet. Iemand ook laten doen en weet je nog aan welke prijs ?



    Grtz

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  19. #58

  20. #59
    pa27506's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Novastar Bekijk Berichten
    Ik had nog een kleine vraag;

    In mijn MMI Plus staat de optie "Audi Smartphone Interface" vervaagd. Ik veronderstel dat de vorige eigenaar dat dan niet als optie genomen heeft ?

    Kan je dat laten activeren bij de dealer ? Op de NL website bestaat de optie om het zelfs via de website te bestellen maar in Belgie niet. Iemand ook laten doen en weet je nog aan welke prijs



    Grtz

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Ik heb dit bij een Belgische dealer retrofit laten doen, 289 euro alles inbegrepen.....
    A6 avant , tornadogrijs, S-Line, Black edition, 18 TFSI, 28.02.2018
    A4 berline, 2.0 tdi , 136 pk multitronic, ijszilver, 28.10.2010

  21. #60

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Leeftijd
    46
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Fake A6 Avant S-line ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pa27506 Bekijk Berichten
    Ik heb dit bij een Belgische dealer retrofit laten doen, 289 euro alles inbegrepen.....
    Bedankt, heb de vraag gesteld aan de lokale dealer. Eens zien of het nog dezelfde prijs is.

    Veronderstel dat ze hem daarvoor hewoon aan de computer moeten hangen en de optie "vrijgeven". Er is niks fysieks dat ze dienen te vervangen toch ? Krijg je er de kabel bij voor die prijs ?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •