Scheelt enorm in de boetes Die van mij kan bijna 100Km/uur sneller en dat is best duur als je gepakt of geflitst wordt.
je remmen zullen het wel niet zijn, anders was er wel een lading rook/damp af gekomen.. iig deed bij mij dat wel, remslang vervangen en ik snor weer probleemloos rond..
Is dit overigens een k-jetronic met vacuum vervroeger? dan zou ik alle slangen eens na kijken of ze goed zijn aangesloten, en of je geen vacuumlekken hebt.
Dit heb ik ook een keer gehad. (met een Opel)
Bleek de nokkenassensor te zijn.
Kan je die auto (laten) uitlezen?
Misschien de makkelijkste manier om erachter te komen als er een storing ergens is.. alleen ben ik onbekend met het model dus weet ik er niks van
Uitlezen bij een oude type 44, dat wordt 'm niet. Maar goed, er staan genoeg zinvolle suggesties in dit topic. Laten we maar eens afwachten wat TS daarmee doet.
ik heb er nu een onstekingshuis van een scirocco 70 kw op gezet maar geen verandering
wat mij op valt is dat onbelast de auto wel over de 4,500 toeren komt
nou hoor ik wel een ligt gesis achter de schakelaar van het dif in de auto komen
de uitvoering van de auto
is een
audi 100
1,8 quattro met kat en injectie
boujaar 1985
Zo kom ik ook nog eens ergens achter, viel mij echter naderhand op na wat beter gelezen te hebben bij 4500 toeren snelheid van 140 eigenlijk had ik dat al vreemd moeten vinden omdat bij dat toerental die van mij al bijna of zo rond de 160 tot 170 zit maar dat zal dan wel aan de overbrenging liggen. Mijne 1,8 is trouwens geen injectie maar caburateur en heb hem al rond de 190 gehad in duitsland, maar met dit onderstel wat ik nou heb durf ik niet hoger te gaan want dan gaat hij echt gek doen op de weg.Is trouwens geen quatro wat ik heb jammer genoeg niet.
Staat hij niet continu op de vierwiel drive misschien heb je wat aan de schakelaar?