Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: audi TT :motor start en valt direct weer uit

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard audi TT :motor start en valt direct weer uit

    de auto wordt weining gebruikt:

    opeens stelde ik vast dat de datum en klok niet meer juist stonden
    de auto starten bleek niet mogelijk dwz de motor sprong aan en viel direct weer uit. Opeens bleef hij lopen.

    2 weken daarna de motor slaat aan en valt direct weer uit. Het lukt nu niet de motor te laten draaien

    Tussen de 1ste en 2e keer heb ik de auto 3x gebruikt voor een korte rit zonder problemen

  2. #2

    Standaard Re: audi TT :motor start en valt direct weer uit

    klinkt als iets met je startonderbreker, ik weet niet of de sleutelring in dit type nog wel eens de geest wil geven

  3. #3
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: audi TT :motor start en valt direct weer uit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vetor Bekijk Berichten
    de auto wordt weining gebruikt:

    opeens stelde ik vast dat de datum en klok niet meer juist stonden
    de auto starten bleek niet mogelijk dwz de motor sprong aan en viel direct weer uit. Opeens bleef hij lopen.

    2 weken daarna de motor slaat aan en valt direct weer uit. Het lukt nu niet de motor te laten draaien

    Tussen de 1ste en 2e keer heb ik de auto 3x gebruikt voor een korte rit zonder problemen
    Zet 'm op contact, en kijk of je in je tacho nog een geel knipperend lampje ziet, met een auto+sleutel plaatje erin. Zo ja: startonderbreker. Als-ie uit gaat, kan je wel starten (duurt 2 seconden). Als-ie uit gaat en je kan nog steeds niet starten, dan heb je een ander probleem.

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: audi TT :motor start en valt direct weer uit

    Welkom. Gaat over een TT 8N, dus verplaatst naar het 8N-subforum. SVP voortaan zelf hier vragen over deze auto plaatsen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •