Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Bluetooth valt weg

  1. #1

    Standaard Bluetooth valt weg

    Sinds enkele dagen heb ik het probleem dat de bluetooth verbinding wegvalt tijdens het gesprek. De MMI blijft weergeven dat er verbinding is, maar het geluid komt uit de telefoon ipv uit de speakers. Het werkte enkele maanden zonder probleem.
    Bluetooth uit en aanzetten op de telefoon verhelpt het probleem onmiddelijk (maar na 20min ofzo weer hetzelfde probleem).
    De telefoon is een android galaxy S5.
    Heeft er iemand hetzelfde probleem en eventueel een oplossing?

    Ik heb reeds de verbinding verwijderd en opnieuw aangemaakt (audi + gsm)
    Ik kan me niet herinneren dat er recent een update van besturingssysteem was op de gsm.

  2. #2
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.656
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bluetooth valt weg

    er is iets met oproeplijst, meen ik mij te herinneren. als deze erg groot is kan dat problemen opleveren. Die lijst wissen zou dan helpen.
    probeer t maar eens, zoek ff op t forum.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #3

    Standaard Re: Bluetooth valt weg

    Net eens geprobeerd door de recente oproepen te wissen en nadien de profielen in auto en gsm te wissen, her te verbinden, maar het probleem blijft: na enkele minuten bellen valt het geluid weg. De mmi geeft wel nog aan dat er gebeld wordt (radio stiller en weergave op scherm). Zelfs ophangen via de auto werkt nog. Enkel het geluid komt er niet meer uit....

  4. #4
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.656
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bluetooth valt weg

    Mmm
    MMI en tel up to date ?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •