Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Om zo een zeldzame wagen zo te behandelen. Is dat niet strafbaar?

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Om zo een zeldzame wagen zo te behandellen. Is dat niet strafbaar ???

    Klopt die heb ik ook een tijdje in de of gevolgd, maar ik denk nog wel meer mensen.

  2. #22

    Standaard Re: Om zo een zeldzame wagen zo te behandellen. Is dat niet strafbaar ???

    Die auto op laatste foto is 100% een citro BX.. (ghehe...ook zeldzaam).

    Qua lijn, Audi maakt ook van die lange sloepen (verlengde V8's, zie folders).. Bijna net zo lelijk, maar goed, verhouding is snel weg bij streched limo's natuurlijk.
    En dat treser logo? Da's nog lelijker dan hun ombouwers. Brr
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  3. #23
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Om zo een zeldzame wagen zo te behandellen. Is dat niet strafbaar ???

    Verlengde V8 maken ze nog steeds, denk aan de A8 L.
    Treser was dus in feite een voorloper van de Audi-fabrieksmodellen.
    En wat ik bij de Neckarsulm-visit begreep is dat de meeste A8-en als L worden besteld.
    Dus Walter Treser had wel een markt aangeboord (alleen misschien 10 jaar te vroeg).
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    2.458
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Om zo een zeldzame wagen zo te behandellen. Is dat niet strafbaar ???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monzadriver Bekijk Berichten
    ...
    Dus Walter Treser had wel een markt aangeboord (alleen misschien 10 jaar te vroeg).
    Denk dat dat ook geldt voor de Treser Quattro Roadster of hoe heettie, als je die Peugeotjes cc, Mercedes SLK, Focus Coupe Cabrioletjes, Megane cc etc etc ziet hoe die het nu doen qua verkopen... en dan inderdaad minimaal 10 jaar te vroeg

  5. #25
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Om zo een zeldzame wagen zo te behandellen. Is dat niet strafbaar ???

    Alleen waren die Quattro roadsters kwalitatief gezien nu niet je-dat.
    Schenen heel erg te lekker.
    Voor de doelgroep in de grote zandbak (emiraten) niet zo een ramp, maar als je in europa zo een duur hok kocht vond je het wel leuk als hij met dak dicht ook wel echt waterdicht was.
    Overigens had deze geen vouwdak, maar klapte de hele kap in een keer weg, als een soort wegklapbare hardtop.

    Blijf erbij dat ze die wagen in die staat zo voor de deur mogen zetten bij me.
    Redelijk compleet, alleen standaard zaken ale en interieur enzo zijn "op".
    Alle sprecifieke T. zaken zijn er wel zo ongeveer bij.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Om zo een zeldzame wagen zo te behandellen. Is dat niet strafbaar ???

    Gratis of voor een appel en een ei mochten ze hem hier ook neerzetten hoor, dan be ik er niet vies van.

    Sterker nog dan deed ik me de moeite om hem te halen in Engeland als hij daarvandaan komt teminste.
    Potentieel zit er meer als zat in, en met die lakken van tegenwoordig moet hij toch aardig roestvrij te krijgen zijn desnood vertinnen.

    Bedoel eigenlijk met wat ik nu weet over de verf lakken inplaats van met lakken van tegewoordig.

    Zie ook iemand met een treser wiel in de handen staan, zouden ze ze alle vier gevonden hebben op het terein?

    Is toch een treser wiel of niet? Gril haald ik er wel meteen vanaf dan, dat vind ik namelijk de druppel.
    Laatst gewijzigd door johnny666; 10-01-12 om 20:56.

  7. #27
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Om zo een zeldzame wagen zo te behandellen. Is dat niet strafbaar ???

    Grill hoort erbij.
    Ga je toch niet zo een 13-in-dozijn standaard zwartelatjes gril indoen ?
    Inderdaad, een Treser wiel, daar zijn geloo fik zelfs linker en rechterwielen van . . .
    Horen wel van die vreemde bandenmaten op die geloof ik alleen Michelin heeft (voor veel meer centen als gangbare maten).

    Zou er nog best een redelijke prijs voor over hebben.
    Ben al eens een Treser Super200 misgelopen (was te laat met reageren) en dat zou me geen 2 maal gebeuren.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  8. Ad
  9. #28

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Om zo een zeldzame wagen zo te behandellen. Is dat niet strafbaar ???

    Toch wel hoor ik reed niet met die grill erin in deze auto, kwam bij mij de standard grill in ik zou hem wel bewaren voor het geval dat eentje de auto zou willen kopen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •