Als het goed is zie je een foto van een document dat bij de auto zat. Heb ook foto gemaakt onder de kap. Die probeer ik ook even te posten.
Lpg problemen hebben niets (buiten een vacuum lek om) niets met de carburateur te maken,heel vaak is de verdamper de boosdoener wat is het merk type van de verdamper? plaats anders een foto van de motor situatie(verdamper,gasstuk,slang aansluitingen).
Voor mijn 100 heb ik nog 2 solex 40 addhe's liggen(mocht ik daar tijd voor vinden)
.
Een vlotte start is van meerdere factoren afhankelijk onder andere de bougies/kabels verdelerkap accu startmotor klepspeling.maar aan deze verdamper zal het niet liggen, hiermee boek je echt resultaat qua lopen/starten maar ook in gebruik.
De meeste onderdelen bestel ik bij: http://nagaz24.pl/en.html
Lijkt misschien vreemd in polen bestellen maar onderdelen zijn spot goedkoop en ze leveren gewoon alles netjes zoals besteld.
Zo dan...... !!!!! Echt niet duur, €65 voor die verdamper !!! Nu nog een schakelaar zoeken !!!
http://nagaz24.pl/landi-renzo-se81-r...1433,p,en.html is dit de juiste?
Ja met deze schakelaar: http://nagaz24.pl/ac-stag-2g-switch-...,s,2,p,en.html
Voordat je hier ga bestellen kijk dan ook gelijk naar jouw slangen of ze niet hard of droogte scheuren hebben die zijn hier ook goedkoop, de verzendkosten moet je toch al betalen
Dan bel de RDW maar op, volgens mij hoefd hij dan nog steeds niet op benzine te lopen.
Kan het nou niet navragen bij kennnis die is dicht vandaag, heeft een garage.
Bij twijfel deze erop zetten die heb je immers nou ook erop, maar er hoort eigenlijk een pierburg 2e2 op.
BILD0834.jpgBILD0833.jpg
Dan schroefde ik wel voor te beginnen die choke klep eruit dus gewoon van de klep die twee schroefjes los, en de plaat eruit, tevens op gas de verwarmde lucht aansluiting ervanaf, van het uitlaatspruitstuk de slang naar luchtfilter ervanaf.
Dan heb je wel het verhoogde toerental met de koudestart maar niet meer de luchtklep dichtstaan, of bijna dichtstaan.
Enkel traps waar komt die weer vanaf?
Auto hoeft niet op benzine te lopen.
QUOTE=johnny666;1345099]Dan bel de RDW maar op, volgens mij hoefd hij dan nog steeds niet op benzine te lopen.
Kan het nou niet navragen bij kennnis die is dicht vandaag, heeft een garage.
Bij twijfel deze erop zetten die heb je immers nou ook erop, maar er hoort eigenlijk een pierburg 2e2 op.
BILD0834.jpgBILD0833.jpg[/QUOTE]
Jonno die komt van een 55 kw versie van audi 100 af.
Ik heb alleen maar spullen van de 100 vfl en een voorfront van de 200 met bumper incl wat erin hoort, maar die blijft fijn thuis.
Hoop dat er nog spullen voor de 200 bij gaan komen.
Uittreksel uit het apk eisen bestand van de rdw, kort gezegd auto hoeft niet op benzine maar het wordt wel op de keuringsrapport vermeld.
Visuele controle van alle aanwezige
brandstofsystemen, waarbij de personenauto zich
boven een inspectieput of op een hefinrichting
bevindt.
2. Brandstofsystemen mogen geen lekkage vertonen. Visuele controle, terwijl de personenauto zich met
draaiende respectievelijk niet-draaiende motor
boven een inspectieput of op een hefinrichting
bevindt.
Indien de motor van de personenauto is uitgerust
met meer dan één brandstofsysteem, wordt de
controle uitgevoerd wanneer de motor wordt
gevoed met de hoofdbrandstof zoals deze is
vermeld in het kentekenregister. Het tweede
brandstofsysteem wordt eveneens gecontroleerd
indien het mogelijk is de motor op de tweede
brandstof te laten draaien. Indien controle van het
tweede brandstofsysteem niet mogelijk is, wordt
dit vermeld op het keuringsrapport.
Een installatie voor een al dan niet tot vloeistof
verdicht gas wordt gecontroleerd met behulp van
een middel dat lekkage zichtbaar maakt, waarbij
het contact moet zijn ingeschakeld.
3. De vulopening van een brandstofreservoir moet zijn
afgesloten met een passende tankdop.
Visuele controle.
Ik heb vandaag gebeld met RDW en hoeft idd niet op benzine te lopen. Dus dat is een onterrecht afkeur puntje.
Nu nog de andere puntjes fixen en dan is ie weer klasr voor een jaar.
Carb wil ik wel aan vervangen. Dab kan ie op benzine starten en wegzetten. Is ook beter voor het blok.