ik heb de audi niet om te tunen, daar heb ik mijn saab voor (300pk). de kleppen bewogen in de geleiders! ik denk wel een mm of 2. mijn vader heeft een revisiebedrijf en ik houd niet van halve oplossingen, vandaar niet alleen de beun de haas oplossing, maar gewoon een nette gereviseerde kop.
Als dat bij mij zo was had ik de auto orgineel gehouden, en had ik er niet zo een weber op gezet.
Maar desalniet te min met die weber heb ik gemerkt dat er meer in het blokje zit als dat die zien laat, die van mij is echt een beest geworden met deze carb. als ik hem doortrek staat hij lang te slippen voordat ik weg ben.
Ik vind deze de 1.8 handiger rijden als de 2,2 wat ik heb, en dat terwijl ik er van de week 1000 km mee gereden heb om een auto te halen in DE en toen hadden we 1800 kg geladen en haden nog over om hem uit een slinger te halen. Hier heb ik het dus over de 2.2 ik heb zelf niet gereden maar mijn broer beroeps chaufeur, deze had veel plezier in mijn audi 100 hij zat te grijnzen achter het stuur hij vond het een plezier om te rijden maar hij had liever geen stuurbekrachtiging gehad op de bahn.