Mooie mijlpaal met een schitterende auto!
Geen zin om te vertalen:
Well, she did it. 400.000km / 250.000 miles she ran. What a gal
Car still runs like new. Unfrigg'n believable this automobile i tell ya.
Never ever had an electrical problem either (outside the one time the dynamo/generator died and got replaced).
I change ALL control-arms including all nuts and bolts, connector-links and so on every 100.000km (60k miles) so the ride is also still like "fresh from the factory".
Interior and exterior are still rock-solid too. Not a squeek or rattle. Built for life these cars are.
Recently the laser from the Navigation unit died so i had it replaced by a specialist. It reads CD's like a charm again.
The only really expensive repairs where:
- The turbo (about 1100 euro / 1600 dollar)
- Fuel-injector-pump (about 1500 euros / 2200 dollars)
- The tranny which mechanically self-destructed after 350.000km (about 4200 euros / 6100 dollars).
无 法 找 到 网 页
您正在搜索的网页可能已经删除、更名或暂时不可用。
Totdat ik haar ritueel zal moeten begraven snif...
Maar alle gekheid op een blokje: Aangezien 90% van de auto mechanisch nog jong is verwacht ik dat de auto nog wel even mee kan (op het onderblok, de pomp in de tank, de airco-compressor en de stuurbekrachtigingspomp na is ALLES reeds vervangen gedurende de afgelopen twee jaar).
Het interieur is nog spik en span en de lak ook. Neuh die rijd nog wel ff. Ik ga vooralsnog voor de 5 ton
Als je voelt hoe de auto rijd en hoe ze er nog uitziet geloof je me never nooit niet als ik zeg "er staat al 4 ton op de teller". That is, totdat je het tellerhuis zelf ziet.
Ik ben ook al aan het 2e boekje begonnen
(de dealer vond het zo cool dat ik het boekje voor nop mee kreeg)
Dat zijn mooie getallen, zou prachtig zijn als die half miljoen gaat halen zonder veel extra kosten.
Dat is wel mooi geweest afgelopen jaar.
Ik ben na 2 jaar al bijna bij de 20.000km.
nog 38 jaar te gaan (ben ik 78, zal dit dan mijn laatste wagen zijn??)
Netjes Steven, Ik durfde het niet meer aan om van 240.000 naar 400.000 te gaan. Ik zou de grote reparaties nog krijgen, je vergeet je nokkenassen revisie te melden in je eerste post! Die was ook een kleine 3500,= en schokbrekers, nieuwe neon pitjes.. enz enz.,. Het blijft een duur schip met regelmatig uitlijnen na al die modificatie aan onderstel en natuurlijk de kostbare onderhoudsbeurten.
Ik vind het een knappe prestatie,, veel succes met de komende 100.000km..
Gegroet Gelato
ik weet niet precies welke auto je hebt maar mijn auto staat nu op 421dkm en is van mei 2000. (1.9TDI B5 Avant)
Ik heb los van standaard onderhoud eigenlijk geen al te gekke dingen gehad. Koppeling bij 318dkm. Verder de bekende draagarmkwalen en een keer een nieuw wiellager achter.
En wat je zegt.. niks rammeltjes en kraakjes.. enige wat bij mij jammer is dat ik tegenwoordig nog maar 20dkm/jaar rijd dus het gaat niet meer zo hard ;(
Maar goed... Audi's met hoge km-standen zijn cool.
En over diegene die het over klokje rond heeft van Autoweek. Je kunt beter nog heel even wachten anders sta je in een soort van subtop tussen de Franse auto's en daar wil je niet tussen vertoeven natuurlijk..
Muis snapt het tenminste. My Englisch is fine.
@ Bram,
Ik kocht em met 192.000. Ex PON demo auto.
Bij 204.000 de koppen compleet laten vervangen door het model met rollers ipv. slepers.
De kosten daarvoor zie ik als aankoop-kosten daar de verkoper de helft van die reparatie-kosten heeft betaald. Dat alles samen was ca. 4500 euro.
Bij een A8 is alles relatief. Alle reparaties onder de 1000 euro (en da benne da veul va gewees) zie ik niet als "grote kosten"...