Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Aftermarket radio plaatsen, welke en werkt dit met cockpit display

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Aftermarket radio plaatsen, welke en werkt dit met cockpit display

    Hoi allemaal, ik ben sinds kort ook een trotse bezitter van een Audi, namelijk een TT N8.
    De auto bevalt prima op een paar kleine puntjes na, het grootste erger punt is op dit moment toch wel de standaard radio, de concert 1, een radio met jawel een cassette erin, hahaha.

    Nu wil ik deze gaan vervangen voor een andere, ik wil het liefst een 2din gaan plaatsen(midden console vervangen etc) of 1 met uitschuifbaar klap scherm.
    Wat ik me nu afvraag is of het mogelijk is bij een aftermarket radio gebruik te blijven maken van de display info in de cockpit, kan hier niets over vinden bij de diverse merken radio's zelf. Nu geeft de radio namelijk informatie weer op de radio zelf naar ook in de display van mijn cockpit, heel handig moet ik zeggen. Ik weet dat bij andere merken auto's je soms een kabel kunt bestellen waardoor de radio ook weer gebruik kan maken van de display in het cockpit zelf.

    Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar een merk/type radio welke past achter het TT klepje en waar het klepje dan ook nog gewoon dicht gaat, de radio moet wel navigatie standaard hebben etc.

    Ben benieuwd of iemand me kan adviseren hierin, alvast bedankt voor de reactie's
    Laatst gewijzigd door B3rt; 21-05-13 om 20:02. Reden: typo's en opmaak

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •