Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: kleine Radiator 5 cyl. diesel motorcode DE

  1. #21
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: kleine Radiator 5 cyl. diesel motorcode DE

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prutser100 Bekijk Berichten
    Weer een stap verder gekomen, de kleine radiator is bij mij ook weggehaald, de kleine radiator die er vreemd bij hangt is een lucht koeler voor de turbo. Dit hoort origineel niet volgens mij het lijkt op de koeler van een MC? geen idee is dat ook een motor type? maar dan benzine?
    wellicht als het weer wat beter wordt kan iemand is wat foto's maken van hoe 1 en ander hoort. De lucht koeler wil ik toch wel kijken of dat niet wat netter kan.
    kun je/ heb je een plaatje ervan?
    idd is de MC een benzine turbo blok, maar tevens 2 verschillende type intercooler's gebruikt.
    1 met de in en uit gang naast elkaar en 1 met de in en uitgang tegen over elkaar.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: kleine Radiator 5 cyl. diesel motorcode DE

    Ik heb eventueel interesse in die radiator wat je eruit gehaald hebt, maar ook ik had graag die foto gezien.

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    53
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: kleine Radiator 5 cyl. diesel motorcode DE

    Johnny666 ik heb de extra radiator er niet uitgehaald deze is er al uit. is met een slang gewoon door verbonden. Had al zitten zoeken wellicht is het mogelijk om een radiator op maat te laten maken of is er een bestaande van een andere auto die wellicht ook past.

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    53
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: kleine Radiator 5 cyl. diesel motorcode DE

    Foto is lastig met dit weer, maar volgens mij is het een koeler met een aansluiting aan de bovenkant en een iets kleinere aan de onderkant. als het lukt ga ik nog proberen foto te maken vandaag.
    nu nog maar is proberen om dit op een nette manier vast te zetten
    IMG_0669.jpg
    Laatst gewijzigd door prutser100; 12-02-12 om 15:15. Reden: foto toegevoegd

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: kleine Radiator 5 cyl. diesel motorcode DE

    Ik begrijp het nou helemaal niet meer, volgens mij heb je helemaal geen luchtfilter meer erin.

    En wat doet die accuklem daar?

    Kijk eerst een als het zo is voor een luchtfilterhuis etc voordat je ook maar te veel bevestigen doet dan, en die extra radiator ik dacht dat die er alleen op zat als de wagen af fabriek geleverd is met een trekhaak, maar dat is maar zo uit de lucht gegrepen dat weet ik niet zeker.
    Ik denk trouwens dat je meer hebt aan een vroegere schakeling op de radiator als dat je zo een kleine radiator erbij hangt, volgens mij werkt die radiator alleen met rijwind, die vroegere schakeling werkt ook in de file, maar zo denk ik erover en je mag zelf weten wat je doet.
    Maar als je hem graag orgineel hebt dan ook een luchtfilterhuis, ik neem aan dat je geen zand in je moter wilt hebben toch.
    Laatst gewijzigd door johnny666; 13-02-12 om 17:44.


  6. #26
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: kleine Radiator 5 cyl. diesel motorcode DE

    das een MC 1 intercooler, en een orgi kkk 26 olie gekoelde turbo.
    dat zou idd iets meer mogen opleveren dan 64 kW (87 DINPk) bll 4500 mln standaard.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    53
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: kleine Radiator 5 cyl. diesel motorcode DE

    hihi nee dat klopt allemaal wel, op moment rijdt de audi niet heb voor de winter een beetje veel tegelijk willen aanpakken, heb de accu en filterhuis etc. in de schuur liggen. Kachelhuis was kapot en is eruit geweest en van 1 kwam het ander dus ook meteen dashboard aangepakt en elektra. Nu weer alles aan het opbouwen. Want ja je weet hoe dat gaat als je toch alles los hebt dan kom je weer dingen tegen dat je denk dat kan ik dan ook wel meteen doen.

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •