Goedenavond heren van het forum,

Hopelijk hebben jullie de oplossing voor het probleem aan mijn audi tt quattro uit 2001.

Sinds een enige tijd functioneerd mijn brandstof meter niet meer.
Ben bij een garage geweest en die heeft de flotteurs/ hersteld en door gemeten, daarna als nog vervangen, en toen de auto niet werkte op de nieuwe flotteurs toch maar weer de oude erin gezet. Het probleem hebben ze dus niet kunnen verhelpen. Daarna ben ik door gestuurt naar een bedrijf in apeldoorn (KMS) dit bedrijf zou instrumenten panelen kunnen herstellen omdat deze stuk zou zijn. Ben er naar toe gereden, ze hebben er een nieuwe processor in gezet en de brandstofmeter hersteld maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Vandaag bij de audi dealer geweest om hem uit te laten lezen en daar kwam uit dat de auto meer brandstof aangeeft dan dat er in zit. Ook heb ik begrepen dat de zekering 11 en 15 eruit moeten zodat de auto gereset word maar dit heeft ook niet geholpen. Zit er in een TT ook een TPI kabel? zo ja: kan ik die ook vervangen omdat daar dan een fout in zou kunnen zitten? ik ben geen auto monteur maar ben er nu wel erg flauw van.

Hopelijk heeft iemand een idee!


MVG