Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: Verlagen c4

  1. #1

    Standaard Verlagen c4

    Ik ben sinds kort ook in het bezit van een Audi 100 2.3. Nu staat deze erg hoog in zijn veren (zie foto) en wil hem dan ook verlagen. Ik heb nog een set verlagingsveren liggen van een Audi 80 ook voor een 2.3. Is het mogelijk om deze er onder te zetten of zijn de verschillen te groot.
    only audi build cars

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Zie welke foto?

    De veren van een 80/90 type 89 zijn niet te gebruiken voor een C4, totaal andere afmetingen van het onderstel. Helaas zijn de enige fabrieksverlaagde C4s de S4 en S6, dat zijn quattro's dus daar kun je alleen de voorveren van gebruiken. Misschien zijn er aftermarket verensets voor de FWD C4, maar ik betwijfel het een beetje.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard

    ze zijn er wel... ik heb eens in het gespot gedeelte een 100 c4 gezet, die ik erg mooi vond, was enigzins verlaagd, www.badcar.de geloof ik, hij heeft iig in een audiscene blaadje gestaan
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  4. #4

    Standaard alsnog de foto

    Alsnog de foto, ik had dus iets fout gedaan :oops: :oops:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    only audi build cars

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maarten
    ze zijn er wel... ik heb eens in het gespot gedeelte een 100 c4 gezet, die ik erg mooi vond, was enigzins verlaagd, www.badcar.de geloof ik, hij heeft iig in een audiscene blaadje gestaan
    Een zilveren, he? Ik dacht even dat het een quattro was...

    Hij staat inderdaad achter nogal hoog. Zijn er geen load-adjusters gemonteerd achter door een vorige eigenaar?

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6

    Standaard

    Daar had ik al naar gekeken en er zitten dus geen load-adjusters op. Ik heb op een site de hieronderstaande 100 gezien en dat is eigenlijk hetgene wat ik ook wil
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    only audi build cars

  7. #7

    Standaard

    It's sporty, it has no suspension

    Zo'n verlaging halen alleen aftermarket-kits. Dus kijk eens bij Apex, Weitec, KW en consorten wat er verkrijgbaar is met een verlaging van tenminste 70 mm...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  8. Ad
  9. #8
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Die 'lage 100' ziet er uit als een S4...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    ik heb zeker intresse in de veren voor een 80 2.3!!

    Friso
    mail me of pm me daarover mocht je ze weg willen doen.
    Audi A5 Coupe 3.0TDI quattro 2008 S-line / Audi A6 Avant 2.0 FSI 2005 Pro-line
    Audi A4 avant 2.5 TDI 2005 Pro-line Business
    Audi 80 2.3e 1992 / Audi Cabriolet 2.3e 1991

  11. #10
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Ik heb ook een C4 2.3E, maar die is lager dan die op jouw foto (http://www.audiforum.nl/phpBB2/album...php?pic_id=700). Naar mijn weten is de mijne origineel.
    Heeft er misschien ooit een sleurhut achter gehangen vaarvoor ze stevigere veren gebruikten? Volgens mij zijn die zo verkrijgbaar namelijk.
    Koekje erbij?

  12. #11

    Standaard Voor Elkaar!!!!

    Via marktplaars een setje verlagingsveren op de kop kunnen tikken en er direct onder gezet. Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook mijn lagers te vervangen, want je kon ze al een beetje horen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    only audi build cars

  13. #12
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    zo dat staat zeker beter bij deze audi .
    legt ie nou ook een stuk beter op de weg Quattrodriver.

    jack.
    if you beat the rings then you have i car

  14. #13

    Standaard

    Ja vooral bij de ideale weg, dus snel met lekkere bochten, merk je een enorm verschil. De wagen ligt als een blok beton op wielen. Doordat er lage banden zijn gemonteerd, nl. 45, voel je wel veel meer oneffenheden. Het is nu nog niet storend maar misschien dat ik me er later toch aan ga ergeren. Voordeel is dat mijn banden toch over een paar maandjes vervangen dien te worden en dan kan ik gelijk 55 hoog erop gooien. Maar eerst nog genieten.
    only audi build cars

  15. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quattrodriver
    Voordeel is dat mijn banden toch over een paar maandjes vervangen dien te worden en dan kan ik gelijk 55 hoog erop gooien. Maar eerst nog genieten.
    Op andere velgen neem ik aan...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •