Niet doen die rubbers, belasten de veren op een manier waarop ze niet belast mogen worden. Gewoon goede veren en schokbrekers plaatsen, waarschijnlijk ligt hij nu achter al vrij laag omdat veren en dempers moe zijn.
Ik heb eens wat gelezen over gummies die onder de veren geplaats konden worden zodat de auto achter hoger kwam te liggen.
Nou vind ik het nergens meer dacht dat het gestaan had bij waar haar ik mijn onderdelen iets van ebay,
Waarom volgende week komt een verlagings set voor mijn audi aan en dat wil ik gaan plaatsen, of beter gezegd de veren zitten er voren al onder maar achter nog niet, omdat hij dan achter te laag komt te liggen.
Ik heb het set aangeschaft voor de dempers, want ik heb wel demping maar niet zoals ik het gewend was.
Nou wil ik ze achter natuurlijk ook erop hebben maar ik wil niet dat hij achter vervelend laag ligt.
Graag hulp gevraagd ik kan het niet vinden meer en ben al twee dagen aan het zoeken.
Niet doen die rubbers, belasten de veren op een manier waarop ze niet belast mogen worden. Gewoon goede veren en schokbrekers plaatsen, waarschijnlijk ligt hij nu achter al vrij laag omdat veren en dempers moe zijn.
Waar vind ik die rubbers dan Tom, hij ligt achter niet laag op het moment voren heb ik al verlagingsveren erop van AP voor achter liggen ze nog in de kelder.
Tevens heb ik koni geel besteld gas dempers voor verlagings set, zouden deze week aankomen eigenlijk zou ik ze al moeten hebben gehad maar was iets fout gegaan met de bestelling en waren rode aangekomen.
Achter gaat die lager liggen omdat er een gastank inligt daarom wil ik hem hoger hebben bestel dan gewoon de nodige rubbers voor ertussen te plaatsen.
Nou vertel met niet wat ik niet moet doen dat maak ik zelf wel uit misschien verander ik het daarna ook wel weer terug maar ik wil hetzelf ervaren of het wat is of niet, daarom vraag ik ook gewoon een antwoord op me vraag, niet dus gewoon van dit of van dat, het is adrem wat ik doe.
Maar begrijp me niet verkeerd ik wil niemand voor de kopstoten of zo, ik wil het gewoon ervaren hulpveren wil ik ook niet, teminste ik denk niet dat ze bestaan voor verlagings setjes.
Misschien moet je je afvragen wat je wilt en niet zomaar iets doen en er vervolgens achter komen dat het zinloos is.
http://www.audiforum.nl/forum/onders...-de-veren.html
Dat zijn ze niet skabla, ze werden boven de veren geplaats en niet ertussen.
Dat of die voor ertussen zijn inderdaad pruts dingen, die voor erboven kun je een of twee ertussen doen en dan weet je van alleen wat ergebeurt.
Ik ben toch duidelijk met wat ik vraag als ik een mening vraag doe ik het toch in chit chat of is dat daar niet voor.
Alsjebelieft: http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=W....c0.m270.l1313
gele Koni's zijn prima maar hebben helaas niet de mogelijkheid om de veerschotel te verhogen of the verlagen dmv. een snapring die in een hogere groef geplaatst kan worden. Als je bijv. Weitec dempers besteld zou hebben was dat wel mogelijk geweest. Daar zitten 4 of 5 groeven in de behuizing van de schokdemper.
Quattro je het is helaas geschied het is niet anders heb verlagings veren al een tijdje hier liggen en voren erop gezet achter nog niet, die wil ik plaatsen als ik de dempers heb.
Ik denk dat ik met die weitec dingen wat ik dankzij fishman kan regelen, de auto wel vlak krijg aan het liggen.
Het gaat ja alleen maar voor het extra gewicht van de gastank eruit te werken, ik begrijp even niet wat je bedoeld met die 4 groeven, bedoel je misschien een verstelbaar verlagings set?
Xusje bewaar je maar voor later hehe.
Meende al dat ik ze hier eens voorbij zag komen. Staan in een topic over waar je onderdelen voor de 100 kan kopen.
Ik wil mijn achterkant ook graag wat hoger. Vind origineel niet mooi staan met die platte spatbordranden.
Heb er voor S6 veren onderzitten, waardoor hij daar al een cm of 2 lager staat.
Denk dat ik voor hulpveren ga, dit omdat het ook wel wat stugger mag.
fishman
Waar heb jij ze dan terug gevonden in dat topic?
Tom
Gevaarlijk ze hebben goedkeuring van de tuv in duitsland ervoor, en in duitsland moet je zelfs voor verlagings sets een begeleide brief hebben wat in het kenteken komt te staan.
Die ik overgings erbij heb en dadelijk ook van die rubbers daar zitten ze ook bij, lijkt me toch dat in duitsland de keuring strenger is dan hier ik weet het niet zeker.
Veren worden verkeerd belast, als een ingenieur ze zorgvuldig berekend goed plaatst zal het wellicht niet zoveel kwaad kunnen maar als een amateur gaat zitten prutsen wordt dit 'm niet. Ik heb overigens wel meer zaken met TüV gezien waar ik mijn vraagtekens bij heb, maar dat terzijde.
Gewoon zwaardere schokbrekers plaatsen, niet dergelijke lapmiddelen.
Zwaardere veren is stugger. Hij wil alleen hoger, dan zijn deze rubbers ideaal. Op de foto te zien past het rubber, net als de veer in veerschotel en veer weer in het rubber. Ik zie niet in hoe dat ooit gevaarlijk wordt.
http://www.audiforum.nl/forum/100-20...type-44-a.html Onder kopje ebay!
Fishman
Inderdaad dat is percies wat ik wil alleen niet dat hij achter uitziet alsof hij zwaar beladen is, ik wil en het zal komen hoe ik het wil, als het met die rubbers niet gaat, dat doe ik eerst.
Dan laat ik mijn neef op de draaibank een soort van spoorverbreders draaien voor onder de brekers dan worden de veren helemaal niet extra belast als ze al extra belast zouden worden?
Mooier zou natuurlijk zijn een systeem op lucht ofzo dan kun je ze altijd nog aanpassen, dat zal dan wel heel gevaarlijk zijn zoiets. Want in principe duw je de veer dan uit de schotel als je natuurlijk hoger wilt als dat het kan.
Ik gok maar wat hoor.
Dan kun je ja zelf iets veranderen onder het rijden nog wel, het gaf ze ja vroeger.
zwaardere veren betekend toch ook andere dempers dan, kan me niemand vertellen zeker als een veer sterker terugduwd is de demping niet meer wat hij hoort te zijn dus dan spring je over de weg bij slecht wegdek of zie ik dat verkeerd.
Dat is dus iets wat ik zeker niet wil, ik wil hoger en niet springend de weg over.