Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 84 van de 84

Onderwerp: Stuurbekrachtigingsslang lekt

  1. #81

    Standaard Re: Stuurbekrachtigingsslang lekt

    viel het achteraf toch mee ?
    '03 Audi S4 avant H6

  2. #82

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    482
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Stuurbekrachtigingsslang lekt

    Het viel achteraf echt mee. Alhoewel ik kan begrijpen bij een ieder die angst heeft, het is inderdaad een kwestie van overzien, herinneren, foto's maken en uitvoeren. Alles draait en spoelt en vloeit erg mooi in elkaar over nadat ik de onderdelen heb vervangen die ik zelf moest vervangen. Het was en is altijd een soort van "ontdekkingstocht" en het "mooie" hiervan is je leert wat meer over je EIGEN auto! Ik kan het iedereen aanraden! (Maar ben momenteel bezig met de stofhoes over de vooras en ben toch weer een klein beeeeetje schuw.... hehe)

  3. #83

    Standaard Re: Stuurbekrachtigingsslang lekt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi.100.s4.avant Bekijk Berichten
    Ik heb inmiddels de pomp nieuw gekocht in Duitsland! Dus hoop zeer binnenkort het zelf te gaan (1e klus die ik zelf aan de auto ga doen (blush blush).

    Ik snap dit:

    "Dan kan de multiriem los. Daarvoor moet eerst de spanner "ontspannen" te worden. Door een (hele) grote kruis dop in de spanner te plaatsen kun je 'm tegen de veerdruk in verdraaien. Vervolgens een pen in de spanner drukken zodat hij niet terug kan veren. Spreekt redelijk voor zichzelf. De spanner vervolgens losschroeven en de riem kan verwijderd worden. Ik heb de draairichting erop getekend voor als ie eventueel terug zou gaan, maar ik besloot 'm toch preventief te vervangen."

    alleen niet zo goed.

    Zie:
    http://www.audiforum.nl/forum/garage...di-100-s4.html

    waar heb je de pomp ergens gekocht ?
    '03 Audi S4 avant H6

  4. #84

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    482
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Stuurbekrachtigingsslang lekt

    http://shop.ebay.de/i.html?_trkparms...d=p3286.c0.m14

    Via eBay Duitsland. (scheelt heel wat (honderden) euro's in vergelijking met de audi stealer)
    Laatst gewijzigd door audi.100.s4.avant; 23-09-10 om 20:36.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •