Resultaten 1 tot 2 van de 2

Standaard 35TFSI, verschil tussen 157g CO2-versie en schonere motoren?

Beste Audi-liefhebbers,

Kan er mij iemand de juiste uitleg geven betreffende de afwijkende uistoot aankoop q3 met daginschrijving in Belgie.

Bijna al de motoren van de 35tfsi 6v(150pk) hebben een uitstoot van 139-140gr/co2.

Er zitten er een drietal tussen met 157gr/c02 maar blijkbaar niemand wil of kan het niet zeggen.(zie site autoscout belgie)

Ik heb er één gekocht met 157 en wou echt eens weten wat de reden van de meer uitstoot is,ze hebben toch geen vervuilende motoren gemaakt voor andere landen.

De reden dat ik de wagen kocht was natuurlijk de interessante prijs,zou afkomstig zijn van Denemarken.(40km op teller),nieuw dus met daginschrijving mei 2019,24 maanden garantie vanaf mei 2019-2021.

Iemand die de meer uitstoot kan verklaren,zelfs de eerste tests in eind 2018 geven 140gr aan voor manueel,130gr voor s-tronic.

Vanwaar dus die enkele van 157gr.

bedankt als er hier iemand professionneel kan op antwoorden,

Groeten,

Filan

Standaard Re: 35TFSI, verschil tussen 157g CO2-versie en schonere motoren?

Nietszeggende topictitel aangepast zodat de vraag duidelijk wordt.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

User Tag List

Forum Rechten