Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 43

Onderwerp: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Ik heb het vandaag vervangen. Het is inderdaad weg. Alleen er is een ander probleem. Volgens mij hebben ze de verkeerde rubber gestuurd. Want hij moet helemaal omheen zitten. En deze zit nog heel veel ruimte tussen. Of hoort dat zo ? Want ik met dat de ander tril weg is. En nu is er een ander tril voor in de plaats gekomen. Kan dat die onbalans zijn dat er ruimte tussen zit. Ik doe foto bij.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #22

    Standaard RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RANNAAA Bekijk Berichten
    Heb gister de vagnetics onderdeel binnen ik hoop dat ik verschil zal merken in het getril.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    https://vagnetics.nl/1-8-tfsi-c7-a6-...r-upgrade.html

    Lijkt me van wel, als ik de foto’s bij hun op de website zie.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Ik kan niet meer wegsnijden lijkt me. Of juist wel ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #24
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.593
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Lijkt mij dat die ring compleet gesloten moet zijn.
    Bel ze even morgen.


    wat bedoel je met "wegsnijden" wat wil je weg snijden?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Ze zijn dicht vandaag gaan pas na 1 januari open. Hoe ik alles op YouTube zie is dat je het moet snijden. Die rubber moet gesneden worden zodat deze er om heen past. Maar tot hoever moet je snijden?*


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door RANNAAA; 28-12-23 om 16:40.


  6. #26

    Standaard RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Hier ook wat info te zien : https://m.youtube.com/watch?v=K5Gdc-uQDaQ

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Ja vermado is bij mij om de hoek. Maar zoals ik bij hem ook had gezien sluiten die rubbers keurig op elkaar. Bij mij niet. Dus of ik moet meer snijden. Of ik heb de verkeerder rubbers gekregen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. Ad
  9. #28

    Standaard RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Kijk ff in topic van @Rol-Co ziet er anders uit dan bij jou.

    https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1927290

    https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1926833

    Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Ja klopt. Die van mij is van een rs6 c7. En die jij stuurt van een s4 en zullen wel verschillende soorten diktes zijn. Want toen ik ging bestellen heb ik ook bij vermeld dat het voor de rs6 c7 is. Dus dan hebben ze waarschijnlijk de goede set gestuurd. Alleen ik weet niet of dat ik meer had moeten snijden om zo het gat dicht te krijgen. Of ik heb de verkeerde rubbers gekregen. Want ze moeten hoe dan ook op elkaar sluiten. En dat gebeurt niet totaal niet. Is aan beide kanten een gat van halve centimeter.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #30
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.146
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    De houder heeft een voor en achterkant dus moet goed zitten, het rubber is ook niet symmetrisch en past ook op 1 manier de binnenkant van het rubber heeft een kleine groef en die valt ook over het restant rubber wat op het lager blijft zitten na het zo ver mogelijk wegsnijden.
    Dan een helft in zowel de onderkant als bovenkant drukken en dan de 2 delen om de as op elkaar met de groef dus op het restant van het rubber zoals hierboven staat en voorkant naar de voorkant van de auto.

    Als je hem dan aan draait gaat het rubber niet in elkaar en krijg je kieren zoals nu bij jou maar draai je het mooi dicht. ( op milimetertje na ) het moet allemaal spanningsloos passen, niks duwen of om drukken enz


    edit
    ik heb 2 soorten rubber erbij in stugheid, geen grootte of dikte. Street en performance of zoiets.
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 28-12-23 om 18:58.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    De houder heeft een voor en achterkant dus moet goed zitten, het rubber is ook niet symmetrisch en past ook op 1 manier de binnenkant van het rubber heeft een kleine groef en die valt ook over het restant rubber wat op het lager blijft zitten na het zo ver mogelijk wegsnijden.
    Dan een helft in zowel de onderkant als bovenkant drukken en dan de 2 delen om de as op elkaar met de groef dus op het restant van het rubber zoals hierboven staat en voorkant naar de voorkant van de auto.

    Als je hem dan aan draait gaat het rubber niet in elkaar en krijg je kieren zoals nu bij jou maar draai je het mooi dicht. ( op milimetertje na ) het moet allemaal spanningsloos passen, niks duwen of om drukken enz


    edit
    ik heb 2 soorten rubber erbij in stugheid, geen grootte of dikte. Street en performance of zoiets.
    Klopt. Ik heb ook heel mooi en netjes met de mes gesneden. Tot die rand recht was. Maar houd dat in dat ik nog meer moet snijden. Dus nog een laag om die gaten dicht te krijgen. Want dan zou het wel passend moeten zijn. Nu heet ie toch niet echt een balans. Het trillen onderling is zo goed als verdwenen. Maar als ik nu 120-130 rij voel ik een ander soort getril. Echt irritant. Kan het weer allemaal los. Ik zou niet weten wat het nog kan. Blijven 2 opties. Of de verkeerde gekregen (lijkt me stug). Of ik had nog een laagje moeten afsnijden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Hij staat trouwens wel goed met de letters naar de voorkant (motor) kant.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #33
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.146
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RANNAAA Bekijk Berichten
    Klopt. Ik heb ook heel mooi en netjes met de mes gesneden. Tot die rand recht was. Maar houd dat in dat ik nog meer moet snijden. Dus nog een laag om die gaten dicht te krijgen. Want dan zou het wel passend moeten zijn. Nu heet ie toch niet echt een balans. Het trillen onderling is zo goed als verdwenen. Maar als ik nu 120-130 rij voel ik een ander soort getril. Echt irritant. Kan het weer allemaal los. Ik zou niet weten wat het nog kan. Blijven 2 opties. Of de verkeerde gekregen (lijkt me stug). Of ik had nog een laagje moeten afsnijden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Heb je ook 2 soorten rubber? Of kon je daar voor kiezen? Ik heb de street gekozen omdat de ander iets dreun kan geven zei jay, ik heb ze wel beide besteld om de keuze te hebben.

    Ook de halfjes 90 graden draaien helpt, als je ze zo in je hand in de schalen legt heb je ook al die cm ruimte?

    het rubber moet allemaal van het lager, maar omdat dit nooit goed lukt hebben ze er een groef in gemaakt, om dat wat op te vangen maar het lager steunt gewoon in het rubber naast de groef.
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 28-12-23 om 19:22.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Heb je ook 2 soorten rubber? Of kon je daar voor kiezen? Ik heb de street gekozen omdat de ander iets dreun kan geven zei jay, ik heb ze wel beide besteld om de keuze te hebben.

    Ook de halfjes 90 graden draaien helpt, als je ze zo in je hand in de schalen legt heb je ook al die cm ruimte?
    Ja ik heb ook de street variant. Als ik die maantjes er in leg blijft hetzelfde. Ik dacht leg ze half er op dan zal het mischien beter zijn omdat ze niet in elkaar dicht gaan. Zou toch niet de verkeerde maantjes hebben gegeven. Staat duidelijk voor de rs6


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  16. #35
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.146
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RANNAAA Bekijk Berichten
    Ja ik heb ook de street variant. Als ik die maantjes er in leg blijft hetzelfde. Ik dacht leg ze half er op dan zal het mischien beter zijn omdat ze niet in elkaar dicht gaan. Zou toch niet de verkeerde maantjes hebben gegeven. Staat duidelijk voor de rs6


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik denk het, in je hand zonder lager is ie gewoon rondom dicht, zijn zelfs ietsje te lang waardoor ze mooi aansluiten op elkaar.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  17. #36

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Ik denk het, in je hand zonder lager is ie gewoon rondom dicht, zijn zelfs ietsje te lang waardoor ze mooi aansluiten op elkaar.
    snijden ? Of heb ik de verkeerde ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  18. #37
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.146
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RANNAAA Bekijk Berichten
    snijden ? Of heb ik de verkeerde ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Verkeerde als je in je hand het niet sluitend krijgt, is dat wel dan snijden, maar teveel snijden kan niet.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  19. #38

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Verkeerde als je in je hand het niet sluitend krijgt, is dat wel dan snijden, maar teveel snijden kan niet.
    Ja toen ik hem had ontvangen. Heb ik alles in elkaar gezet. En alles paste gewoon perfect. Kijken of alles goed was. Maar op de brug en de cardan er tussen was het weer niet goed. Daarom denk ik meer snijden. Ik weet niet tot hoever je moet snijden. Ik heb alleen gesneden tot die randje er af was waar je de originele er van af snijd. Of moet je nog een laagje er af snijden?





    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  20. #39
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.146
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RANNAAA Bekijk Berichten
    Ja toen ik hem had ontvangen. Heb ik alles in elkaar gezet. En alles paste gewoon perfect. Kijken of alles goed was. Maar op de brug en de cardan er tussen was het weer niet goed. Daarom denk ik meer snijden. Ik weet niet tot hoever je moet snijden. Ik heb alleen gesneden tot die randje er af was waar je de originele er van af snijd. Of moet je nog een laagje er af snijden?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dat lager kan je gewoon zo ver mogelijk kaal snijden hoor, hij hoeft alleen niet brand schoon, daar is die groef voor, verder zit het lager gewoon opgesloten.
    Als ie in je hand geen ruimte tussen de helften had is het dus snijden. Of er moet een bouwjaar/ assen verschil zijn ergens.
    De opening onder en boven helpt ook niet mee, dan druk je het rubber om bij het aandraaien, gewoon het zelfde plaatsen als de helften metaal.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: RS6 trilling bij lage snelheid in hoge versnelling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Dat lager kan je gewoon zo ver mogelijk kaal snijden hoor, hij hoeft alleen niet brand schoon, daar is die groef voor, verder zit het lager gewoon opgesloten.
    Als ie in je hand geen ruimte tussen de helften had is het dus snijden. Of er moet een bouwjaar/ assen verschil zijn ergens.
    De opening onder en boven helpt ook niet mee, dan druk je het rubber om bij het aandraaien, gewoon het zelfde plaatsen als de helften metaal.
    Ja precies. Want ik denk dat ik gewoon nog een stuk verder had moeten snijden. Ik heb netjes die randjes afgesneden. Dan volgens de foto moet er nog een een stuk af.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •