Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Welke ET en hoeveel J? Wie helpt mee?

  1. #21
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke ET en hoeveel J? Wie helpt mee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door massari Bekijk Berichten
    Downforce, ja... de achterkant vind ik erg zoekerig op hoge snelheden, ook na de 250 denk ik... oh even opletten.
    Da's een grote verbetering over de eerste generatie, een exemplaar zonder spoiler en ophangingsmodificatie werd bij 160 al erg licht achteraan. Na de spoiler verbeterde dat ook enorm trouwens, toen heb ik geen problemen meer ervaren.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #22
    Vistaro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    13
    Kudos
    12
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke ET en hoeveel J? Wie helpt mee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    werkt dat nog met magnetic ride?
    Bilstein heeft ook een versie met de mogelijkheid om van binnenuit de vering af te stellen. Ik kan me voorstellen dat je zou voor een van beide moeten kiezen.
    Ik zou persoonlijk denken dat de goed afgestelde Bilsteins kwalitatief beter zijn dan de Audi magnetic ride. Of je gebruikt de magnetic ride niet en alleen de Bilsteins. Het kost wat maar de resultaten zijn geweldig.

  3. #23
    marTTin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke ET en hoeveel J? Wie helpt mee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    is geen gebrek aan quattro maar gebrek aan downforce op de achterkant
    de tt-rs mag ook alleen maar naar 280 'ontgrenst' worden als je de vaste spoiler hebt....

    ik heb helaas nog maar 260 gereden... (bij 250 dacht ik pas, ohja, twee handjes aan het stuur)
    Quattro zal bij dat soort snelheden niet werkzaam zijn op de TT, de haldex grijpt alleen in bij grip verlies of verschil in omwentelingen van de banden.

    Quattro is wel wat zwaarder aan de achterkant door de hele aandrijflijn naar achteren inclusief het differentieel.
    Stage 3 Rotrex compressor 302 kw

  4. #24
    Vistaro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    13
    Kudos
    12
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke ET en hoeveel J? Wie helpt mee?

    Heeft een van jullie het volgende ervaren: boven den 235 km/u was vorige week ineens mijn ESP uitgeschakeld. De auto was nog prima te besturen maar ik vraag me af of het iets met de spoiler te maken heeft. Deze was wel uitgeschoven maar zat vast. Of komt het door het verschil in bandenspanning. (deze laatste heb ik nu gecorrigeerd).
    Na jouw laatste reactie marTTin ben ik erg benieuwd.

  5. #25
    marTTin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke ET en hoeveel J? Wie helpt mee?

    Ik heb wel een keer gehad dat de motortoerenbegrenzer ingreep bij volgas in 6e (toen nog 6500 rpm) dan blijst het esp/motorlampje wel branden, maar na contact uit en weer aan was dat weer bij het oude.

    Maar het lijkt mij niet zowieso nie tgoed dat de spoiler vast zit, misschien was hij niet geheel uit... vandaar misschien de foutmelding
    Stage 3 Rotrex compressor 302 kw


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •