Of ferodo komt ook wel vaak voorbij
Is ook wel goed merk?
Alleen die hebben weer geen indicator voor de boardcomputer helaas
Hallo goedenavond
Mijn remblokken zijn op altans op mijn boardcomputer geeft ie aan dag de remblokjes op zijn
Wil deze gaan vervangen en zat een beetje op het net te speuren.
Zat keus beetje teveel ahahah
Wie wat een beetje goede blokken zijn en betaalbaar
Het is voor de voorkant met slijtingsindicator
Audi tt 8n roadster bj 2000
180 pk 5 versnellingen
Ik zat op ebay een beetje te kijken
TRW
SATZ
NK merk uit denemarken
EBC
Vorn
LOTT
Zie ook bosch maar die hebben die slijtingindicatoren niet
Iemand bekent met deze merken?
Heb altijd Ferodo DS2500 gebruikt, bevallen prima. Voorheen op een andere wagen wel eens EBC gebruikt, werkt ook goed.. geeft wel iets meer remstof vind ik zelf.
Ferodo DS2500 zijn trouwens 'race'-blokken... moeten dus iets opgewarmt zijn willen ze hun werk echt goed doen.
Uit het rijtje TRW, rest niet, of Ferodo, de normale lijn is ook prima. Bosch is ook vaak omgelabelde TRW.
Volg ons op facebook: https://www.facebook.com/#!/hartogtuning.
TFSI olieverbruik echt opgelost vanaf 3750,-
www.hartogtuning.nl..... DE Audi-specialisten.
Ha pedro
Bedankt
Zag ineens bosch staan voor een leuk prijsje.
Altijd wel goede ervaring mee bosch
Heb ze binnen gelijk maar luchtfilter en bougietjes besteld
Vraagje remblokken vervangen
Invetten met kopervet ? Wat moet je precies invetten?
En er is maar 1 remblok met zo'n kabel denk de slijtage melder voor de boardcomputer waar zit die meestal
de achterkant moet je invetten (het gedeelte wat de klauw raakt), zeker niet het gedeelte wat de schrijf raakt in elk geval..
F DS2500 goede ervaringen, @S3FTW red stuff is wat minder geschikt voor normaal rijden, als je altijd fors remt krijg je de boel wel op temperatuur en is het idd een goede oplossing voor de rustige rijder zou ik hem niet aanbevelen
invetten loopvlak tussen klauw en blok en achterzijde blok doch NOOIT remschijven en frictieflak blokken besprayen of invetten maar dat spreekt voor zich.
per kant heeft 1 van de twee blokken een stekkertje (slijtindicator) vaak de achterste maar moet je even zien als je de boel loshaalt.