-
Re: Stoelverwarming bestuurderskant defect
Bruin is een massadraad en zwart/geel is voeding. Dan moet je daar inderdaad op meten. Onbelast meten! De groene stekker moet dus losgekoppeld zijn. Als dan de multimeter helemaal uitslaat, (OL van overload) dan is het verwarmingsmatje kapot. Krijg je een weerstand in beeld(weet zo niet wat die hoort te zijn, misschien kan iemand anders hier bij helpen) zal het matje nog intact zijn.
Heb je ook al gemeten of er überhaupt spanning aankomt onder de stoel?
Mijn stoelverwarming doet het inmiddels weer. Bij mijne was enkel de schakelaar/relais stuk. €15 verder en ik heb weer warme billetjes
-
Re: Stoelverwarming bestuurderskant defect
Nee, heb dit gemeten op een losse stoel. Dus inderdaad onbelast. De analoge multimeter gaat dan, met de instelling op Ohm met de naald volledig naar rechts. Zelfde als ik de twee pennen tegen elkaar aan houd. Volgens mij geeft dit dan aan dat het circuit niet onderbroken is. Maakt voor de gekregen stoelen overigens niet uit, want die gaan er niet in vanwege andere kleur en patroon (oud model) en de matjes zitten dus verlijmd op het schuimrubber.
De stoel in de auto zelf nog niets op doorgemeten. Binnenkort maar eens demonteren en het circuit doormeten en op de inkomende stekker kijken of er powerrrr op staat.
Forum Rechten
- Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
- Je mag geen reacties plaatsen
- Je mag geen bijlagen toevoegen
- Je mag jouw berichten niet wijzigen
-
Forum Regels